![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat duidelijk is geworden, is dat het in deze nepdemocratie volstrekt niet uitmaakt hoe de Vlaming stemt. Wanneer er een partij wint die de traditios niet aanstaat wordt die doodleuk buitenspel gezet, ook al is die partij de absolute winnaar met 1/3 van de Vlaamse stemmen. De Vlaming kan m.a.w. net zo goed thuisblijven met de verkiezingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze rammelen met onze voeten? Wel dan rammelen we terug.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me trouwens af of het wel de schuld was van FDW dat VB halveerde.
Een groot deel van de VB stemmers zijn naar OVLD/MAGGIE gegaan, wegens het uitvoeren van wat VB steeds maar wou uitgevoerd zien, maar wat ze niet mochten doen. Een ander deel had vast geen zin om met hun Vlaams Nationalisme in het cordon te blijven hangen, terwijl ze datzelfde Vlaams Nationalisme konden terugvinden bij de NVA. Zo bekeken is het Annemans die met zijn salonfähige koers zijn kiezers recht naar twee andere partijen heeft gedreven.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miauw! : 29 mei 2014 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eisen dat er minder marokkanen of minder bruinen rondlopen is nochtans heel erg foei!
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Negatieve discriminatie is inderdaad altijd meer "foei" dan positieve discriminatie. Of positieve discriminatie altijd en overal moét toegepast worden.... dat is stof voor discussie, maar voer voor een andere thread.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Bericht uit Rusland:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het VB terecht een overtuiging ter discussie stelt die alles wat men het VB ten laste legt doet verbleken maar ik ga daarom nog niet stemmen op een ranzig kinderclubje hé. Alle snullerij van de laatste maanden bij elkaar heeft Annemans alvast mijn stem gekost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb ze lang het voordeel van de twijfel gegeven maar er komen er teveel sorry, ik zie ze dan ook liever niet meer in groten getale ons land overspoelen met alle gevolgen van dien. Rekende men daar eigenlijk de heftig zonnekloppende/zonnebanktype vrouwtjes bij? De jeugd van tegenwoordig ziet dat anders want die pappen er redelijk goed mee aan als ik dat hier in de buurt zo zie. Meestal zijn het domme meisjes/vrouwen die dat doen. Geen idee wat daar de reden zou kunnen van zijn? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Partijlid
|
![]() natuurlijk , het kalf is verdronken. Onze leiders doen er alles aan om hun domheden uit het verleden als positief aan de man te brengen, terwijl jan met de pet er mee opgescheept zit.
|
![]() |
![]() |