![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of naaktfoto's van uzelf op het net zetten , is ook niet zo slim ,
maar daarom mag een ander daar geen misbruik van maken !! Zoals het 15-jarig Canadese Amanda Todd welke zelfmoord pleegde ; echter , nu is er een vraag die men stelt: http://www.rtlnieuws.nl/editienl/sch...fmoord-kan-dat http://www.omroepbrabant.nl/?news/20...+afperste.aspx http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buite...dd#node_806866
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach cookie ik snap het wel maar als die moeder telkens brieven gaat schrijven als iets haar niet aanstaat, dan haalt ze misschien beter die foto's van het internet ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Cookie, kalmeer, jongen. Justin Bieber en naaktfoto's hebben helemaal niets met deze discussie te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is bv niks fout of mis aan volgende foto: http://cdn.viralnova.com/wp-content/...4/04/ugly3.jpg
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 april 2014 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het werkelijk terecht dat zo'n pester is aangepakt , want z'n account is blijkbaar van't net gehaald !! Anders moet men criminaliteit uit het wetboek halen !! Wat zou dat voor effekt geven ?? Die moeder heeft niks fout gedaan !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 april 2014 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn er toch wel die iets bereiken , echter niet allemaal !!
Waarom kan zo'n kind niet gelukkig zijn , of wel ?? En kan je het kind zijn/haar gedachte ECHT lezen ?? Wat als je toch besluit het kind te behouden , en ze pesten het , zou je dat normaal vinden ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 april 2014 om 23:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie daar niet tegen kan maakte weldegelijk een fout: het plaatsen van die foto op een ruimte waar commentaar mogelijk is.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje ouder die naam waardig gooit zelfs geen foto's van zijn normale kinderen op het www te grabbel.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Mijn moeder zelf zit constant foto's van de baby van mijn oudste nicht op Facebook te smijten. En dat jongetje kan daar zelf nog geeneens zijn toestemming voor geven. Voor die nicht is het blijkbaar geen probleem om de privacy van haar zoontje te grabbel te gooien. Het is me wat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Privacyschending zonder toestemming. Verzwarende omstandigheid voor mentaal gehandicapten: ze zijn meestal nooit in de mogelijkheid om toestemming te geven of te weigeren. Citaat:
Ik heb dan ook alle materiaal verwijderd.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige begrijpen inderdaad de impact van het www niet !!
Citaat:
Sommige mensen verzamelen doelbewust (zulke) foto's , om ze nadien te misbruiken !! Is dat ook normaal ?? Citaat:
die let op wat die schrijft als commentaar !! Dat je het kind niet mooi vindt , dat kan & mag , en dat je het zo schrijft , ok , dat mag , maar stel , bv vergelijken met stront , zou zoiets tof zijn ?? Of wat met bv het filmpje van dat meisje aan de bushalte ?? Had dat meisje daar om gevragen ?? Of vind jij pesten een vrije meningsuiting ?? Dan moeten ALLE van zulke mensen van het gehele internet er af !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 25 april 2014 om 02:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die moeder is een aandachtshoer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ik denk eerder dat ze zit te hengelen naar complimentjes omdat ze zelf heel goed beseft dat haar kind Down heeft.
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 25 april 2014 om 09:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die eenbenige politicus zet zijn eigen foto te kijk en te keur. Die moet de gevolgen zelf kunnen inschatten, en oordelen of hij tegen de kritiek bestand is. Citaat:
Of dat normaal is, laat ik in het midden. Als je foto's van jezelf publiek maakt, dan moet je weten dat je afbeelding kan bijgehouden worden door mensen die jij mogelijks abnormaal vindt. Citaat:
Als je publiceert, dan moet je elk soort reactie verwachten en verdragen, ook negatieve, ook totaal ongepaste. Uiteraard mag je op jouw beurt reageren op reacties, en er jouw negatieve mening over uitgieten, maarlukraak posten en danverwachten dat er enkel complimentjes komen, dat kan je niet forceren. Citaat:
Wat werd er gepost? Over welk soort pesten ging het? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 26 april 2014 om 06:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe bestaat het om steeds dergelijke foute analogieën te hanteren? In feite stel jij een negatieve internetreactie gelijk met een verkrachting. Veel debieler kan het echt niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe zou jij reageren , mocht dit uw kind zijn geweest ?? Citaat:
Zij willen blijkbaar wat plezier maken of .... ?? Wat als het uw kind is , pester , of slachtoffer ?? Wat is dan ontoelaatbaar , volgens u ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||||
![]() |
![]() |