Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 april 2014, 16:19   #21
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Verhofstadt zit daar niet voor zijn mooi gebit. Die man moet zaakjes "fixen" zoals doorsluizen van subsidies, zaakjes regelen met de fiskus en gerecht ("wij hebben een rechter gevonden"). Net zoals VDLANOTTE die eveneens zoveel mogelijk publiek geld naar Electrawinds moest versluizen of Steve Stunt en de Groep Machiels etc.
Dit gaat uw en mijn petje te boven!
Soms loopt dat serieus uit de hand zoals bij Cools!!
U gaat meteen uit van illegale praktijken. Ik denk trouwens niet dat Sofina subsidies krijgt, noch dat het bedrijf al in opspraak is gekomen.

Uiteraard zit hij daar omdat hij een goedgevuld contactenboekje heeft, waarmee rijke klanten kunnen aangetrokken worden, maar dat kan je niemand kwalijk nemen.
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 18:39   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Wat is hier het probleem?

Dat geld komt van een winstgevend privébedrijf. Hij zit toch in niemands zakken?
"Wij" hebben geen probleem.

Verafstootje heeft wel een probleemke. Een politiek probleemke. De mensen horen dat niet graag. Een 'gewone' mens die onderneemt, spaart, werkt of op eenderwelke wijze zijn/haar verantwoordelijkheid opneemt, wordt besodemieterd langs alle kanten. Vooral door belastingsregeringen.
Achteraf sorry zeggen, volstaat niet.

Aan Verafstoteke om die mensen nu toch maar te overtuigen om op hem te stemmen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 18:41   #23
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
"Wij" hebben geen probleem.

Verafstootje heeft wel een probleemke. Een politiek probleemke. De mensen horen dat niet graag. Een 'gewone' mens die onderneemt, spaart, werkt of op eenderwelke wijze zijn/haar verantwoordelijkheid opneemt, wordt besodemieterd langs alle kanten. Vooral door belastingsregeringen.
Achteraf sorry zeggen, volstaat niet.

Aan Verafstoteke om die mensen nu toch maar te overtuigen om op hem te stemmen.

.
Heb jij aandelen van Sofia?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 18:43   #24
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Diegenen die meewillen graaien met Verhofstadt kunnen op de beurs aandelen van Sofina kopen. Ze hebben niet slecht gedaan de laatste jaren.

Degenen die willen kijken naar "Transformers Prime" , morgen afstemmen op 2B
tussen 06h45 tot 07h05....en er zijn 2 afleveringen na elkaar geprogrammeerd......smullen "kids"

http://www.zita.be/entertainment/tv-...ers-prime.html
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 18:57   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Heb jij aandelen van Sofia?
De Schoof zijn echtgenote regelt de financiële zaken. Ik durf haar dat niet te vragen, want dan moet ik teveel uitleggen waarom ik dat moet weten.

Maar waarom moet gij dat weten eigenlijk ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 2 april 2014, 18:59   #26
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
De Schoof zijn echtgenote regelt de financiële zaken. Ik durf haar dat niet te vragen, want dan moet ik teveel uitleggen waarom ik dat moet weten.

Maar waarom moet gij dat weten eigenlijk ?

.
Ik moest dat van mijn vrouw vragen.
Oud 2 april 2014, 19:03   #27
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ex-premier Guy Verhofstadt (Open VLD) ving vorig jaar een brutobedrag van 130.500 euro aan vergoedingen en zitpenningen voor zijn zitje in de bestuursraad van Sofina, de holding van de familie Boël. Vorig jaar kwam die amper vier keer samen, ontdekte De Tijd. Lang niet slecht verdiend voor een bijbaantje, dus.

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...-euro-op.dhtml

Dit soort mensen willen dit land van melk en honing, VOOR HUN BEVOORRECHTE KLIEK, in stand houden!
Hoe zou dat bedrag fiskaal behandeld worden?
Heeft Guy een managementvennootschap om belastingen te minimaliseren?
Ontwijken mag, maar hoe zit het dan met Guy als rolmodel voor de "solidaire" belastingbetalende Vlaming?
De fiscus maakt jacht op managementvennootschappen ... behalve op die van politici als Di Rupo, Verhofstadt en al de rest.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 19:04   #28
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik moest dat van mijn vrouw vragen.
Ik wist niet dat gij zo onder de sloef laagt.

.

Oud 2 april 2014, 19:05   #29
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Hoe zou dat bedrag fiskaal behandeld worden?
Heeft Guy een managementvennootschap om belastingen te minimaliseren?
Ontwijken mag, maar hoe zit het dan met Guy als rolmodel voor de "solidaire" belastingbetalende Vlaming?
De fiscus maakt jacht op managementvennootschappen ... behalve op die van politici als Di Rupo, Verhofstadt en al de rest.
Maak uw bewering eens hard.
Oud 2 april 2014, 19:07   #30
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik wist niet dat gij zo onder de sloef laagt.

.
Ik ook niet, maar zolang dat ze mijn spaargeld niet beheert zal dat wel meevallen, denk ik.
Oud 2 april 2014, 19:11   #31
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Maak uw bewering eens hard.
Ik heb Di Rupo, Verhofstadt en andere politici-graaiers nog geen enkele keer horen klagen over het feit dat hun managementvennootschap onder de loep genomen wordt door de fiscus.

De heksenjacht van VDL boy John Crombez op de managementvennootschappen van niet-politieke bestuurders van vennootschappen is dagelijkse kost in de economische media.

http://trends.knack.be/economie/nieu...0041620239.htm
Oud 2 april 2014, 19:14   #32
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb Di Rupo, Verhofstadt en andere politici-graaiers nog geen enkele keer horen klagen over het feit dat hun managementvennootschap onder de loep genomen wordt door de fiscus.

De heksenjacht van VDL boy John Crombez op de managementvennootschappen van niet-politieke bestuurders van vennootschappen is dagelijkse kost in de economische media.

http://trends.knack.be/economie/nieu...0041620239.htm
Ja, "ze klagen niet".
Dat is staalhard bewijs.
Oud 2 april 2014, 19:19   #33
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ja, "ze klagen niet".
Dat is staalhard bewijs.
Het zal wel zijn.
Anders zaten ze al bij Katleen Cools op de schoot in Ter Zake zoals Kareltje deed toen die terecht de fiscus op zijn dak kreeg wegens lucratieve beurstransacties door voorkennis.
Oud 2 april 2014, 19:20   #34
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Het zal wel zijn.
Anders zaten ze al bij Katleen Cools op de schoot in Ter Zake zoals Kareltje deed toen die terecht de fiscus op zijn dak kreeg wegens lucratieve beurstransacties door voorkennis.
Wie zijn "ze" juist?
Oud 2 april 2014, 19:23   #35
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Wie zijn "ze" juist?
Beetje bij de les blijven hé.
Oud 2 april 2014, 19:26   #36
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Beetje bij de les blijven hé.
Alle politici met managementsvennootschappen of enkel Verhofstadt en Di Rupo?
Oud 2 april 2014, 21:44   #37
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tempura Bekijk bericht
En ondertussen maar de mensen wijsmaken dat ze onverdraagzaam zijn als ze niet blind in een eengemaakt Europa geloven.
En ondertussen maar zeuren dat de mensen verzuurd zijn.

In welke wereld leeft die man?

Verhofstadt -één van de walgelijkste politici die dit land ooit gekend heeft, en geef toe, de concurrentie is in dat opzicht écht niet mals te noemen- hoort niet thuis in het pluche van het Europees Parlement, ook niet in één van zijn luxevilla's, maar wel in de gevangenis. Wegens woordbreuk, complete wereldvreemdheid, verraad aan zijn vroegere idealen, wanbeleid in de periode 1999-2008, het verkwanselen van de toekomst van de Belgen en algemene minachting voor het gewone volk!
Och, gewoon een politieker die het slim speelde zeker?
Van zodra je daarboven zit is het enkel om het geld, niet om ons hoor.
Of je gaat kiezen of niet dezelfden blijven verdelen, maak dat je er bij komt is de slogan. Wij betalen het wel, met Crombez als stok achter de deur en de fiscus met alle bevoegdheden tot in je slaapkamer nu.
Voor ons is het belangrijk dat hij het hier nooit meer voor het zeggen krijgt.
Voor Europa dat hij nooit verder komt dan zijn jobke nu want het is één van de grootste sjacheraars die ik gekend heb.
Oud 2 april 2014, 22:38   #38
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enig idee waarom Sofina Verhofstadt en niet demonen vraagt om in de Rvb te zetelen?
Omdat hij een grotere lul is ?
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 23:53   #39
fbpolitics
Gouverneur

fbpolitics's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ex-premier Guy Verhofstadt (Open VLD) ving vorig jaar een brutobedrag van 130.500 euro aan vergoedingen en zitpenningen voor zijn zitje in de bestuursraad van Sofina, de holding van de familie Boël. Vorig jaar kwam die amper vier keer samen, ontdekte De Tijd. Lang niet slecht verdiend voor een bijbaantje, dus.

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...-euro-op.dhtml

Dit soort mensen willen dit land van melk en honing, VOOR HUN BEVOORRECHTE KLIEK, in stand houden!
Pure schande

De kleine man wordt op de hielen gezeten door allerlei belastingscontroleurs ("U bent toch ook fraudeur" Crombez + Vandelanotte - SPA), moeten zich kapot werken voor 1 klein baantje, en deze mensen kunnen probleemloos meerdere jobs combineren met riante vergoedingen.

De denkpiste hierbij is: zou je het zelf doen indien je de kans had? Gezien ik het voorbeeld krijg van onze grote leiders, is mijn antwoord nu "ja".

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2014, 13:16   #40
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be