Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 april 2014, 01:01   #21
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Je zegt dat kinderen van een kleurling en een blanke er meestal goed uitzien dankzij de blanke ?

ja hihihi
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2014, 08:07   #22
Castor Troy
Schepen

Castor Troy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
drugs : niets
zuipen : niets
medicamenten : niets
medicamenten misbruik : ook niet
zware ziektes : voor zover ik weet : niets
teveel vreet : ok, dat 'af en toe' wel
bipolair : voor zover ik weet : niet

...

depressief : ja, maar dat is iedereen wel eens, niet?

en ik zeg er nogmaals bij, die future ouders kan dat eigenlijk niet veel schelen dat je soms wat depressief bent, het voornaamste is dat je in het algemeen een vrij gezond individu bent, en dat ben ik, dus
Misschien eerst is een vruchtbaarheidstest laten doen..
Oud 3 april 2014, 08:17   #23
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar vegen die future parents wel hun voeten aan, wat hen interesseert is een lief schattig euraziaatje, ik denk dat ik best wel ergens een homokoppel op de kop kan tikken, en mss. zelfs 20 000 vragen )))
Het vervelende is dat draagmoederschap in België verboden is. Niet in Engeland of de VS.

Je kan dan wel zeer rare toestanden krijgen zoals bij baby D. Waarbij de wensvader wèl zijn sperma ter beschikking stelde, maar de draagmoeder het kind stiekem aan andere kandidaten had verkocht (die géén biologische band hadden), nadien werd het kind nog bij pleegouders ondergebracht, maar degenen die écht het kind wilden, namelijk de vader en zijn vriendin waren compleet de dupe.

Persoonlijk vind ik het een ware schande dat vader geen hoederecht kreeg en zijn dochter nu bij vreemde Hollanders wordt opgevoed, gewoon omdat ze door haar moeder werd verkocht.

Kinderen maken om er geldelijk gewin uit te slaan is zo'n beetje overal verboden. Zelfs al emigreer je naar de UK en word je daar draagmoeder, dan nog krijg je enkel een "tegemoetkoming voor de ongemakken". Je kan ook draagmoeder worden voor een in vitro kind waarbij de echte moeder ook haar eicel ter beschikking stelt. In dat geval ben je dus enkel "broeikas" zo te zeggen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2014, 08:21   #24
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Trouwens al die gasten die hun sperma aan de spermabanken 'doneren' .. geen haan die erover kraait wanneer ik het over de spermabank had .. Maar o wee als het andersom is en het de vrouw is die draagmoeder zou zijn, dan is het ineens een lady GaGa! Dit terwijl er dus (ook) heel wat mister GaGa's rondlopen .. !!!

Waarom zou een vrouw meer emotioneel (moeten) gebonden zijn aan een kind dan een man?

je kan ook eicellen afstaan. Dat staat dan op hetzelfde niveau als sperma afstaan.

Maar een kind negen maanden dragen en het voelen groeien in je lichaam, de bevalling meemaken, en het dan afstaan..... lijkt me wel helemaal iets anders dan een eicelletje afgeven.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 3 april 2014, 08:59   #25
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Eduard Khil's schermafbeelding

Standaard

Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2014, 09:07   #26
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ik ben niet ah trollen eduard

circe hmm idd. dat van die baby D. is idd. niet correct wat die draagmoeder daar heeft uitgespookt ...
Oud 3 april 2014, 09:38   #27
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Er was ooit een docureeks over draagmoeders in Engeland een paar jaar geleden. Heel verhelderend.

Eén van de draagmoeders had zo reeds vijf kinderen afgestaan (eigen eicellen). Ze onderhield wel contact met de kinderen als een soort van "tante".

Een andere draagmoeder kreeg het aan de stok met de wensouders. Ik ben vergeten wat de oorzaak was, en volgens mij was ze nog niet zwanger. de samenwerking werd - voor zover ik me herinner - afgebroken.

Allen verklaarden dat ze het vooral deden om mensen te helpen, al veronderstel ik wel dat het financiële plaatje hier ook wel een (grote) rol in zal gespeeld hebben.

Ik heb twee kinderen en weet dat ik het zeker nooit zou aankunnen om draagmoeder te zijn en het kind af te staan. Bij velen blijft het dan ook levenslang hangen, net zoals het indertijd bij de ongehuwde moeders heel hun leven is blijven hangen, nadat ze van de katholieke nonnen hun kind verplicht moesten afstaan.

Ik veronderstel dat je eerste een psychologisch onderzoek moet laten doen alvorens draagmoeder te kunnen worden (ik spreek over Engeland of VS, Belgie is dus verboden)

Oud 3 april 2014, 09:46   #28
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Eduard Khil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik ben niet ah trollen eduard

circe hmm idd. dat van die baby D. is idd. niet correct wat die draagmoeder daar heeft uitgespookt ...
als je niet aan het trollen bent, ben je gewoon ziek in je hoofd
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2014, 09:55   #29
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
ik vind dit een persoonlijke belediging, jij vindt nogal veel mensen ziek in het hoofd precies.

Er zijn vele vrouwen die draagmoeder willen zijn voor een kinderloos koppel, in ruil voor een riante "tegemoetkoming in de kosten en ongemakken".

Ik vind niet dat men daar een ethische veroordeling aan moet koppelen. Tenslotte zijn er mensen die daar héél gelukkig mee zijn, vb. in geval enkel de man vruchtbaar is en de vrouw geen kinderen kan krijgen/dragen. Hoe anders kunnen die mensen dan ooit "eigen" kinderen hebben?

Het is alleen psychologisch niet zo eenvoudig als Bembem het zich voorstelt.

Oud 3 april 2014, 10:15   #30
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Oplossing voor Bembem:

Ga bij de wensouders inwonen in de VS.

Zie : http://www.thesurrogacysource.com/ip...ended%20Parent

vanaf 30.000 tot 40.000 US$

(zo'n kleine 30.000 euro... misschien nog gratis kost en inwoon gedurende 9 maanden) In de VS zullen meer gemengde aziatisch/blanke wensouders zijn, dus kan je afkomst hier als pluspunt gelden. Hoe zit het met je IQ? want die telt vast ook mee.

Laatst gewijzigd door circe : 3 april 2014 om 10:15.
Oud 3 april 2014, 10:24   #31
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. Bekijk bericht
Ernstig gestoord ja.

Ik ga niet naar Dubai .. that is out of the question .. Sonny toch *shakes head*

en circe heeft gelijk, ik stel het me psychologisch eenvoudiger voor dan het is ..
Oud 3 april 2014, 10:32   #32
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwinus Bekijk bericht

pfff, er is niets mis met mijn IQ, ik zit in de 115-120 range btw (meerdere malen getest) ..

circe, dat van de VS daar had ik nog niet aan gedacht .. het lijkt aantrekkelijk dat wel .. maar om ernaar toe te gaan ivm. visum enzo zal wel een hele sinecure zijn ..
Oud 3 april 2014, 10:41   #33
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
pfff, er is niets mis met mijn IQ, ik zit in de 115-120 range btw (meerdere malen getest) ..

circe, dat van de VS daar had ik nog niet aan gedacht .. het lijkt aantrekkelijk dat wel .. maar om ernaar toe te gaan ivm. visum enzo zal wel een hele sinecure zijn ..
Geen idee.

Maar als de wensouders borg staan voor je onderhoud gedurende 9 maanden zou dat geen probleem mogen zijn.

Je kan contact opnemen met dat agentschap. alleen: je zal wel zelf je reis naar ginder moeten betalen.

Oud 3 april 2014, 11:39   #34
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
ja hihihi
Voor kleurlingen is het dus een goede zaak zich met blanken te mengen. Maar is dit even voordelig voor blanken ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2014, 11:43   #35
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Leg uit ? Wat is er mis aan kinderloze gezinnen helpen ?
Oud 3 april 2014, 11:46   #36
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwinus Bekijk bericht
2

Te lui om te werken, te lelijk voor prostitutie ? Wordt dan draagmoeder.
Je kent er precies niet veel van. Er zijn een heleboel ronduit lelijke hoeren hoor. En die komen ook aan de man. Beetje goedkoper als de heel schoon hé...Alles is kwestie van prijs in dat milieu.
Maar het heeft wél NIETS te maken met draagmoeders natuurlijk.
Oud 3 april 2014, 11:48   #37
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Geen idee.

Maar als de wensouders borg staan voor je onderhoud gedurende 9 maanden zou dat geen probleem mogen zijn.

Je kan contact opnemen met dat agentschap. alleen: je zal wel zelf je reis naar ginder moeten betalen.
Met low cost naar de USA vliegen vereist ook geen fortuinen meer tegenwoordig.
Oud 3 april 2014, 11:50   #38
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het puur en enkel en alleen voor het geld doen; wetende dat persoon in kwestie al meermaals heeft laten vallen; een kind te willen nemen, eveneens enkel en alleen voor het kindergeld ...
U heeft er klaarblijkelijk geen enkel idee van hoeveel inspanningen en ongemakken een zwangerschap met zich meebrengt, om nog maar niet te spreken over de bevalling of keizersnede.

Dat er een ernstige vergoeding wordt betaald voor draagmoederschap vind ik dan ook niet meer dan normaal.

Mijn vraag is eerder of de draagmoeder het psychologisch zal aankunnen om haar eigen kind (indien het een eigen eicel is) zomaar af te staan.
Ik denk dat het eenvoudiger is om het kind af te staan indien het volledig biologisch van de wensouders is (dus in vitro : sperma+eicel van de wensouders).

Oud 3 april 2014, 11:52   #39
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Het puur en enkel en alleen voor het geld doen; wetende dat persoon in kwestie al meermaals heeft laten vallen; een kind te willen nemen, eveneens enkel en alleen voor het kindergeld ...
Ja, dat is niet heel romantisch. Maar daar moet zij mee leven.
Ik had het over de dienstverlening zélf. Er zijn genoeg brave, liefdevolle mensen die heel graag een kind willen, en er niet in lukken om er ééntje te maken. Wat is er mis mee om een vrouw te betalen om dit werk op zich te nemen. Een vrouw met financiele problemen...Men verleent mekaar hulp op die manier.
En ik vind dat die vrouw dan beter draagmoeder kan worden, dan zich door de eerste de beste te laten bezwangeren, om kindergeld te trekken. Beter voor het kind bedoel ik.
Oud 3 april 2014, 11:53   #40
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

jij zou het gratis doen?

mij goed hoor maar dan mag adoptie ook best 'gratis' zijn hé

en ik heb ivm. dat kindergeld gezegd dat het ook zou zijn om iets te doen aan mijn eenzaamheid .. jawel ..
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be