Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 mei 2014, 13:41   #21
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard De schone slaapster van West-vlaanderen - wake up!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
De kust is Vlaams!Niet belziek.
Inderdaad het is Vlaams, maar dan wel West-Vlaams dankzij Geert Bourgeois.

Die altijd maar erfgoed gaat zoeken in zijn provincie, visserboten zoveel dat je wil..

De "Charlesville" heeft hij laten zinken, heel groot erfgoed van Antwerpen is voor de man niet belangrijk.

En als zij in West-Vlaanderen geld nodig hebben zoals met de Blankenbergse pier dan noemen zij het even "Belgian Pier" tot dat het geld binnen is.

Ondertussen moeten zij in deze betonnen mastodont van 1 Miljard BEF die jullie beste mede burgers allemaal hebben betaald aan de hand van subsidies, een duikerspak dragen in de cinamazaal...

Achtereen komen ze, als het station van de NMBS Holding af is, opnieuw achter geld - bescherm monument.. zijn dan alle uitgaven zichtbaar of wat?
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2014, 13:50   #22
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard Het is rot en zal zo blijven- er zijn er te veel aan het infuus...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Euh, nee, de kust is West-Vlaams, niet Vlaams. Ik heb even weinig affiniteit met een Antwerpenaar of een Vlaams-Brabander die 'mijn' kust drie maand op een jaar komt bezetten, als met een Waal, Duitser of Hollander hoor...
Dat is mij ook bekend - ziji willen daar liever elke dag terug gaan vissen.

Al dat beton willen zij daar weg.

Een West-Vlaming is pas gelukkig onder zijn eigen mensen.

Het probleem is alleen maar die West-Vlaamse "kapitalisten" die altijd en iedere W.E. verder willen binnenrijven en steeds maar duurder worden.

En die verder alles opkopen en verder slapen verder rijker worden aangezien dat zij hun connecties hebben om weinig BTW en belastingen te betalen hebben.

Daarom willen zij daar die slimme kassa's niet... iets wat de West-Vlaamse over hun lijk... niet zullen toelaten.

Zwart geld mag daar doorgaan.. wit dat is voor alle anderen..

Dat is West-Vlaanderen op zijn best niet de Staatskas moet beter worden alleen maar de provincie.

Het ganse terwijl dat indien dat zij gepakt worden zij nu de afkoopwet hebben. Waarbij zij de volgende dag onieuw kunnen beginnen.

Neem maar als argument in deze de zaak Beaulieu die binnen de West-Vlaamse klassjustitie nooit de oppervlakte berijkte.

Akkorden, akkorden met een deel voor allen..

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 12 mei 2014 om 13:53.
Oud 12 mei 2014, 13:59   #23
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard Poen afgeven en wegwezen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
De arrogantie van de West-Vlaamse kustbewoner, die vindt dat de toerist er is om gemolken te worden (en verschiet als er geen toeristen meer willen komen).
Het zijn kustdorpen dit aangezien dat het voor hen een belediging is van daar de "aangespoelde" of "vreemde luizen" die daar wonen bij te tellen.

Daarom wordt een gemeente zoals Blankenberge met circa 17.000 inwoners een dorp als je teruvalt op de "echte Blankenbergenaars" vandaag zo ongeveer nog in leven 3.500 . al de rest is onzuiver..

En wees daar voorzichtig mee, een echte ben je pas na taltijke generaties..

Inderdaad ze zijn daar "racist"

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 12 mei 2014 om 14:00.
Oud 12 mei 2014, 14:06   #24
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard Het toekomstige Vlaanderen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
En Oostende is niet West-Vlaams maar van de Oostendenaars.....Een Oostendenaar heeft dan ook geen affiniteit met een Bruggeling.....en een Bruggeling heeft geen affiniteit met een Knokkenaar en nog minder met een Westendeling en mijnen hof is van mij en wat van mij is is van mij en wat van U is is van U Het zal gezellig worden in dat onafhankelijke Vlaanderen als je het mij vraagt ....Petit pays..petit esprit
Er zullen binnen het Vlaamse land alleen nogmaar (chauvinistische) Provincies overblijven de autonomie is nu met de sterke decentralisatie en meer macht naar steden en gemeenten al ingeburgd.

