![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je, hier op het forum zit zelfs iemand die in een hondekot leeft, dus voel je niet alleen in deze zware tijden...Die mens heeft het wel aan zichzelf te danken, want hij doet niks als zich bezatten heel de dag...Die was schoolmeester vroeger, in het leger, maar hij dronk zo veel dat ze hem buitenjaagden, zijn vrouw ging dan ook weg, hij kon de huur niet meer betalen, en eindigde op straat alvorens onderdak te vinden in het hondekot van een verlaten woning...Tragisch nietwaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() In alle eerlijkheid: ik heb werkelijk véél schrik !! Moge God mij genadig zijn...
.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 2 april 2014 om 23:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @meneer, ik mag binnenkort (hopelijk) in mijn sociale woning (waar ik sinds st juttemis voor op de wachtlijst sta) .. en mijn zus helpt mij zo af en toe
![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 3 april 2014 om 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Echt niet mogelijk een jobke te vinden ergens ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() ja maar dan moet je een laptop hebben. En de man in kwestie drinkt alles op, die kan geen paar honderd euros opzij leggen voor een laptop ( behalve de paar euros om in het internetcafé te zitten trollen ). Bijkomend voordeel voor hem is dat hij gedurende die tijd lekker warm binnen zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() onlangs nog gesolliciteerd bij: -LIDL (kassa) : niks -Aldi (kassa) : niks -Vanden Borre : niks -Panos (broodjes verkopen) : niks -allerhande buurtwinkels : niks ... bij Quick en Mc Donalds vragen ze 'jongeren/-26 jaar' .. daar kom ik dus ook al niet meer voor in aanmerking .. zelfs bij de PWA was er niks, en kuisen dat heb ik gedaan, in een hotel zelfs, de vroege shift dan nog wel, werd er na 3 dagen weggestuurd wegens 'te traag' !!! dus .. binnenkort mss. wellicht het OCMW als ik niets vind tegen dit en mijn volgende RVA oproep, daar zullen ze mij toch wel in één of andere 'klusjesdienst' inzetten zeker .. (not-lol) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bof, je hebt tegenwoordig al tablets van nog geen 100€, en goeie dan nog wel .. met een beetje moeite kan zelfs een dakloze daar aangeraken .. (de meeste van hen hebben toch wel ergens inkomsten van één of andere uitkering ..) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ja, hij heeft een uitkering geloof ik...Omdat hij gehandicapt is...Mentaal gehandicapt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En gelijk had die ! Je kan al beginnen met een partijkaart te pakken in één of ander partij, en militant te worden. Affichen gaan plakken enzo, meedoen aan actie's, betogingen enz. En met wat geluk kun je daar omhoog klauteren, en een job vinden, meegraaien in de vetpotten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hum dat is mss. nog niet zo'n slecht idee ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tips voor luierikken: http://www.jobat.be/nl/artikels/de-b..._campaign=home
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat kleur in de partij is goed voor hun imago, zolang het maar geen moslims zijn ! Als militant zou jij je kansen hebben ! Mee op de foto staan naast De Winter, om zijn verdraagzaamheid goed in de verf te zetten ! ![]() Denk er toch eens over na, een partijkaart kost niet zoveel, en het kan economisch gezien een goede zet zijn voor jou ! ![]() Een springplank voor een betere toekomst ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |