![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() In Gent wordt op regelmatige basis het studentenblad Schamper verwijderd of er worden pamfletten tussen de tijdschriften gestoken en dit door de extreem-linkse ALS, waarvan geert cool lange tijd voorzitter is geweest. Dit omdat de ALS niet kan verdragen dat schamper niet langer een uithangbord van extreem-links is, zoals veto in leuven dit nog steeds is, maar schamper objectieve artikels tracht te schrijven waarin ze kritiek op extreem-links niet schuwen. Ook wil ik erop wijzen dat veto 2 jaar geleden veroordeeld is geweest tot het publiceren van een recht van antwoord voor het verspreiden van leugenachtige informatie over de NSV.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Waarover die studentjes zich allemaal druk maken! Hebben zij niets beters te doen? Wie ligt daar wakker van?
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben student in Leuven en ik ben dat bladje nog nooit tegengekomen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() De veto heeft quasi dezelfde lay-out als de solidair, zelfde lettertype, identieke hoofding op de naam na, zie je meteen waar ze de mosterd vandaan halen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Schamper heeft de gewoonte om alles maar dan ook alles in het belachelijke te trekken dat hen om de één of andere manier niet aanstaat (inclusief onze kameraden van het KVHV ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() De beschuldigen van het stelen van Schamper komt van Schamper zelf, en echt lachen deden jullie toch ook niet na het artikel over de actief lullende studenten vorig academiejaar en de klacht van toenmalig voorzitster van de sociale raad A. Van de Wiele aan het adres van de voorzitter van de ALS, koenraad de pauw, die van de wiele, nota bene ook actief bij het vluchtelingen actie commitee, in het openbaar had uitgescholden voor fasciste
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Als het de bedoeling was van de NSV om reclame te maken voor de tegenbetoging: Mission Accomplished!
@Alpina: Pure schande dat ge de Veto niet kent.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() maar allé, je moet al moeite doen om de VETO niet te vinden.
Dat VETO partijdig is, kan je niet langer meer zeggen. Vroeger was het een zeer links blad (vandaag nog de naam en de opvallende rode kleur in de lay-out), maar tegenwoordig hebben ze niet echt meer een politieke kleur. VETO wordt geschreven door studenten, en VETO verwoordt dan ook de visie van de Leuvense studenten. Als die visie u niet aanstaat, schrijf dan een lezersbrief, maar wees niet zo kinderachig om alle exemplaren te gaan stelen. In de aanloop naar de betoging toont de NSV haar ware gelaat. De affiches die de betoging aankondigen zijn trouwens ook om van te griezelen. Pure jaren 30-stijl! Doet me sterk denken aan de hilarische scetch uit "Kijk eens op de doos": "Zuurtje Bek, Den Vlaamschen Spek". De betoging is waarschijnlijk ook om te lachen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Enkele jaren geleden verdween in de leeszaal van de bibliotheek van Turnhout elke week 't Pallieterke en ook het maandblad van het Vlaams Blok was geen lang leven beschoren.
zouden die NSV-ers daar toen ook actief geweest zijn?
![]() |
#34 |
Burger
|
![]() Toevallig heb ik een paar keer 't Pallieterke gelezen in die bibliotheek in Turnhout. Maar ik heb ze niet gestolen, want het is elke keer weer lachen geblazen met die onzin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En, �* papa propos Pirenne, het feit dat het telkens "lachen geblazen" was is al een zeer positieve beoordeling voor dat weekblad! Waarmee kan je tegenwoordig nog een goeie beet lachen? Tenzij met de verzuurde "gelaatstrekken" van Polspoel en Desmet? ![]()
![]() |
![]() |
#36 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Ge weet niet wat ge mist!
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Grapjas!! Ik ben er al gaan eten hoor, maar ik ben het daar beu! |
|
![]() |
![]() |
![]() |