![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uiteraard zit hij daar omdat hij een goedgevuld contactenboekje heeft, waarmee rijke klanten kunnen aangetrokken worden, maar dat kan je niemand kwalijk nemen.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verafstootje heeft wel een probleemke. Een politiek probleemke. De mensen horen dat niet graag. Een 'gewone' mens die onderneemt, spaart, werkt of op eenderwelke wijze zijn/haar verantwoordelijkheid opneemt, wordt besodemieterd langs alle kanten. Vooral door belastingsregeringen. Achteraf sorry zeggen, volstaat niet. Aan Verafstoteke om die mensen nu toch maar te overtuigen om op hem te stemmen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Degenen die willen kijken naar "Transformers Prime" , morgen afstemmen op 2B tussen 06h45 tot 07h05....en er zijn 2 afleveringen na elkaar geprogrammeerd......smullen "kids" http://www.zita.be/entertainment/tv-...ers-prime.html
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Schoof zijn echtgenote regelt de financiële zaken. Ik durf haar dat niet te vragen, want dan moet ik teveel uitleggen waarom ik dat moet weten.
Maar waarom moet gij dat weten eigenlijk ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Heeft Guy een managementvennootschap om belastingen te minimaliseren? Ontwijken mag, maar hoe zit het dan met Guy als rolmodel voor de "solidaire" belastingbetalende Vlaming? De fiscus maakt jacht op managementvennootschappen ... behalve op die van politici als Di Rupo, Verhofstadt en al de rest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist niet dat gij zo onder de sloef laagt.
.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb Di Rupo, Verhofstadt en andere politici-graaiers nog geen enkele keer horen klagen over het feit dat hun managementvennootschap onder de loep genomen wordt door de fiscus.
De heksenjacht van VDL boy John Crombez op de managementvennootschappen van niet-politieke bestuurders van vennootschappen is dagelijkse kost in de economische media. http://trends.knack.be/economie/nieu...0041620239.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is staalhard bewijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van zodra je daarboven zit is het enkel om het geld, niet om ons hoor. Of je gaat kiezen of niet dezelfden blijven verdelen, maak dat je er bij komt is de slogan. Wij betalen het wel, met Crombez als stok achter de deur en de fiscus met alle bevoegdheden tot in je slaapkamer nu. Voor ons is het belangrijk dat hij het hier nooit meer voor het zeggen krijgt. Voor Europa dat hij nooit verder komt dan zijn jobke nu want het is één van de grootste sjacheraars die ik gekend heb.
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De kleine man wordt op de hielen gezeten door allerlei belastingscontroleurs ("U bent toch ook fraudeur" Crombez + Vandelanotte - SPA), moeten zich kapot werken voor 1 klein baantje, en deze mensen kunnen probleemloos meerdere jobs combineren met riante vergoedingen. De denkpiste hierbij is: zou je het zelf doen indien je de kans had? Gezien ik het voorbeeld krijg van onze grote leiders, is mijn antwoord nu "ja".
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |