![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Fieseler : 12 september 2004 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS Als het je lukt: ik wil mijn halve overlangs doorgesneden.
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Door mijn interpersoonlijke solidariteit maakt dat in geval van pecuniaire redressering een ganse en hele und ganstotalen wagen. Voor overlangse modellen gelieve U tot de afbraak te wenden...ik kan mij voorstellen dat dit in de ontmantelingsateliers voor gestolen wagens in de Matongewijk niet al te moeilijk moet zijn. |
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou de KBC daar cijfers over hebben? Misschien wel over de meerverdienste van Waal Modaal. Een halve auto: 12.000 € (Een half Volvoke, 't moet iets zijn hee, anders zou Bourgeois er zoveel stampei niet over maken en 't risico op een racismeklacht van BuB riskeren) Dat is elke maand 40.000 oude Belgische wippen meer. Doe dat boven hola op een modaal weddeke van ALDI of KARFOER. Die gasten (m/v) scheppen daar begot toch nogal poen...... ![]() Dat is hier slechtsvoor halve ingenieurs weggelegd. Citaat:
De zegeningen van de mengcultuur. Niet jaloers zijn en ook avondschool carrosserie volgen.......
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Wallonië is trouwens de reden waarom wij als brave Vlamingen zoveel meer moeten betalen aan onze verzekeringen... Citaat:
Het is inderdaad niet waalmodaal (Jean avec le casque) die van de jaarlijkse hold-up profiteert maar de Di Rupo's, Van Cauwenberghen, De Picqué's en hun respectievelijke maffiaachterban. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar treesje toch, natuurlijk zijn lang niet alle stemmers voor het VB ook overtuigde separatisten. Geen enkele VB'er die dat overigens beweert. Dat is ook niet van belang. De gewone man is in de eerste plaats bezig met zijn eigen directe belangen, en om het verband tussen deze en de communautaire problematiek te zien, moet men al enige kennis van politiek, instituties en geschiedenis hebben die lang niet iedereen heeft. De meeste Jan's-met-de-pet snappen niet of staan niet stil bij wat het belang van (wat u in zo mooi Nederlands zegt) de "barsting" ( ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent BUBbel of je bent het niet.
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Elke Vlaming die de moeite wil doen om een beetje informatie op te diepen, zich te informeren, interesse heeft voor geschiedenis, politiek enz... ivm de Vlaams-Waalse kwestie of België in 't algemeen is een schotelvod als zijn haren niet ten berge rijzen bij de decennia lange volgehouden leugens en onrechtvaardigheid. Momenteel wordt de Franstalige arrogantie weer ten top gedreven. Splitsing is de enige oplossing.
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() [size=2] Citaat:
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 12 september 2004 om 23:11. |
||
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
vandaar dat ik dat dus ook nooit beweerd heb. Wat ik wel gezegd heb: als die Picqué een minimum aan intelligentie bezit, kijkt hij naar de opeenvolgende verkiezingsuitslagen (met name het feit dat in Vlaanderen de separatistische en confederalistische partijen gestaag terrein winnen, en dat steevast de partijen winnen die tijdens de campagne hun opstoot van flamingitis het meest overtuigend konden spelen), vergelijkt hij dat met hetgeen Hans tegen hem beweerde, en trekt hij de conclusie dat er één en ander toch niet klopt. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
PS : Die fransen vallen best nog wel mee hoor |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Iets meer investeren in een armere regio van je land lijkt me niet meer dan normaal, indien deze investeringen verkeerd gebeuren ligt de eindverantwoordelijkheid bij de premier, niet bij de waalse bevolking. En damn... die premier is toevallig een vlaming, bljkbaar zijn once politici niet veel beter ![]() Laatst gewijzigd door TimV : 13 september 2004 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() En dat draaide niet bepaald om geld. Nu, da's maar een toevallig voorbeeld, en ik moet zeggen : ik ken ook heel wat Waalse mensen persoonlijk die me héél goed meevallen. Fijne mensen. Er zijn nogal wat pain-in-the-asses, gaande van types zoals die hogerbeschreven collega's tot chichitrutten in Knokke of Kortrijk die het vertikkken om hun brood in het Nederlands te bestellen bij de boulanger, maar dat zullen veeleer uitzonderingen zijn, mag ik hopen... Het probleem zit hem helemaal niet zo bij de gewone mensen, maar bij de politici die ze verkiezen. Op de een of andere manier hebben Waalse kiezers blijkbaar een zwak voor politici die de anti-Vlaamse kaart trekken, net zoals hier de omgekeerde tendens verkiezing na verkiezing sterker zichtbaar wordt. Een duidelijk teken dat er hoegenaamd geen vertrouwen is tussen beide landshelften, en bijgevolg een teken aan de wand dat het huwelijk tussen de twee op zijn laatste benen loopt. Hoop ik... Citaat:
Citaat:
Wat niet wegneemt dat veel van onze politici (de premier inderdaad inclusief) omwille van de macht inderdaad niet veel beter zijn. Slippendragers van het belgicistisch regime... Jammer... Meer dan één miljoen Vlaamse kiezers (VB + NVA) hebben inderdaad NIET de politici die ze verdienen. ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|||
![]() |
![]() |
#38 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Ik heb die uitzending ook gezien. Spijtig dat ze dat in Vlaanderen niet genoeg volgen. De korte samenvatting van dat debat is: "Als de Vlamingen braaf zijn mogen ze blijven betalen. Zoniet is het Belgische sop de kool niet meer waard!" Of nog van :"Een Franstalige muis en een Vlaamse olifant lopen door de woestijn en het is snikheet. Dan zegt de muis tot de olifant dat ...enzoverder."
De rest van het verhaal weet iedereen zo stilletjesaan wel.
#40 |
Minister
|
![]() Het probleem ligt NIET bij de Waalse politici maar bij de VLAAMSE onderhandelaars die omwille van het behoud van het smeer en de eigen machtsposities niet NEEN/NON (=Kloosterzuster) durven zeggen!