![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het had niet gehoeven, dat is mijn punt. Ik zou er geen probleem mee hebben om de cannabis te roken die ik half jaren 80 rookte. Het is enkel omdat je sindsdien steeds sterker aangeboden kreeg dat die jaren 80 cannabis nu nog maar weinig indruk zou maken. Whisky die in de jaren 80 met 45% alcohol werd verkocht, wordt nu nog steeds zo verkocht. Die hadden ze door de jaren heen ook gerust straffer kunnen maken. Waarom bij cannabis wel en bij whisky niet? Het zou overigens momenteel zeker geen kwaad gekunnen mocht de cannabis van jaren 80 kwaliteit zijn. Heel het gezeik over de verslavende werking van cannabis zou dan achterwege gelaten kunnen worden.
![]() |
![]() |
#22 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er moet zoveel niet, maar als ge iets illegaal maakt en ze mozen ermee dan mag alles he ![]() Citaat:
En ik vind het dan grappig hoe talrijk en onbeperkt men kan gaan combineren om voor iedere blower een soortje op maat te creëren. Als gebruiker kan je daar persoonlijk bij betrokken worden en respect voor je product krijgen. Citaat:
En de zwarte markt zal blijven floreren. We moeten ons niet blindstaren op de overlast die het product teweeg kan brengen, zoals verslaving. We moeten dat kunnen plaatsen en ermee leren omgaan als volwassen mensen. Repressie en propaganda is onverantwoordelijk en nog meer onbekwaam beleid. Als Amerika positief resultaat boekt, what are we waiting for? Als ik met de natte vinger een keertje gok denk ik dat Belgen alleen aan cannabis maandelijks meer dan €1 000 000 spenderen. Wat daar van overschiet aan winst is dus enorm als ze de productie zelf in handen zouden nemen. Crisis he... En eerlijk? Ik denk dat dat nog een mals bedrag is als ik zie wat er bij de buren over de toog per kwartier schuift... NIET TE DOEN ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pat Krimson rookt joints omdat vriendin helse pijn heeft
Citaat:
Dat zijn dan ook eens voorbeelden uit de realiteit... Zijn dat de criminelen waar ze achter jagen? Men kan ze enkel concurrentievervalsing tov de pharma verwijten...
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 3 juni 2014 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Info
CNN Dr. Sanjay Gupta Special On Weed. (video) CNN Dr. Sanjay Gupta Special On Weed 2. (video) + "This historic vote shows just how quickly marijuana reform has become a mainstream issue. The last time a similar amendment came up it didn't come very close to passing but, since then, more states have passed medical marijuana laws and a couple have even legalized marijuana for all adults. More states are on this way later this year and in 2016, and it's clear that more politicians are beginning to realize that the American people want the federal government to stop standing in the way. If any political observers weren't aware that the end of the war on marijuana is nearing, they just found out." |
![]() |
![]() |