Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 22 april 2014, 14:39   #21
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Yep geef al uw beslissingsrecht maar af aan de EU Dewever en zijn linkse en rechtse mediavrienden zullen u dankbaar zijn.

Europa = 1 rijk , 1 wet en 1 CEO

Stem vooral n-va .... meer geld voor de islam, minder geld voor vlaamse swakkeren, meer geld voor geregulariseerden , minder vlaanderen en meer Europa.

Het VL van dewever is er een met 5 procent Vlamingen in brussel en 10 procent in antwerpen en 100 procent beslissingsmacht zeer ver van de gewone man daar waar men ongestoord kan graaien.

In ieder geval tegen dan ben ik hier ribbedebie. Maar ontstellend om te zien hoeveel invloed de media heeft op de kiezer. Voer De block evenveel op als Dewever en de VLD haalt terug 25 procent ...wat ze stemmen realiseren is blijkbaar van geen tel.
De media hebben al lang veel invloed.
Ooit gehoord wat er gebeurde tijdens WO II ?
Of is dat van "voor jouw tijd" ? Zoals jonge gastjes zeggen in 'Blokken' wanneer Ben vraagt of Nero keizer was van...? Antwoord: Het Duitse keizerrijk...

Boduo is offline  
Oud 22 april 2014, 16:05   #22
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als je a zegt, moet je b zeggen.
Betekent jouw opmerking dat het algemeen enkelvoudig stemrecht moet omgevormd worden tot iets waar het meespeelt of je foutloos kan schrijven?

En als onderwijzende: durf jij een punt aftrekken van een proef in een ander vak dan Nederlands, wegens een dt-fout ? Mag je dat wel van de resem ministers van onderwijs uit de oude machtspartijen, die al lang jouw onderwijzerslot bepalen ?

.
Ik trek hier geen punten af.
Ik vraag gewoon om wat meer respect voor je taal te hebben, voordat je het van anderen eist...
Another Jack is offline  
Oud 23 april 2014, 12:29   #23
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
De N-VA heeft op haar congres een wat meer kritische houding tegen de Eu aangenomen. Natuurlijk moet Il Falco, alweer, blindelings VB propaganda overnemen.
Woorden en daden. Gaat N-VA de door haarzelf goedgekeurde Europese verdragen dan in vraag stellen?
Zo niet, blijven het alleen woorden. Mijn gat is kritischer dan de N-VA hoor.

"There is no such thing as Margaret Thatcher."
- Society
Bolleke Wol is offline  
Oud 23 april 2014, 13:05   #24
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mag ik dat even corrigeren?
Want de waarheid is omgekeerd aan wat jij stelt.

De werkelijkheid is dat de EU zich niet voor één enkele dag kan permitteren om de inkomsten uit één van de regio's die je opsomt, te missen.

Het zal bijgevolg de EU zelf zijn, die er alles aan zal doen om die toekomstig zelfstandige landen er bij te houden.
Het lidmaatschap zal niet moeten aangevraagd worden, maar aangeboden !!

Natuurlijk wordt dat nu nog niet toegegeven: ze denken, ze hopen, ze wanhopen, ze bidden, ze vloeken .... dat ze het nog kunnen afwenden.

.
Nogmaaals, de EU heeft niks aan te bieden. Internationale erkenning van staten en lidmaatschap aan de EU is en blijft een bevoegdheid van de staten individueel.

Het volstaat dat één staat "neen" zegt, en er komt geen lidmaatschap van de EU.
Oud 23 april 2014, 13:13   #25
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Woorden en daden. Gaat N-VA de door haarzelf goedgekeurde Europese verdragen dan in vraag stellen?
Zo niet, blijven het alleen woorden. Mijn gat is kritischer dan de N-VA hoor.
Dat zal wel, bolleke trol. U was dus aanwezig op het congres en las alle teksten?
Vrijheideerst is offline  
Oud 23 april 2014, 13:15   #26
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Dat zal wel, bolleke trol. U was dus aanwezig op het congres en las alle teksten?
Uw persoonlijke aanval is lachwekkend, en typerend voor partijmilitanten die geen kritiek kunnen verdragen. Maar goed: ik neem aan dat jij wél op dat congres was, dus graag een antwoord: wijst N-VA nu een van de verdragen af die ze zelf eerder heeft goedgekeurd? Want dat en dat alleen is wat telt: de praktijk.

En kom aub niet af met die pollitieker van de N-VA heeft dat en dat gezegd. Geef mij daden.
Bolleke Wol is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be