Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 februari 2003, 14:31   #21
athena
Parlementslid

Standaard

In Gent wordt op regelmatige basis het studentenblad Schamper verwijderd of er worden pamfletten tussen de tijdschriften gestoken en dit door de extreem-linkse ALS, waarvan geert cool lange tijd voorzitter is geweest. Dit omdat de ALS niet kan verdragen dat schamper niet langer een uithangbord van extreem-links is, zoals veto in leuven dit nog steeds is, maar schamper objectieve artikels tracht te schrijven waarin ze kritiek op extreem-links niet schuwen. Ook wil ik erop wijzen dat veto 2 jaar geleden veroordeeld is geweest tot het publiceren van een recht van antwoord voor het verspreiden van leugenachtige informatie over de NSV.
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 14:31   #22
Luddo
Minister

Standaard

Waarover die studentjes zich allemaal druk maken! Hebben zij niets beters te doen? Wie ligt daar wakker van?
Oud 20 februari 2003, 14:54   #23
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Ik ben student in Leuven en ik ben dat bladje nog nooit tegengekomen !!
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 15:07   #24
athena
Parlementslid

Standaard

De veto heeft quasi dezelfde lay-out als de solidair, zelfde lettertype, identieke hoofding op de naam na, zie je meteen waar ze de mosterd vandaan halen
Oud 20 februari 2003, 16:30   #25
Frolic
Burgemeester

Frolic's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Dan ga jij ook niet veel naar de les hoor?
Oud 20 februari 2003, 16:31   #26
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
In Gent wordt op regelmatige basis het studentenblad Schamper verwijderd of er worden pamfletten tussen de tijdschriften gestoken en dit door de extreem-linkse ALS, waarvan geert cool lange tijd voorzitter is geweest. Dit omdat de ALS niet kan verdragen dat schamper niet langer een uithangbord van extreem-links is, zoals veto in leuven dit nog steeds is, maar schamper objectieve artikels tracht te schrijven waarin ze kritiek op extreem-links niet schuwen. Ook wil ik erop wijzen dat veto 2 jaar geleden veroordeeld is geweest tot het publiceren van een recht van antwoord voor het verspreiden van leugenachtige informatie over de NSV.
De ALS heeft nog nooit één maar dan ook één Schamper verwijderd. Dat is pure laster. Eerst waren er een paar 'gestolen' dan tientallen en plotseling waren ze allemaal verdwenen. En dat zou onze schuld zijn terwijl niemand 1) kan bewijzen dat ze wel degelijk 'gestolen' zijn 2) dat de ALS daar verantwoordelijk voor is. Ik denk dat iedereen die om de één of andere (terechte of onterechte) reden iets heeft tegen Schamper de dader kan zijn (als ze al gepakt zijn en het geen commerciële stunt is.)

De Schamper heeft de gewoonte om alles maar dan ook alles in het belachelijke te trekken dat hen om de één of andere manier niet aanstaat (inclusief onze kameraden van het KVHV .) Nu iedereen heeft zo zijn eigen visie over objectiviteit zeker?
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 16:35   #27
alpina
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frolic
Citaat:
Het is inderdaad zo dat ik niet naar iedere les ga maar dan nog!! Men heeft dat krantje nog nooit uitgedeeld!? Men deelt trouwens bijna nooit krantjes uit, buiten een aantal flyers voor fuiven en dergelijke.
Oud 20 februari 2003, 16:37   #28
athena
Parlementslid

Standaard

De beschuldigen van het stelen van Schamper komt van Schamper zelf, en echt lachen deden jullie toch ook niet na het artikel over de actief lullende studenten vorig academiejaar en de klacht van toenmalig voorzitster van de sociale raad A. Van de Wiele aan het adres van de voorzitter van de ALS, koenraad de pauw, die van de wiele, nota bene ook actief bij het vluchtelingen actie commitee, in het openbaar had uitgescholden voor fasciste
Oud 20 februari 2003, 16:51   #29
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Als het de bedoeling was van de NSV om reclame te maken voor de tegenbetoging: Mission Accomplished!

@Alpina: Pure schande dat ge de Veto niet kent.
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 16:53   #30
alpina
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Als het de bedoeling was van de NSV om reclame te maken voor de tegenbetoging: Mission Accomplished!

Ja, daar kan ik niet aan doen he! Dat ze hem beter verspreiden he!!
Oud 20 februari 2003, 17:08   #31
Frolic
Burgemeester

Frolic's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frolic
Citaat:
Het is inderdaad zo dat ik niet naar iedere les ga maar dan nog!! Men heeft dat krantje nog nooit uitgedeeld!? Men deelt trouwens bijna nooit krantjes uit, buiten een aantal flyers voor fuiven en dergelijke.
Die liggen in de daarvoor voorziene bakken. Men deelt die niet uit. Als jij VETO nog nooit bent tegengekomen dan loop je toch wel echt met ooglappen op.
Oud 20 februari 2003, 17:14   #32
Pirenne
Burger

Standaard

maar allé, je moet al moeite doen om de VETO niet te vinden.

Dat VETO partijdig is, kan je niet langer meer zeggen. Vroeger was het een zeer links blad (vandaag nog de naam en de opvallende rode kleur in de lay-out), maar tegenwoordig hebben ze niet echt meer een politieke kleur. VETO wordt geschreven door studenten, en VETO verwoordt dan ook de visie van de Leuvense studenten. Als die visie u niet aanstaat, schrijf dan een lezersbrief, maar wees niet zo kinderachig om alle exemplaren te gaan stelen.

In de aanloop naar de betoging toont de NSV haar ware gelaat. De affiches die de betoging aankondigen zijn trouwens ook om van te griezelen. Pure jaren 30-stijl! Doet me sterk denken aan de hilarische scetch uit "Kijk eens op de doos": "Zuurtje Bek, Den Vlaamschen Spek". De betoging is waarschijnlijk ook om te lachen.
Pirenne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 17:24   #33
Luddo
Minister

Standaard

Enkele jaren geleden verdween in de leeszaal van de bibliotheek van Turnhout elke week 't Pallieterke en ook het maandblad van het Vlaams Blok was geen lang leven beschoren.
zouden die NSV-ers daar toen ook actief geweest zijn?
Oud 20 februari 2003, 17:27   #34
Pirenne
Burger

Standaard

Toevallig heb ik een paar keer 't Pallieterke gelezen in die bibliotheek in Turnhout. Maar ik heb ze niet gestolen, want het is elke keer weer lachen geblazen met die onzin.
Pirenne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 17:38   #35
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pirenne
Toevallig heb ik een paar keer 't Pallieterke gelezen in die bibliotheek in Turnhout. Maar ik heb ze niet gestolen, want het is elke keer weer lachen geblazen met die onzin.
Jamaar, Pirenne, ik zeg toch niet dat jij dat gestolen hebt! Dat gebeurde waarschijnlijk door idealisten die de mensheid niet bloot wilden stellen aan die onzin! Trouwens, ik lees de onzin van 't Pallieterke niet in de bibliotheek... ik koop het elke week en lees het van voor naar achter van "links" naar rechts... en geef het dan door aan iemand anders!
En, �* papa propos Pirenne, het feit dat het telkens "lachen geblazen" was is al een zeer positieve beoordeling voor dat weekblad! Waarmee kan je tegenwoordig nog een goeie beet lachen? Tenzij met de verzuurde "gelaatstrekken" van Polspoel en Desmet?
Oud 20 februari 2003, 17:39   #36
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

4 letters: A-L-M-A
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
Oud 20 februari 2003, 17:46   #37
alpina
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

4 letters: A-L-M-A
Ja daar zullen ze hem waarschijnlijk wel hebben! Maar lekker eten moet daar wel nog uitgevonden worden!!
Oud 20 februari 2003, 18:09   #38
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Ge weet niet wat ge mist!
Oud 20 februari 2003, 18:11   #39
alpina
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ge weet niet wat ge mist!

Grapjas!! Ik ben er al gaan eten hoor, maar ik ben het daar beu!
Oud 20 februari 2003, 19:34   #40
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
De beschuldigen van het stelen van Schamper komt van Schamper zelf, en echt lachen deden jullie toch ook niet na het artikel over de actief lullende studenten vorig academiejaar en de klacht van toenmalig voorzitster van de sociale raad A. Van de Wiele aan het adres van de voorzitter van de ALS, koenraad de pauw, die van de wiele, nota bene ook actief bij het vluchtelingen actie commitee, in het openbaar had uitgescholden voor fasciste
En neen zeker? Je zou eens moeten weten. Weet u nu ook al of wanneer we lachen of niet. U zou bij de staatsveiligheid moeten gaan werken. Ondanks het feit dat ze ons niet zo leuk vinden presteren ze het toch maar om ons om de 14 dagen op de één of anderen manier te vermelden.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be