![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan dan wel zeer rare toestanden krijgen zoals bij baby D. Waarbij de wensvader wèl zijn sperma ter beschikking stelde, maar de draagmoeder het kind stiekem aan andere kandidaten had verkocht (die géén biologische band hadden), nadien werd het kind nog bij pleegouders ondergebracht, maar degenen die écht het kind wilden, namelijk de vader en zijn vriendin waren compleet de dupe. Persoonlijk vind ik het een ware schande dat vader geen hoederecht kreeg en zijn dochter nu bij vreemde Hollanders wordt opgevoed, gewoon omdat ze door haar moeder werd verkocht. Kinderen maken om er geldelijk gewin uit te slaan is zo'n beetje overal verboden. Zelfs al emigreer je naar de UK en word je daar draagmoeder, dan nog krijg je enkel een "tegemoetkoming voor de ongemakken". Je kan ook draagmoeder worden voor een in vitro kind waarbij de echte moeder ook haar eicel ter beschikking stelt. In dat geval ben je dus enkel "broeikas" zo te zeggen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een kind negen maanden dragen en het voelen groeien in je lichaam, de bevalling meemaken, en het dan afstaan..... lijkt me wel helemaal iets anders dan een eicelletje afgeven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben niet ah trollen eduard
![]() circe hmm idd. dat van die baby D. is idd. niet correct wat die draagmoeder daar heeft uitgespookt ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er was ooit een docureeks over draagmoeders in Engeland een paar jaar geleden. Heel verhelderend.
Eén van de draagmoeders had zo reeds vijf kinderen afgestaan (eigen eicellen). Ze onderhield wel contact met de kinderen als een soort van "tante". Een andere draagmoeder kreeg het aan de stok met de wensouders. Ik ben vergeten wat de oorzaak was, en volgens mij was ze nog niet zwanger. de samenwerking werd - voor zover ik me herinner - afgebroken. Allen verklaarden dat ze het vooral deden om mensen te helpen, al veronderstel ik wel dat het financiële plaatje hier ook wel een (grote) rol in zal gespeeld hebben. Ik heb twee kinderen en weet dat ik het zeker nooit zou aankunnen om draagmoeder te zijn en het kind af te staan. Bij velen blijft het dan ook levenslang hangen, net zoals het indertijd bij de ongehuwde moeders heel hun leven is blijven hangen, nadat ze van de katholieke nonnen hun kind verplicht moesten afstaan. Ik veronderstel dat je eerste een psychologisch onderzoek moet laten doen alvorens draagmoeder te kunnen worden (ik spreek over Engeland of VS, Belgie is dus verboden)
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn vele vrouwen die draagmoeder willen zijn voor een kinderloos koppel, in ruil voor een riante "tegemoetkoming in de kosten en ongemakken". Ik vind niet dat men daar een ethische veroordeling aan moet koppelen. Tenslotte zijn er mensen die daar héél gelukkig mee zijn, vb. in geval enkel de man vruchtbaar is en de vrouw geen kinderen kan krijgen/dragen. Hoe anders kunnen die mensen dan ooit "eigen" kinderen hebben? Het is alleen psychologisch niet zo eenvoudig als Bembem het zich voorstelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oplossing voor Bembem:
Ga bij de wensouders inwonen in de VS. Zie : http://www.thesurrogacysource.com/ip...ended%20Parent vanaf 30.000 tot 40.000 US$ (zo'n kleine 30.000 euro... misschien nog gratis kost en inwoon gedurende 9 maanden) In de VS zullen meer gemengde aziatisch/blanke wensouders zijn, dus kan je afkomst hier als pluspunt gelden. Hoe zit het met je IQ? want die telt vast ook mee.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 april 2014 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pfff, er is niets mis met mijn IQ, ik zit in de 115-120 range btw (meerdere malen getest) .. circe, dat van de VS daar had ik nog niet aan gedacht .. het lijkt aantrekkelijk dat wel .. maar om ernaar toe te gaan ivm. visum enzo zal wel een hele sinecure zijn .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als de wensouders borg staan voor je onderhoud gedurende 9 maanden zou dat geen probleem mogen zijn. Je kan contact opnemen met dat agentschap. alleen: je zal wel zelf je reis naar ginder moeten betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het heeft wél NIETS te maken met draagmoeders natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Met low cost naar de USA vliegen vereist ook geen fortuinen meer tegenwoordig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er een ernstige vergoeding wordt betaald voor draagmoederschap vind ik dan ook niet meer dan normaal. Mijn vraag is eerder of de draagmoeder het psychologisch zal aankunnen om haar eigen kind (indien het een eigen eicel is) zomaar af te staan. Ik denk dat het eenvoudiger is om het kind af te staan indien het volledig biologisch van de wensouders is (dus in vitro : sperma+eicel van de wensouders).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had het over de dienstverlening zélf. Er zijn genoeg brave, liefdevolle mensen die heel graag een kind willen, en er niet in lukken om er ééntje te maken. Wat is er mis mee om een vrouw te betalen om dit werk op zich te nemen. Een vrouw met financiele problemen...Men verleent mekaar hulp op die manier. En ik vind dat die vrouw dan beter draagmoeder kan worden, dan zich door de eerste de beste te laten bezwangeren, om kindergeld te trekken. Beter voor het kind bedoel ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jij zou het gratis doen? mij goed hoor maar dan mag adoptie ook best 'gratis' zijn hé en ik heb ivm. dat kindergeld gezegd dat het ook zou zijn om iets te doen aan mijn eenzaamheid .. jawel .. |
|
![]() |
![]() |