Na BHV - Splits Vlaanderen. Confederaal Vlaanderen...

Geen visie die politici..
Oud 12 mei 2014, 14:12   #25
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard Altijd mooi weer aan de West-Vlaame Belgische kust

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Men heeft in elk geval vele gebieden die van de toeristen moeten leven, waar het er minder arrogant aan toe gaat. Alhoewel de laatste jaren is er aan de kust wel een kentering aan het komen, men moet wel.
En de Vlaamse kust doet het niet uitstekend. Men is wel van toon veranderd. Den tijd dat ze het uitstekend deed, dan klaagde men, en nu, dat ze achteruitgaat, verkondigd men dat ze het uitstekend doet. Het lijkt wel de goed nieuwsshow van de regering.
Alles in handen de weerman van VTM met zijn amerikaanse bros is de zoon van een ex schepen van Blankenberge die de noot kraakte...

Verder krijgt de VRT weerdienst een proces op zijn nek wanneer dat zij voor het W.E. slect weer aankondigen. Zij worden ook niet meer uitgenodigd op de Pier op een gratis ontvangst...
Oud 12 mei 2014, 14:15   #26
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Inderdaad het is Vlaams, maar dan wel West-Vlaams dankzij Geert Bourgeois.

Die altijd maar erfgoed gaat zoeken in zijn provincie, visserboten zoveel dat je wil..

De "Charlesville" heeft hij laten zinken, heel groot erfgoed van Antwerpen is voor de man niet belangrijk.

En als zij in West-Vlaanderen geld nodig hebben zoals met de Blankenbergse pier dan noemen zij het even "Belgian Pier" tot dat het geld binnen is.

Ondertussen moeten zij in deze betonnen mastodont van 1 Miljard BEF die jullie beste mede burgers allemaal hebben betaald aan de hand van subsidies, een duikerspak dragen in de cinemazaal te kunnen zitten.

Achtereen komen ze, als het station van de NMBS Holding af is, opnieuw achter geld - voor de Pier beschermd monument.. zijn dan alle uitgaven zichtbaar of wat?
Oud 12 mei 2014, 14:43   #27
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
En Oostende is niet West-Vlaams maar van de Oostendenaars.....Een Oostendenaar heeft dan ook geen affiniteit met een Bruggeling.....en een Bruggeling heeft geen affiniteit met een Knokkenaar en nog minder met een Westendeling en mijnen hof is van mij en wat van mij is is van mij en wat van U is is van U Het zal gezellig worden in dat onafhankelijke Vlaanderen als je het mij vraagt ....Petit pays..petit esprit
Recht in de roos! Spijtig dat maar zeeeeeer weinigen de ballen aan hun lijf hebben om deze evidentie te durven onderkennen.
Oud 12 mei 2014, 14:59   #28
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard Hoeveel is de inzet bij elke trekking?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Recht in de roos! Spijtig dat maar zeeeeeer weinigen de ballen aan hun lijf hebben om deze evidentie te durven onderkennen.
Inderdaad, weinig die het zeggen zoals Vande Lanotte die zegt niets en doet voor Oostende maar verder.

Achtereen zijn alle ploegen zowel voetbal als basket in eerste afdeling dankzij kapitein Haak en zijne nationale loterij,allemaal uit West-vlaanderen

Zeker als je dan ook nog is de scheidsrechters aan je kant hebt...

Waarom was de Standard trainer zo boos tegen hen... Koopt Dexia alles of wat?

Spijtig dat de spelers en West-Vlaamse dus inbegrepen daardoor minder winst ontvangen als ze bij de lotto spelen/winnen...

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 12 mei 2014 om 15:01.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be