![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang mijn kaken maar niet opblazen van gemalen apevlees.
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat ze bij ons in de frituur iets hebben op basis van gemalen apenvlees…
![]()
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() You tell me, sweetheart. Jij bent per slot van rekening degene die hier openlijk bekend heeft gemaakt met zijn vingers in zijn kont te zitten rommelen tijdens het masturberen en die vindt dat blote mannenkonten kunstwerken zijn...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat!
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vandaag ook fritten gegeten
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp niet, echt niet he, dat mensen frieten van een "frituur" lekker vinden. Nog minder dat ze daar zoveel geld aan spenderen. Maar het aller-degoûtantste vind ik het "vlees" dat daar verkocht wordt. In blikvoeding voor honden en katten zit meer vlees dan de brol die in de frituren verkocht wordt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bah ik weet niet maar ik vind frieten van de frituur super lekkerrrr! ik neem altijd een kleintje met tartaarsaus! <3! en bitterballen of een garnaalkroket!! mmmmmmmmmmmm! ^^ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij moet zelf koken met je uitkering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de beste frieten zijn trouwens die van de frituur, ik ben er in ieder geval nog geen lekkerdere tegengekomen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat ook echt lekekr is dat is met een potteke stoofvlees en pickles mmmmmmmmmm!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat ook kan , je gaat naar de frituur , je bestelt van alles wat + sauzen , eenmaal thuis .... alles de pot in en mixen maar , en kees is klaar ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel geld voor iets wat je in elke WC-pot kan vinden, als er iemand vergeet door te trekken...
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 1 mei 2014 om 07:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het uiteindelijke resultaat:
Frut, stoofvlees, vleeskroket, mexicano en slaatje uit de tuin. Bordje helemaal leeggegeten.
![]() |
#40 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Savakkes.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 1 mei 2014 om 12:04. |
||||
![]() |