Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2014, 08:26   #21
Doge
Banneling

Standaard

Damn, de Ardennen zijn wel goedkoop, voor 60-80.000 euro heb je daar al een compleet huis.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 11:00   #22
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Bah, niet echt leuk van op die manier gediscrimineerd te worden, vooral dat ik vroeger op een Frans lyceum school heb gelopen (een Frans, niet een Waals of franstalig Brussels hé). Ik denk dat ik nu begrijp wat Vlamingen bedoelen met Franstaligen die op hen neerkijken. Vroeger stond ik daar niet echt bij stil.

Enfin soit, ik ben nu eigenlijk aan het twijfelen van toch maar in Vlaanderen te blijven. The grass is not always greener on the other side ..

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Thx
Ervaringen: geboren en getogen in de vlaamtalige rand van Brussel dus door de meesten van jullie denkelijk beschouwd als halve Brusselaar. Heb me daar ook altijd gedragen als locale spreker. Vlaams/Frans: maakte me niks uit. Ik sprak in de winkel automatisch eerst frans want te lui om de vlaamse vraag nadien te moeten herhalen in 't frans. Ik switchte alleen naar vlaams als ik de verkoper/verkoopster hoorde antwoorden met een accent zoals bvb "da Joenk".
(Sorry he... maar 'k blijf een Vloms Ketje.)
Mijn probleem in Brussel vandaag (of liever in September 2013 tijdens laatste bezoek): een veelvoud arrogante otto-rijders met 3de wereld manieren... en mijn "Arabiers" is slechter dan mijn Kantonees!

Maar dat probleem zal in 't STAD al wel niet beter zijn denk ik.
"A-ton-avis?" of "Non, peut-etre?" zou ik zo zeggen
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be