![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2014 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsss, een PB quoten mag niet hé...
![]()
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je zo doorgaat vrees ik dat je hier inderdaad niet lang meer zult toeven, maar niet om de reden die je zelf aangeeft.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pontifex beweert toch dat hij tegen een stootje kan? Men mag hem zelfs beledigen, zo zegt ie. Zover ga ik nog niet eens. Welaan dan.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2014 om 17:30. |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen jullie hier geen ip ban geven? Ik weet dat ze dat op een ander forum doen. Het lijkt me trouwens vreemd dat de moderatie hier door slechts één iemand zou worden gedaan. Ik zou zo'n werk in ieder geval niet vrijwillig doen, het zou zeker vetbetaald moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou dat in zijn plaats ook niet doen, en er een eeuwigdurend duivels plezier in scheppen. Maar ik geloof niet in uw aantijgingen mbt zijn sympathieën, dus kan het alle kanten uit...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2014 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
#29 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 30 mei 2014 om 17:53. |
||||
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2014 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | ||||
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Ik meen dat dit moet kunnen. Ik dacht dat het publiek hier toch hoofdzakelijk uit volwassenen bestond? Citaat:
De vermaningen zijn overduidelijk, en steeds 100% terecht. Vergeet niet dat er vaak heel wat knipwerk aan voorafging waar niet eens voor berispt werd, als het om een eenmalig voorval ging. Citaat:
Citaat:
Pontifex. |
||||
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil dit steeds minder moet ik zeggen. Als ze, zoals vroeger met de schoolkinderen, kwistig met strafpunten beginnen te strooien, hoeft het voor mij niet meer.
Zoals ik reeds zei, zou zouden Pontifex eens voor een paar maanden moeten bannen. En in zijn plaats een neutrale moderator aanstellen. Dat zou pas wijs zijn. Allé, amuseer u nog maar wat. Want soms is het hier wel plezant. Ik zeg nu wel 'soms'. Vroeger was het hier heel plezant. En lag het niveau ook een stuk hoger. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2014 om 18:09. |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Ik vraag inderdaad om vermaningen niet te contesteren. U hebt er geen idee van hoe tenenkrullend het is om na maatregelen voor apert gescheld, en overduidelijke aanval op persoon i.p.v. op opinie een pseudo-stomverbaasde PB te ontvangen waarin de vermoorde onschuld wordt opgevoerd, en om extra werk wordt gevraagd, onder de vorm van:
Citaat:
Pontifex. |
||
![]() |
![]() |
#38 | ||
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Een PB'tje, dan een vermaning, dan een bedreiging en dan een permban. Op verzoek van andere moderatoren, en vooral van vele forumbezoekers gebruik ik, sinds er opnieuw meer hulp was, het vroegere puntensysteem. Maar ik heb de indruk dat het heel wat sneller tot bans en permbans leidt. Mij niet gelaten, want eigenlijk is het een makkelijker systeem, hoewel iets onpersoonlijker. Citaat:
Pontifex. Laatst gewijzigd door Pontifex : 30 mei 2014 om 18:16. |
||
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan dat achterwege laten en dat is op zich ook begrijpelijk bij de huidige overbelasting. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit hoeveel man bestaat die moderatie in feite nog ? De enigen die ik hier af en toe nog iets zie posten zijt gij en Akira en dat is al minstens één jaar zo. |
|
![]() |