![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En aan de voordeeltarieven waarmee bedrijven belast worden wil ik ook wel belast worden. Als je dan vaststelt dat die belastingen in vergelijk met het buitenland dan nog te hoog zijn kan je enkel vaststellen dat de Belgische burger onbeschaamd uitgebuit wordt.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 30 april 2014 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke burger is ook vrij een andere nationaliteit te kiezen en in een ander land te gaan leven voor dezelfde redenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zelfs moest dat mogelijk zijn, ik zie niet in waar dit een vergelijk is. Wordt Microsoft misschien Belgisch als het hier investeert? Je zit er een tikkeltje naast denk ik...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het verband niet .... ?
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met het nodige geld kan men inderdaad de nationaliteit van Zwitserland, Hong Kong, Singapore etc verwerven. Microsoft investeert in Belgie maar houdt zijn winsten buiten Belgie daar is ook niets onwettelijk aan. |
|
![]() |
![]() |