![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Ik twijfelde even of ik hier op het forum voorheen al eens een foto van dat gezicht had gezien….en inderdaad : het gaat om die zagerige amateurzingerd die u allen ooit probeerde wijs te maken dat hij het in Frankrijk ging maken. Verdere commentaar is overbodig dacht ik, behoudens het feit dat het werkelijk verbazingwekkend is dat uw regimekranten zelfs dergelijke onbenullige figuren laten opdraven om uw stemgedrag te beïnvloeden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is blijkbaar een nieuwe trend om met onwetendheid uit te pakken.
"Daan ? Nooit van gehoord. Maar ja, ik leef dan ook in een grot op een eiland in de Stille Oceaan." Op enkele geslaagde nummers na vind ik Daan trouwens niets bijzonders, maar de man is toch al jaren een gevestigde waarde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens vergist u zich voor wat mij betreft van oceaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog gespannen, dat is een fout die ik hier dikwijls maak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Het is Johnny Halliday, mijnheer. Ik stel voor het overige vast dat de door u genoemde Franse figuren dermate onbenullig zijn dat u ze in België kent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=41B8sWnhf7s
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ik woon in Frankrijk en ik volg de Franse media, ze zijn alom aanwezig in het politiek debat, ze krijgen er vaak meer aandacht dan de franse politici zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Burgemeester
|
![]() => Achja, hoe luidt het gezegde ook alweer...holle vaten klinken het hardst...
De vaststelling blijft : achter de ronkende verklaringen van links blijft de ideologische leegte gapen |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ook die figuur maakt geen deel uit van mijn cultuur, en ook dat wil ik graag zo houden. U merkt het : voor wat uw Belgische cultuur betreft is het met mij nog véél erger gesteld dan u al dacht…. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Welkom in mijn land, mijnheer. Een goede raad evenwel : vermijdt om luidkeels in de straten kond te doen van uw mening dat mensen als Johnny Halliday, Alain Delon, Gérard Depardieu, Brigitte Bardot, etc… onbenullige Franse figuren zijn. Over uw idool Daan daarentegen mag u zoveel roepen als u wil : bij ons is er geen kat die hem kent. Maar als u werkelijk in Frankrijk woont wist u dat, uiteraard.
|
![]() |
![]() |