![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() De problemen onder de mat borstelen en bepaalde bevolkingsgroepen privileges geven is waarschijnlijk beter. Zo kweek je onderlinge haat. Maar dat snapt de paarse bende niet.
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom krijg ik zoveel tegenwind als ik een straatgevecht met 500 personen, 2 gewonden en beschadigde handelszaken nieuwswaardig vind? Als ik het onrustwekkend vind dat zoiets uit de pers word gehouden? Omdat racisme aan de basis ligt? Of omdat enkel blanke Belgen racist kunnen zijn? Zou nogal een schok zijn hé, de achtergestelde, kansarme, Afrikaan is een ergere racist dan de VB-ers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is zéker nieuwswaardig. Maar waar haal je het eigenlijk dat het uit de pers gehouden wordt? Ik heb het al in verschillende kranten gelezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
het gaat toch duidelijk over de persoon die de topic startte. paranoia? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En heb je nog iets gelezen over dit "faits divers" met 500 vijandige Afrikanen die minderjarigen in het ziekenhuis werken en café's uitbreken? Of is het verdwenen zoals ik voorspeld had? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Kzalt nog eens moeten herkauwen voor we gaan stemmen. Bewuste zelfcensuur van de "vrije pers". Alléz daar lijkt het hier wel op.
Is die pers wel zo vrij? Wat als 250 Vlamingen een paar man en een café ineenslaan? Gaat dat ook uit de pers blijven? M.V.G. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom is deze rel ontstaan. Allemaal goede vragen voor een journalist, de naam waardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Als dat het nieuws niet meer haalt, wat dan nog wel? Alle verkrachtingen, mishandelingen en overvallen in Anderlecht worden zowizo doodgezwegen.
Straks gaan de criminele feiten daar gedaald zijn. Niet echt hoor, maar als je in je douche zit, besef je goed genoeg dat een klacht jou veel gaat kosten, en dat da dader je gaat uitlachen, misschien zelfs terugkomen om je bij je volgende beurt nog es uit te lachen. Zo daalt de criminaliteit onder 1000ket . |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burger
|
![]() Citaat:
een titel als 'wat nu weer' betekent dat je toegeeft dat je open deuren intrapt. ik heb het fait divers gelezen. ik ken anderlecht, en ik beschouw het jammer genoeg zelf al als buitenland. toch zijn er mooie veilige parken om eerlijk te zijn. voor 500man op straat krijg je in antwerpen al een gas boete, erg ik ben tegen gas boetes maar met zo bendes heb je weinig keus, tenzij ze geld krijgen van ocmw dan is beboeten hun aantasten in hun overleefbaarheid, Ik ben niet akkoord, maar 'wat nu weer' lost weinig op dus ja, wie na 3 jaar nog niet snapt wat het is om een west europeaan te zijn qua orde, netheid, solidariteit etc mag een ander adres zoeken. migratie is een verhaal met een 30percent slaagkans, wat met die 70 percent: terugsturen of sponseren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat lukt ons nooit als er steeds nieuwe bijkomen. Wat Antwerpenaren als erge buurt beschouwen is in Brussel de mooie buurt. Immigratie en integratie lopen al veel te lang mis. Het verstoppen maakt het alleen maar erger. Hopelijk beter na 25/ 5. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Anderlecht: un homme de 24 ans tabassé �* mort au cours d’une bagarre générale
Rédaction en ligne il y a 28 minutes Un homme de 24 ans a été tabassé �* mort au cours d’une bagarre générale, dimanche matin �* Anderlecht, a indiqué mercredi la zone de police Midi (Saint-Gilles, Forest, Anderlecht), confirmant ainsi une information parue dans La Dernière Heure. Deux suspects âgés de 15 et 31 ans ont été interpellés puis relachés après audition. Le parquet de Bruxelles n’a pas confirmé cette remise en liberté. La police locale a reçu vers 05h15 un appel lui signalant une bagarre générale dans un bar de la rue des Vétérinaires, �* Anderlecht. Arrivés sur les lieux, les policiers ont constaté l’important désordre qui régnait dans l’établissement et la présence d’un individu inanimé qui gisait au sol. L’homme avait reçu des coups �* la tête et était grièvement blessé. Selon la police locale, il se trouvait en état de mort cérébrale et son décès a été constaté �* l’hôpital où il avait été transporté. Les motifs de la bagarre n’ont pas encore pu être déterminés, tandis que les protagonistes qui y ont pris part et porté les coups �* la victime n’ont pas été identifiés. Une enquête judiciaire a été ouverte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Als doodgeslagen de pers niet meer haalt, waarover praten we dan nog?
|
![]() |
![]() |