![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland kan men geen sociale woning krijgen, noch OCMW uitkering, indien men zelf nog voldoende eigendom of kapitaal heeft.
Een kennis van me was werkelijk ziek, maar dit werd niet aanvaard door zijn (verplichte) huisarts. Hij kon niet werken, kreeg dus geen ziekteuitkering en evenmin werkloosheidsuitkering. Hij had wel een serieuze open bebouwing. Omdat hij geen inkomsten had verkocht hij de woning voor zo'n 600.000 euro. Hij zocht nadien een appartementje te huren via een of andere wooncooperatie. Dit mocht niet want hij had geld op de bank. Hij heeft er dus niks beters op gevonden dan een mobilhome te kopen en gedurende een jaar of drie heel Europa rond te rijden. Dagelijks restaurantbezoek. Na drie jaar (ondertussen had hij een illegale chinese dame opgepikt die meereisde, ik heb zo'n idee dat het geld daarna wel heel snel opgeraakte) was zijn geld dus op en kon hij in een appartementje intrekken. Tegen die tijd was hij ook pensioengerechtigd en kreeg hij zijn pensioen + extra uitkering omdat hij onder de norm viel. Hij heeft me een paar keer onverwacht komen uitnodigen om te gaan eten in het plaatselijke chinese restaurant, maar vermits hij dus als dakloze leefde in die mobilhome en zeker niet de kans/tijd/zin had om te douchen en/of kleding te wassen hebben ik die uitnodiging afgeslagen. Als hij in mijn living had gezeten moest ik nadien een halve dag laten verluchten om de stank buiten te krijgen.... en ik kèn die mensen van het chinese restaurant bij ons zie je... Of : hoe men mensen in de armoede brengt. Bij Marokkanen is dat dus niet het geval, want die moeten hun villa in Marokko helemaal niet verkopen voordat zij een appartementje krijgen en extra uitkeringen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 april 2014 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 10 april 2014 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 april 2014 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men mag je immers geen twee keer taksen laten betalen op deze inkomsten. De taksen en belastingen op inkomsten is zo ingewikkeld dat zelfs grote bedrijven er in slagen nergens nog belastingen te betalen. En ook als privé persoon kan je dus belastingen op inkomsten ontwijken dankzij die regelgeving. Een inwoner in Belgie moet wel steeds in Belgie belastingen betalen op inkomsten uit arbeid, waar de arbeid ook verricht word. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de meeste landen kan je immers als erflater bepalen wie je nalatenschap krijgt. In de meeste landen kunnen ouders dus hun kinderen onterven en hebben zij geen vooorbehouden erfdeel. Men gaat er in Belgie trouwens steeds vanuit dat immigranten naar hier komen, juist omdat ze in hun thuisland geen nagel om hun gat te krabben hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() en dit enkel door het volgende te doen ![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |