![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Wie is er nu eigenlijk politiek correct?
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Eerder een sensibiliseringscamapgne is hier meer op zijn plaats denk ik. Men gaat de auto toch ook niet verbieden omdat er een 'paar' geweldadige chauffeurs zijn?!
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#27 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar van een algemeen verbod zoals het Blok suggereert mag er geen sprake zijn.
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] Laatst gewijzigd door LA'er : 15 september 2004 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zo'n verbod is achterlijk. Nog meer regelneverij, nog meer het opgestoken vingertje. Want de achterliggende gedachte is dat ouders niet capabel zijn om hun kinderen op te voeden, dus... moet de alwijze en almachtige overheid het maar doen. Dat ze ons verdomme gerust laten met al die reglementitis.
trouwens, geef mij eens één betrouwbare wetenschappelijke studie waaruit blijkt dat computerspelletjes jongeren zouden aanzetten tot geweld? Komaan... kan toch niet moeilijk zijn? Of berust alles weer eens op wat nattevingerwerk en zuur gekanker in de koffiekamer van het Blok-hoofdkwartier?
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een normaal persoon zal van dergelijk games niet geweldadig worden, een labiel persoon misschien wel maar die kunnen van het minste gevaarlijk worden, denk maar aan Manson die verschillende mensen liet ombrengen omdat hij een liedje over een schuifaf had gehoord (misschien wil het blok ook liedjes van de beatles verbieden).
Coekie
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is het andermaal stemmingmakerij en een poging van het VB om de moraalridder te spelen want ze hebben het toch zo goed voor met de jeugd.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 15 september 2004 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() zoals Staf De Clerq of De Clerk
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#37 |
|
![]() Wtf allee, ik heb Doom gespeeld toen ik 10 was en ik ben nochtans geen gevaarlijke gek geworden.
|
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() het vlaams Blok wil die spelletjes verbieden. Ze zijn niet voor fake
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Nu speel ik het liefst Pacblokker, Robklop't Erop en Attacker ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 15 september 2004 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Dat "spelletjes" waarin moorden, geweld,... tot centrale activiteit gepromoveerd worden, verboden of ingeperkt worden vind ik maar heel normaal. Dat heeft niks te maken met vrije meningsuiting, maar wel met opvoeding en preventieve zorg voor openbare orde.
Of gaan de verzuurde klagers die dit voorstel afkeuren straks in naam van alles-kan-en-niets-moet mentaliteit het recht op snuff-movies opeisen? ![]() |
![]() |