![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Al ooit een vrouw geweten die dealt , inbreekt , auto's steelt , verkracht , overvallen pleegt . Meer dan 500 vrouwelijke gevangenen , misschien 10 kindermoordenaressen , 10 gifmengsters en 10 oplichtsters . Bron , gezond verstand.
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien leefden wij twee (u en ik) in een verschillend milieu. Edit: oh, en een paar wietkwekende vrouwen heb ik ook geweten.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 mei 2014 om 21:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meiden en misdaad -> Deze week in de Humo is daar een interessant artikel over verschenen, naar het schijnt is er de laatste tijd een stijging merkbaar, mede omdat "de vrouw haar plaats opeist in de criminaliteit, zoals eerder in de politiek en de zakenwereld" .. Ook blijkt dat "vrouwen tussen 20 en 25 jaar het meest geweld gebruiken en dat vechtpartijen bijna altijd om relaties draaien" .. Ze zijn naar het schijnt ook harder om te kraken tijdens een verhoor .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zijn vrouw was chauffeur . Na 3 dagen was ze vrij , om voor haar kinderen te zorgen aan wie ze notabene drugs verkocht , het gerecht wist dat . Een gedetineerde en nog eens 3 kinderen plaatsen , wat kost dat . Als ze al eens veroordeeld worden is het hooguit een werkstraf . Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat er veel vrouwen criminaliteit bedrijven , ze zoeken een lief die het voor hen wil doen , zie voorgaand geval .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 4 mei 2014 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bonnie en Clyde waren anders .
Ze werden doodgeschoten door de politie . Bonnie leefde nog een beetje . Ze was in de pers afgeschilderd als een sigaren rokend wijf . Haar laatste woorden waren , tel them , i don't smoke sigars , i smoke sigarettes.
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 4 mei 2014 om 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Haar man kreeg 5 jaar , zij niets . Wil je het overlopen , je kent de situatie , zoek op overval spar lotenhulle , die vrouw heeft geen bijkomende straf gekregen . Intussen is die pipo weer vrij , mega mindy had intussen een ander lief . Ze heeft het afgemaakt , nu is ze dus weer bij haar man die 3,5 jaar gezeten heeft en ze is even schuldig .
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ter ekskuus , ze stond wel degelijk terecht op het proces en kreeg een fikse boete , maar ze heeft geen dag langer gezeten . En het kwam uitgebreid in de pers . Als ik de pers lees zie ik nergens vrouwen die in verband gebracht worden met criminaliteit , tenzij de gevallen die ik vernoemd heb . Er zouden dus een 30 vrouwen in den bak moeten zitten , waarvan komen die meer dan 500 als ze zelfs voor overval amper 3 dagen krijgen .
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat Syndrome eens begint met de rechtszaken af te schuimen en te noteren hoeveel vrouwen er voor de rechter verschijnen en waarom.
(vergiftigen van echtgenoten? ik denk dat er wel zo'n paar bijzitten).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies veel ervaring mee?
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als feministe mag je wel iets meer dan andere vrouwen , maar dit ... Nu serieus , als ik de pers volg zie ik geen vrouwen in verband gebracht worden met criminaliteit behoudens de reeds voornoemde voorbeelden en de klassieke winkeldiefstalletjes waarvoor je hooguit een paar uur bij de politie zit of exstreem eens in de politiecel moet slapen . Maar den bak , geen sprake van . Overspannen kindermoordenaressen vliegen na hun asissenproces trouwens meestal in een gesticht , hoe komen ze aan 500 vrouwen .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 4 mei 2014 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ter anekdote , betrokken vrouw , mega mindy zet haar man af aan de spar lotenhulle .
Haar man komt niet terug , ze hoort een schot , er komt politie op de parking van de spar . Ze muist er vanonder , maar blijft toerkes draaien , zou mijn man ontsnapt zijn . Niet dus , de politie merkt haar op , verklaart ze , ik wachtte op mijn man die boodschappen ging doen in de spar , hij kwam niet terug en ik reed naar huis om op mijn kinderen te passen . Haar kinderen werden haar een week ontnomen , nadien mochten ze terug naar mammie . Die spontaan weer drugs begon te verkopen aan haar kinderen . En dat vliegt niet in den bak , hoe komen ze aan meer dan 500 vrouwelijke gedetineerden .
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tiens, die vrouw die zelfmoord heeft gepleegd in Hasselt in dat ding van Alloo, waarvoor zat die binnen?
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat over heroine dealen , stelen van vuilniszakken dat hoort in een gesticht , uitzonderlijk belandt er dan eens eentje in den bak . Als ze te agressief zijn in het gesticht waar ze uitkomen . Uitzonderlijk .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 5 mei 2014 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoeveel vrouwen zitten er voor andere delicten . Je vind er geen . Omdat ze er niet zijn . Heroinedealende zottinnen steken ze in vluchthuizen tenzij ze 3 medeslachtoffers en 8 verpleegsters afgekuist hebben met messen . Het voorbeeld dat je gegeven hebt is dat van een psychopate .
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() precies wel geen detailcijfers te vinden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Precies ,
Ik ken die cijfers ook , hooguit gaan ze zo'n agressieve junkhoer die niet past in een vluchthuis eens een paar dagen in den bak steken , dat doet dan een zelfmoordpoging , enkel poging , ze zijn dan nog zo stuntelig dat het lukt . Het verbaasd me dat ze nog niet zijn afgekomen met die vrouw die voor drughandel in den bak zat en zelfmoord pleegde omdat ze haar baby hadden afgenomen . Kwats , ze had al zelfmoordneigingen zat in een gesticht ze steken haar in den bak waar ze de mogelijkheid hebben om elke 5 minuten controle te doen , wat ze vergeten zijn . 500 vrouwen in den bak , een paar moordenaressen en wat agressieve verdwaalde zielen en dat is het . 30 vrouwen zitten in de Belgische gevangenissen .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 5 mei 2014 om 12:02. |
![]() |
![]() |