![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 11 juli heeft dus niets te maken met separatisme, of het meer Vlaming voelen dan Belg, dus de mensen die eraan meedoen zeggen niet dat ze voor meer autonomie voor Vlaanderen zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vieren voor 11 juli is onhandig. Het is helemaal geen vreugde -dag maar treurdag voor wat niet mag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." Evelyn Beatrice Hall (Misschien geen origineel onderschrift, maar ik weet tenminste van wie het komt) Laatst gewijzigd door FISHERMAN : 7 december 2006 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik doe tevoet een bedevaart naar Scherpenheuvel... Om te bidden voor een betere receptie van karamellenverzen, voor mij en Superstaaf. Laatst gewijzigd door eno2 : 7 december 2006 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |