![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jouw separatistische vriendjes niet persé het land wilden kapotmaken, dan hadden we die onzin niet moeten invoeren als een soort perfide noodmaatregel.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij wel. En liefst eerst nog enkele dagen buiten de koelkast laten liggen...
Gezien je wellustige gevoelens voor wat er zich aan het uiteinde van je endeldarm afspeelt, ga je een geweldige kick krijgen van het effect van dat rauw gehakt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgende Dempertopic: "Ik ging met mijn vinger door mijn bilnaad, en ben hem kwijt. Hebben de wormpjes hem opgegeten?"
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die onzin was er al voor er mensen dit land wilden kapotmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt het precies niet zo goed met mij voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stakker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij laat je veel te veel opjutten door foute vrienden met nog foutere denkbeelden die ze van hun demente nazi-bompa's napraten.
Kijk eens rond u in de echte wereld, en tel eens hoeveel mensen er hun boterham met beleg verdienen dankzij België. Denk je echt dat die staan te springen om dat in te ruilen voor een onzekere toekomst onder dezelfde politieke malloten als nu (Geert Bourgeois, Ben Weyts, Louis Tobback & zoon, Jeanne-Jaques De Gucht, Wouter Besien, etc. etc.)??? Laat het land gerust, word volwassen, en stel uzelf niet de vraag wat uw land voor u kan doen, maar wel wat jij voor je land kunt doen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 16 april 2014 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hunker ernaar zoals naar water in mijn schoenen.
Maar ze hebben een pluspunt: ze zijn in staat om een mongool met inferioriteitscomplex te laten geloven dat hij toch niet volledig onderaan de ladder der menselijke evolutie bevindt.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staatsschuld van 100%. Pensioenen zijn op. De hoogste belastingen. Bedrijven vluchten weg. De overheid kost veel te veel. Open grenzen = OCMW van de wereld. Dit land zit nu net in de problemen. Slechter kan niet. Er is verandering nodig. Het kan nooit slechter zijn dan nu. Vlaanderen Onafhankelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nogal hilarisch, komende van een volgevreten olifant met morbide obesitas van 150kg die vrouwen moet bevredigen met bubble wrap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Om vrouwen te laten genieten ken ik 1001 spelletjes. Jij blijkt op dat vlak over nogal weinig fantasie (of is het ervaring) te beschikken....
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een penis. Maar je vetrollen zitten in de weg, dat arm schaap voelt er niets van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Mager hoor. Citaat:
Als het jouw dada is: snel een topic maken. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij beschikt dan weer over 1001 spelletjes om mannen te laten genieten...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal ik je even masseren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dank je. Ik weet waar jij met je handen gezeten hebt...
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn specialiteit is een halsmassage. |
|
![]() |
![]() |
![]() |