![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn er weer. Je moet geen genie zijn om te vermoeden dat het hoogstwaarschijnlijk uitlokking was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 mei 2014 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die exotische landen is de mentaliteit 100% anders dan hier in dit apelandje. In welk "één of ander" exotisch land was jij de laatste jaren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed dat je dat weet.....vind het hier dan ook behoorlijk lauwtjes op gebied van erotiek...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Liefst voor er ongelukken gebeuren Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 mei 2014 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien U vind dat het wel kan, een vrouw aanranden, dan heb ik zo mijn bedenkingen over uw gedachtengoed.
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik ze nu aanranden?
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen excuus. Als het om verkrachting gaat is uitsluiting van school ook niet voldoende mijns inziens. Een heropvoedingsinstelling is misschien wel nuttig. Maar ja juist omdat verkrachting in alle geledingen van de maatschappij voorkomt wordt het niet zwaar bestraft. Het is een van die hypocriete dingen in onze samenleving. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 mei 2014 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de vrouw is schuld, zij is de slet, de nymfomane, zij heeft gemanipuleerd, de jongens zijn maar slachtoffer,... een meisje/vrouw die zin in seks heeft, waar gaat het met de wereld naar toe, logisch dat ze buitengegooid moet worden ![]() en lagere klasse? die komen in zo'n school niet binnen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 mei 2014 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In München nog wel
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw ontwijkende antwoorden geven me de indruk dat u op dat gebied niet te betrouwen bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk wie al in de naaktzone van het park van München zin krijgt in sex wel heel vlug ontvlambaar moet zijn en bijgevolg niet te betrouwen ....dat is daar toch eerder een remedie tegen zeker !
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 mei 2014 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met 'slechte gedachten' doe ik niemand kwaad.
Van zodra ik die 'slechte gedachten' méér dan alleen maar 'gedachten' laat zijn, wordt het een heikele kwestie.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |