![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Skobelev : 13 mei 2014 om 06:51. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Net alsof dit land nu wel bestuurbaar is met 45 % Vlaams nationalisten zonder tegenhanger aan Waalse zijde.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() En Skobelev, ikzelf wil echt niet meer verkozen geraken, ik doe het voor de mensen op mijn lijst.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() welkom op het forum !!
ik geloof niet dat een kleine partij berekende modellen moet voorleggen. Ik heb een hekel dat het huidig verkiezingsdebat herleidt is tot wie berekend wat hoe, als er toch geen enkel plan zal worden uitgevoerd. Het is pure winst voor hen om te kunnen debatteren op je eigen terrein. Maar het is saai en het is fout. Als kleine partij kan je enkel visie en debat sturen. Roepen langs de kant dat de rest idioten zijn, is weinig constructief. En dat jouw voorstel te nemen of te laten is ook nutteloos. Mensen uitnodigen tot een programma te lezen en lezingen bij te wonen werkt beter. Helaas heeft links meer die cultuur van praatbarak. Dus meneer Van Rossem, breidt eerst de fanbasis van uw visies uit. Uw plannen zijn trouwens proper uitgewerkt. Maar ik zou u nooit als een publiek leider zien. |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens, ge gaat me toch niet zeggen dat ge geen geld meer hebt he jong ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Oei, ik wist niet dat ik hier in het lager middelbaar was beland. Daar vragen chattende kindjes de andere ook altijd eerst of hij of zij wel de echte is.
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Godgeklaagd is't.
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je die rijdende barkruk nog JP ?
Dat waren nogal eens tijden. ![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() ik dacht dat het hier om politiek draaide, niet om rijdende barkrukken.
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is misschien godgeklaagd , maar je gaat meer stemmen halen door nog eens door de stad te rijden op de barkruk dan door hier je economisch programma uiteen te zetten. Denk je niet ? |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Loop je niet het risico dat die rijkentaks voor een instorting van de immomarkt voor duurdere woningen zal zorgen + een verhuis naar het buitenland van die rijken? |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() Dan haal ik liever geen stemmen. In 1991 ging ik met mijn lul naar de kiezer, deze keer met mijn verstand. Maar daar had niemand een boodschap aan. 't Ging tenslotte maar om een waterdichte oplossing van de crisis waarvan 95 % van de Belgen beter wordt. Bijzaak allicht.
|
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Mijnheer Van Rossem,
U heeft mijn mail des tijd niet beantwoord. En nu enkele dagen voor de verkiezingen blijkt dat U toch gaat meedoen? Wat is het nu? |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() Kom zeg, haal je eigen onwetendheid niet aan als argument. De partij werd in 2011 heropgericht. En welke mail onder welke naam met welke vraag bleef onbeantwoord?
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zal je nu toch heel dringend in beeld moeten komen. Heb je een strategie daarvoor ? |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Vreemdeling
|
![]() Met de Denktank Daniel Huet hebben we onze tijd niet verdaan aan dagdromerijen. Het ging niet om het veranderen van de maatschappij. We vertrokken van de huidige postmoderniteit en zochten via een groot sociometrisch model naar oplossingen voor de kernvragen. Voor de meeste vonden we sluitende oplossingen; voor de vergrijzing hebben we nog geen sluitende oplossing; dat onderwerp was nog hangende. We willen wel aan Real Politik doen.
|
![]() |