Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 april 2014, 17:59   #21
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serafijn Bekijk bericht
Hoezo? (in welk opzicht)
Ze zijn er jaren geleden in geslaagd om mijn ouders een abonnement voor de vaste lijn aan te smeren. €15 per maand

Pikant detail: mijn ouders bellen zo goed als nooit, dus dat is volledig weggesmeten geld.

Belgacom zag nochtans dat zij niet veel bellen, en toch manipuleren ze hun klanten om zo een abonnement te kiezen via gladde praatjes aan de telefoon.

Ja, dat noem ik misdadig.

Ze zijn er ook in geslaagd om mijn vader in het zak te zetten met een peperduur tarief voor zijn GSM. (Proximus)
Die moest maandelijks voor minstens €25 herladen.
Dat kan niet, hij zit nu met een abonnement van €15 ver onder de limiet.

Als je voor internet overschakelt naar Telenet, en je geeft op wanneer ze je moeten afsluiten, houden ze zich niet aan de datum.
Zij kiezen zelf de dag en het uur waarop ze u afsluiten.
Meestal een zaterdag, om u te kloten.
Dan zit je een heel weekend zonder internet.
Smeerlappen.

Als je je modem gaat binnenbrengen bij Belgacom, en er staan klanten achter u, dan laten ze die voorgaan en mag jij wachten tot de winkel leeg is.

Moet ik nog doorgaan?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2014, 19:30   #22
Serafijn
Burger

Serafijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ze zijn er jaren geleden in geslaagd om mijn ouders een abonnement voor de vaste lijn aan te smeren. €15 per maand

Pikant detail: mijn ouders bellen zo goed als nooit, dus dat is volledig weggesmeten geld.

Belgacom zag nochtans dat zij niet veel bellen, en toch manipuleren ze hun klanten om zo een abonnement te kiezen via gladde praatjes aan de telefoon.

Ja, dat noem ik misdadig.

Ze zijn er ook in geslaagd om mijn vader in het zak te zetten met een peperduur tarief voor zijn GSM. (Proximus)
Die moest maandelijks voor minstens €25 herladen.
Dat kan niet, hij zit nu met een abonnement van €15 ver onder de limiet.

Als je voor internet overschakelt naar Telenet, en je geeft op wanneer ze je moeten afsluiten, houden ze zich niet aan de datum.
Zij kiezen zelf de dag en het uur waarop ze u afsluiten.
Meestal een zaterdag, om u te kloten.
Dan zit je een heel weekend zonder internet.
Smeerlappen.

Als je je modem gaat binnenbrengen bij Belgacom, en er staan klanten achter u, dan laten ze die voorgaan en mag jij wachten tot de winkel leeg is.

Moet ik nog doorgaan?
Nee, boodschap is overgekomen

Wij hadden eerst Belgacom, trok op niks, en dan Telenet. Was wel oké, maar m'n pa heeft via z'n werk proximus voor zijn GSM, en daarom terug iedereen naar Belgacom hier thuis. Zowel met Telenet als Belgacom al slechte ervaring gehad op vlak van service.

Bijvoorbeeld bij Telenet, waren al 6 maand veranderd (terug naar Belgacom) en nog kregen we rekeningen van die maanden van ons abonnement. Zelfs persoonlijk bij Telenet langsgaan hielp geen zier. Echt belabberde service dus xD

~Napoleon Bonaparte
Serafijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2014, 21:33   #23
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Al die mensen die indertijd hun decoder GEKOCHT hadden(en,neem ik aan,dus geen huur meer moesten betalen ervoor) zijn nu de gelukkige eigenaar van een gesofistikeerd boot-anker,presse-papier...etc....

Ze hebben eigenlijk geen poot om op te staan,Test-aankoop weet dat,en die mensen eigenlijk ook....NIKS blijft bestaan in de digitale business....Het zou mij verbazen dat Telenet eeuwigdurende geloftes van trouw doet aan de eigendommen van haar consumenten.

In afwachting dat de Amerikaanse eigenaars van Telenet een methode vinden om het bedrijf samen te gooien met hun Nederlandse eigendommen,en aldus een provider voor het ganse Nederlandstalige gebied maken (dat begint tenminste al een beetje op een "markt" te gelijken),mogen nog van die fratsen verwacht worden....

Ondergetekende zit rustig en tevreden bij Belgacom,er is echter geen enkele reden waarom het daar rustig zou blijven...

Laatst gewijzigd door kelt : 12 april 2014 om 21:39.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2014, 16:37   #24
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
12.000 klanten tekenen protestbrief Telenet
Bron

Ik dacht dat het er al veel meer waren maar kom.

Op de site van Test-Aankoop kon je de brief invullen.

Brief

Ik vind het prima dat Test-Aankoop daar het hoofd even wilde over buigen, het 'probleem digibox' maar brieven invullen waar ik al mijn persoonlijke gegevens, adres, mail, telefoon, moet op neerschrijven is zo niet mijn ding en dit om reden van, dat er na het invullen eerstdaags waarschijnlijk reclame van Test-Aankoop in de brievenbus valt ... vragen om abonnement aan te gaan en zo weet je wel.

Wat was dat weer slecht van mij niet?
Oud 14 april 2014, 17:04   #25
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Die 12000 klanten moeten geen onnozele protestbrief invullen via privé-bedrijf Test-Aankoop..
Die 12000 klanten moeten aan Telenet(en elkaar) plechtig beloven hun contract niet meer te verlengen....

....al de rest is reclame voor Test-Aankoop(na het grapje met de Ijslandse spaarrekeningen enkele jaren geleden liggen die in de onderste schuif)
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2014, 07:41   #26
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, boodschap is overgekomen

Wij hadden eerst Belgacom, trok op niks, en dan Telenet. Was wel oké, maar m'n pa heeft via z'n werk proximus voor zijn GSM, en daarom terug iedereen naar Belgacom hier thuis. Zowel met Telenet als Belgacom al slechte ervaring gehad op vlak van service.

Bijvoorbeeld bij Telenet, waren al 6 maand veranderd (terug naar Belgacom) en nog kregen we rekeningen van die maanden van ons abonnement. Zelfs persoonlijk bij Telenet langsgaan hielp geen zier. Echt belabberde service dus xD
heb vorige week de rekening van mijn schoonouders (Belgacom) eens naast die van ons gelegd (Telenet)

Belgacom betaalt voor heel het pakket(vaste telefonie en tv basispakket), met minder producten (bij ons zitten er een paar king gsm's meer in) 20 € per maand meer.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2014, 07:53   #27
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelijkaardig verhaal hier: Telenet bleef herinneringen sturen voor een factuur die al lang betaald was, ondanks betwistingen met bewijs van betaling. Uiteindelijk vroeg en kreeg ik een overzicht van al mijn betalingen: de betaling was wel geregistreerd maar de factuur zelf was niet afgeboekt. Ik had hun vergissing zwart op wit in handen en toch wist Telenet van geen wijken. Ik ben dan maar naar Belgacom overgestapt, duur en technisch niet zo denderend maar hun facturen kloppen tenminste.
Proximus heb ik buitengegooid: er verdween altijd belwaarde van mijn SIM-kaart zonder dat ik de GSM gebruikte en soms kocht ik surfvolume dat dan niet op mijn kaart opgeladen werd. De helpdesk van Belgacom gebaart echter van krommen haas....
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2014, 10:37   #28
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Die 12000 klanten moeten geen onnozele protestbrief invullen via privé-bedrijf Test-Aankoop..
Die 12000 klanten moeten aan Telenet(en elkaar) plechtig beloven hun contract niet meer te verlengen....

....al de rest is reclame voor Test-Aankoop(na het grapje met de Ijslandse spaarrekeningen enkele jaren geleden liggen die in de onderste schuif)
Voila zie, dat is gesproken alsof ik het gedaan zou hebben.
Oud 15 april 2014, 11:19   #29
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Ik dacht dat het er al veel meer waren maar kom.

Op de site van Test-Aankoop kon je de brief invullen.

Brief

Ik vind het prima dat Test-Aankoop daar het hoofd even wilde over buigen, het 'probleem digibox' maar brieven invullen waar ik al mijn persoonlijke gegevens, adres, mail, telefoon, moet op neerschrijven is zo niet mijn ding en dit om reden van, dat er na het invullen eerstdaags waarschijnlijk reclame van Test-Aankoop in de brievenbus valt ... vragen om abonnement aan te gaan en zo weet je wel.

Wat was dat weer slecht van mij niet?
Zjust wat dat ambeteren betreft : """Uw persoonlijke gegevens worden opgenomen in onze databanken en worden aangewend om u op de hoogte te houden over deze actie alsmede u te informeren over onze activiteiten en onze producten en diensten.""""
Niet zjust wat dat slecht-zijn betreft....je vertelt de waarheid...

Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 15 april 2014 om 11:20.
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2014, 23:35   #30
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Love is:
Kom op telenet , laat u niet doen , geef ze lik op stuk ,
u heeft groot gelijk dat uw SD-klanten de pot op kunnen !!
Telkenmale aparte software voor SD-boxen , wat denkt die klant wel ????
Zet ze in de kou , zonder berouw , dan heb je ze weer gauw bij jou

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be