![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij vindt haar niet arrogant overkomen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Yvonne_Kroonenberg
"Kroonenberg werd erg jong op de lagere school gezet: klasgenoten waren anderhalf jaar ouder. Kroonenberg werd toen veel gepest".... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Op basis van haar 21uur latijn en grieks verhaal ?
Ze probeert iets authentieks te vertellen. Haar haar zit slecht. Ze lijkt bij het praten last te hebben van een mislukte facelift. Ik ben te sensitief. Heb eigenlijk twee nachten nodig om zo'n clipje helemaal te laten doordringen. Tien minuten real life contact met een paar laaggeletterde zwalmse boeren of facteurs, ergens aan een toog, kan mij ook tot wanhoop drijven. Je voelt dan gewoon de agressie groeien, per moeilijk woord dat je gebruikt. Of hoe je iPad wordt gepercipieerd als Janettenattribuut ![]() Ik disconnecteer dan. Drink mn tweede Duvel thuis. Met een requiem of zo. Wat niet wegneemt dat mijn latijn slecht is, echt heel slecht. Ik wou dat ik een keer iemand ontmoette, die me daar op wees. Zij kaart het aan, die erg grote verschillen in geletterdheid. Is dat arrogant ? Nee. Bestaan er leukere, gevattere, constructievere manieren om dat aan te kaarten ? Absoluut. Tot zover m'n eerste indruk. Hier heeft ze een betere dag ? http://youtu.be/VDSNV59GSwY Laatst gewijzigd door Knipp : 16 april 2014 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je laatste kroegbezoek dateert van 10 jaar terug...
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zeg maar waar en wanneer. En hoeveel je wil drinken op m'n kosten zonder dat je je schaamt achteraf. . Laatst gewijzigd door Knipp : 16 april 2014 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() De hetze lijkt gecreëerd door Johny Quid, aka Van den Beukel.
Even kijken of we dat sujet in beeld kunnen krijgen : http://hollandsehufters.blogspot.be/...en-beukel.html De twee vergeleken, lijkt Kroonenberg in elk geval de fijnere persoonlijkheid. Laatst gewijzigd door Knipp : 16 april 2014 om 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat is het probleem ? Net alsof jij nog nooit soortgelijke gedachten gehad hebt. De vrijheid van meningsuiting geldt blijkbaar niet voor iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Iedereen noemt zich ook maar mens tegenwoordig' zou ik nog niet over de grootste debiel zeggen (mijn schoonmoeder laat ik even buiten beschouwing).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kritiek op of afkeuring van een mening behoort evengoed tot de vrijheid van meningsuiting. Meningen zijn voor mij niet heilig, enkel het recht om ze te uiten.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, als je je als jannet bekeken voelt omwille van een speeltje, dan heb je inderdaad een serieus imagoprobleem.
De tijd dat werkmensen bizar deden over phones en pads liogt al een tijdje achter ons. De grootste zatte toogdebiel parkeert zijn wagen met een app. Citaat:
Maar het hoeft niet hoor. Zowel zat als nuchter begrijp ik je stadhuiswoorden. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Dat K. op school werd gepest, dat is toch totaal irrelevant ?
De vraag is wat de geenstijl redacteur bezielt om een hetze te creëren rond K. En wat de goegemeente bezielt om daarin mee te blaffen als een meute opgehitste honden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Wat mogelijk wel relevant is :
K is goed bevriend met Midas Dekkers en kijkt naar de wereld met dezelfde ethologische blik. Dat we in de eerste plaats apen zijn, is met andere woorden, een universele propositie voor K. Waarom dat dan niet zou mogen gelden voor Drenthe of Assen is me een raadsel. Achten ze zich daar beter ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Okee, mijn vrije mening is dan dat swtp en superstaaf de intellectuele finesse missen om deze discussie verder te zetten met mij.
Misschien zijn ze niet vaak genoeg gepest op school ? . Laatst gewijzigd door Knipp : 17 april 2014 om 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal je plan moeten trekken met Yvonne. Ik hoop dat je genoeg Latijn en Grieks gestudeerd hebt zodat je met haar lekker kan tetteren over de actieve en passieve wijs en het medium, het gerundium, het gerundivum, het staafrijm en de asigmatische aorist. Raadpleeg me als je nog wat meer names wil droppen. Citaat:
Dergelijke moedige knapen zijn niet dik gezaaid.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 17 april 2014 om 12:37. |
||
![]() |
![]() |