![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel mensen zijn er niet in mijn geval denk je? Mensen tussen de 25 en 35, geïnvesteerd in hogere studies, een goeie boterham verdienen (méér dan 3000 euro bruto op een maand maar géén grootverdieners), alleenstaand, niemand te laste, ... dus zwaarst belast van allemaal én overal en altijd net dat tikkeltje teveel verdienen om aanspraak te maken op subisidies, kortingen of andere voordelen. Al jaren is er amper ruimte voor loonsopslag volgens werkgevers en na een promotie moet je eerst nog minstens een jaar topprestaties leveren vooraleer je loon wordt aangepast aan die promotie... En nu gaat een partij als N-Va ook nog eens 'mijn' index afpakken en mij een wortel voor de neus hangen met de belofte dat ik op 'langere termijn' moet kijken?! En, gaan ze de huurindex dan ook afschaffen? Want dat soort zaken lees je natuurlijk nergens in hun programma natuurlijk... Neenee, een vage wortel in de verte voor mijn neus. Dikke vette middelvinger zeg ik tegen zo'n plannen! Ik heb mijn hoger diploma niet gehaald en sta nu niet in het professionele leven waar ik nu sta door blindelings nietszeggende vage plannetjes voor waar aan te nemen. Dus ik herhaal: dat standpunt is simpelweg niet goed genoeg. Nu, als pensionné met een pensioen van meer dan 3000 euro is het makkelijk praten. Maar zo iemand moet niet bij mij en mensen zoals mij afkomen dat we maar 'eventjes' moeten wachten... Laatst gewijzigd door SMI94 : 2 mei 2014 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij, en ik, zullen het moeten hebben van die afschaffing van de 45 procent-drempel. Geen probleem voor mij. Ik heb de tijd gekend van drie index-sprongen en solidariteitsbijdragen. Zelfs voor de nva geldt: toveren kan niet. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In ieder geval zal er door de verlaagde druk op de lonen meer werkgelegenheid ontstaan, en het is met de belastingen van die nieuwe werkenden dat de belastingen voor iedereen kunnen verlaagd worden. Maar blijkbaar kan jij alleen door het brilletje van je eigen korte-termijnprofijt kijken. Citaat:
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||||||
![]() |
![]() |
#26 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Jij denkt écht dat het werk nog op elke straathoek te vinden is hé. Bovendien heb ik in mijn loopbaan al een viertal werkgevers gehad, van kleine KMO's tot multinationals. Dus ik weet wel een beetje wat er op de markt te vinden is, en véél beter dan wat ik nu heb zal er niet meteen inzitten. Citaat:
Denk jij écht dat als er morgen 100000 jobs gaan bijkomen, dat er plots 100000 werklozen minder gaan zijn? In het bedrijf waar ik werk zit er een héle verdieping met alleen maar interimmers. Als mijn werkgever volgende week 500 vaste contracten wil geven, hoeveel daarvan zullen ingevuld worden door interimmers die in sommige gevallen al jaren bij ons werken? De florerende interimkantoren zullen inkrimpen, maar véél nieuwe werkenden zullen er niet bijkomen. Geloof mij vrij... Citaat:
En ik vind het vooral kortzichtig om te denken dat een indexafschaffing werkgelegenheid zal creëeren... Laatst gewijzigd door SMI94 : 2 mei 2014 om 14:08. |
||||
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij u mag er van uw wedde nog wel wat af. Voor u is leven zonder broek immers goedkoper...
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja wadde ! |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je ondertussen al wat de "taal van Brederode" is?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij spreek ik de taal van Brederode. Want nog geen één van die NV-a-adeptjes die je te pas en te onpas in élke thread binnen de vijf minuten voor 'trol' uitmaken, heeft ook maar één argument tegen mijn opmerkingen hierboven. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo gaat dat bij die niveanen: eens je ze voor het blok zet, word je gecatalogeerd als "trol" en hoeven ze je niet te antwoorden... Erg goedkoop en doorzichtig natuurlijk...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, jij mist zo veel dat het tegendeel me zou verwonderd hebben...
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik d�*t in vredesnaam doen? Toch zeker niet voor jou...
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Wie denkt ge dat u een betere deal doet, misschien? De VLD is voordeliger als ge meer dan 100.000 euro op een jaar verdient, van al de rest krijgt ge minder.
|
![]() |