Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 30 mei 2014, 17:21   #21
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

U mag mij zoveel persoonlijk aanvallen en beledigen als u wenst.
Ik heb daar geen probleem mee, en zal het niet aan de moderatie melden.
Uiteraard kan ik niet garanderen dat het bij klachten over andere aangelegenheden niet onbewust als verzwarende omstandigheid in de beoordeling sluipt, en daardoor een deel van uw krediet reeds op voorhand hypothekeert.

Pontifex.
En zonder aanvallen ook. Dat weten we ondertussen. Dat is alweer zo'n slinkse bedreiging van Pontifex. Zo kennen we hem weer. Zou u niet beter zoeken naar een andere job?

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2014 om 17:25.
Het Oosten is offline  
Oud 30 mei 2014, 17:22   #22
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Slijmbal!
Als ik dat zei, lag ik er af
eno2 is offline  
Oud 30 mei 2014, 17:23   #23
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Als ik dat zei, lag ik er af
Tsss, een PB quoten mag niet hé...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 30 mei 2014, 17:27   #24
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En zonder aanvallen ook. Dat weten we ondertussen. Dat is alweer zo'n slinkse bedreiging van Pontifex. Zo kennen we hem weer. Zo u niet beter zoeken naar een andere job?
Als je zo doorgaat vrees ik dat je hier inderdaad niet lang meer zult toeven, maar niet om de reden die je zelf aangeeft.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 30 mei 2014, 17:29   #25
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je zo doorgaat vrees ik dat je hier inderdaad niet lang meer zult toeven, maar niet om de reden die je zelf aangeeft.
Pontifex beweert toch dat hij tegen een stootje kan? Men mag hem zelfs beledigen, zo zegt ie. Zover ga ik nog niet eens. Welaan dan.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2014 om 17:30.
Het Oosten is offline  
Oud 30 mei 2014, 17:39   #26
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Kunnen jullie hier geen ip ban geven? Ik weet dat ze dat op een ander forum doen. Het lijkt me trouwens vreemd dat de moderatie hier door slechts één iemand zou worden gedaan. Ik zou zo'n werk in ieder geval niet vrijwillig doen, het zou zeker vetbetaald moeten zijn.
Hypochonder is offline  
Oud 30 mei 2014, 17:41   #27
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pontifex beweert toch dat hij tegen een stootje kan? Men mag hem zelfs beledigen, zo zegt ie. Zover ga ik nog niet eens. Welaan dan.
Ik hou het voor mogelijk dat hij u, door u omschreven als doorgewinterde Vlaamsnationalist met NVA-sympathieën, opzettelijk niet bant om u te pesten.
Ik zou dat in zijn plaats ook niet doen, en er een eeuwigdurend duivels plezier in scheppen.
Maar ik geloof niet in uw aantijgingen mbt zijn sympathieën, dus kan het alle kanten uit...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 30 mei 2014, 17:47   #28
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik hou het voor mogelijk dat hij u, door u omschreven als doorgewinterde Vlaamsnationalist met NVA-sympathieën, opzettelijk niet bant om u te pesten.
Ik zou dat in zijn plaats ook niet doen, en er een eeuwigdurend duivels plezier in scheppen.
Maar ik geloof niet in uw aantijgingen mbt zijn sympathieën, dus kan het alle kanten uit...
Wees gerust. Ik schep er ook plezier in iemand zoals Pontifex op zijn plaats te zetten. Het wordt eens tijd dat iemand dit openlijk doet. Binnen 4 uur gaat mijn vliegtuig en ik overweeg mijn I-pad mee te nemen. Om Pontifex af te toe nog goed eens te kunnen jennen. Want meer verdient hij niet.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2014 om 17:48.
Het Oosten is offline  
Oud 30 mei 2014, 17:52   #29
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste,

De meeste forumgebruikers die een vermaning krijgen, weten maar al te goed waar en wanneer ze in de fout gingen.
Idealiter ja. Niettemin. Het is bal in het kamp van de tegenstander leggen.
Citaat:
Ze excuseren zich en gedragen zich verder probleemloos.
Tiens, er wordt verzocht niet te reageren op bp-berichten. Dus excuseer ik me hier, al weet ik niet waarover het precies gaat, en beloof me verder probleemloos te proberen te gedragen.
Citaat:
Enkel met dat laatste ben ik al heel tevreden.
Ik hoop het.
Citaat:

Het zijn steeds dezelfde lastpakken, die ondanks mijn verzoek om de vermaningen niet te contesteren, toch blijven emmeren over een vermaning of over eventuele strafpunten.
Die vraag om onnodige extra aandacht beschouw ik terecht als overlast.
En dat betekent zelden een bonus voor iemands forumtoekomst.
Groot gelijk. Ik voel me niet aangesproken.

Laatst gewijzigd door eno2 : 30 mei 2014 om 17:53.
eno2 is offline  
Oud 30 mei 2014, 17:52   #30
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Kunnen jullie hier geen ip ban geven? Ik weet dat ze dat op een ander forum doen. Het lijkt me trouwens vreemd dat de moderatie hier door slechts één iemand zou worden gedaan. Ik zou zo'n werk in ieder geval niet vrijwillig doen, het zou zeker vetbetaald moeten zijn.
Dan moeten ze dit forum sluiten.
Het Oosten is offline  
Oud 30 mei 2014, 17:54   #31
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Tiens, er wordt verzocht niet te reageren op bp-berichten. Dus excuseer ik me hier, al weet ik niet waarover het precies gaat, en beloof me verder probleemloos te proberen te gedragen.

Pontifex liegt hier. Want men kan niet antwoorden op zijn mail. Bovendien weigert hij (of vermeldt hij niet) te zeggen waarom hij heeft gestraft. Hij is dan 'onbereikbaar' . Nogal wiedes, dat is het gemakkelijkste. Zo hoeft hij zich niet te verantwoorden.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2014 om 17:57.
Het Oosten is offline  
Oud 30 mei 2014, 17:57   #32
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Tsss, een PB quoten mag niet hé...
Wat je van mij quote is ook een PB.
eno2 is offline  
Oud 30 mei 2014, 17:58   #33
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Pontifex liegt hier. Want men kan niet antwoorden op zijn mail. Bovendien weigert hij (of vermeldt hij niet) te zeggen waarom hij heeft gestraft. Hij is dan 'onbereikbaar' . Nogal wiedes, dat is het gemakkelijkste. Zo hoeft hij zich niet te verantwoorden.
Overbelast hé. Door ontwijkingsnickers.
eno2 is offline  
Oud 30 mei 2014, 18:00   #34
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Wees gerust. Ik schep er ook plezier in iemand zoals Pontifex op zijn plaats te zetten. Het wordt eens tijd dat iemand dit openlijk doet. Binnen 4 uur gaat mijn vliegtuig en ik overweeg mijn I-pad mee te nemen. Om Pontifex af te toe nog goed eens te kunnen jennen. Want meer verdient hij niet.
Ik zie je liever op Forum blijven.
eno2 is offline  
Oud 30 mei 2014, 18:01   #35
Pontifex
Super Moderator

Standaard

Citaat:
Beste,

Ik meen dat dit moet kunnen.
Ik dacht dat het publiek hier toch hoofdzakelijk uit volwassenen bestond?

Citaat:
Tiens, er wordt verzocht niet te reageren op bp-berichten. Dus excuseer ik me hier, al weet ik niet waarover het precies gaat,
Ik vraag inderdaad om banpuntberichten of vermaningen niet te contesteren, noch in het publiek (zoals in #6) noch via PB.
De vermaningen zijn overduidelijk, en steeds 100% terecht.
Vergeet niet dat er vaak heel wat knipwerk aan voorafging waar niet eens voor berispt werd, als het om een eenmalig voorval ging.

Citaat:
en beloof me verder probleemloos te proberen te gedragen.
Als u hier wil meedraaien is dat de juiste keuze.

Citaat:
Ten onrechte, maar laat dat in het kader van deze discussie rusten.

Pontifex.
Pontifex is offline  
Oud 30 mei 2014, 18:07   #36
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zie je liever op Forum blijven.
Ik wil dit steeds minder moet ik zeggen. Als ze, zoals vroeger met de schoolkinderen, kwistig met strafpunten beginnen te strooien, hoeft het voor mij niet meer.

Zoals ik reeds zei, zou zouden Pontifex eens voor een paar maanden moeten bannen. En in zijn plaats een neutrale moderator aanstellen. Dat zou pas wijs zijn.

Allé, amuseer u nog maar wat. Want soms is het hier wel plezant. Ik zeg nu wel 'soms'. Vroeger was het hier heel plezant. En lag het niveau ook een stuk hoger.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2014 om 18:09.
Het Oosten is offline  
Oud 30 mei 2014, 18:08   #37
Pontifex
Super Moderator

Standaard

Citaat:
Pontifex liegt hier. Want men kan niet antwoorden op zijn mail. Bovendien weigert hij (of vermeldt hij niet) te zeggen waarom hij heeft gestraft.
Beste,

Ik vraag inderdaad om vermaningen niet te contesteren.
U hebt er geen idee van hoe tenenkrullend het is om na maatregelen voor apert gescheld, en overduidelijke aanval op persoon i.p.v. op opinie een pseudo-stomverbaasde PB te ontvangen waarin de vermoorde onschuld wordt opgevoerd, en om extra werk wordt gevraagd, onder de vorm van:
  • -het citeren ven de bewuste tekst
  • -de naam van de klager
  • -een verantwoording waarom ik een o zo brave forumgebruiker nog maar durf te verdenken van een onregelmatigheid.

Citaat:
Hij is dan 'onbereikbaar' . Nogal wiedes, dat is het gemakkelijkste. Zo hoeft hij zich niet te verantwoorden.
Ik wens voor evidente gevallen inderdaad niet langer 'bereikbaar' te zijn of verantwoording af te leggen voor een post waarin iemand overduidelijk de man i.p.v. de bal speelt.

Pontifex.
Pontifex is offline  
Oud 30 mei 2014, 18:15   #38
Pontifex
Super Moderator

Standaard

Citaat:
Ik wil dit steeds minder moet ik zeggen. Als ze, zoals vroeger met de schoolkinderen, kwistig met strafpunten beginnen te strooien, hoeft het voor mij niet meer.
Toen ik er een tijdje alleen voor stond modereerde ik op een persoonlijke wijze.
Een PB'tje, dan een vermaning, dan een bedreiging en dan een permban.
Op verzoek van andere moderatoren, en vooral van vele forumbezoekers gebruik ik, sinds er opnieuw meer hulp was, het vroegere puntensysteem.
Maar ik heb de indruk dat het heel wat sneller tot bans en permbans leidt.
Mij niet gelaten, want eigenlijk is het een makkelijker systeem, hoewel iets onpersoonlijker.
Citaat:
Zoals ik reeds zei, zou zouden Pontifex eens voor een paar maanden moeten bannen. En in zijn plaats een neutrale moderator aanstellen. Dat zou pas wijs zijn.
Ik ga geen pleidooi pro domo houden, maar gaat u voor dit forum een neutraler persoon vinden dan bijvoorbeeld iets in de zin van een niet politiek geïnteresseerde Nederlander?

Pontifex.

Laatst gewijzigd door Pontifex : 30 mei 2014 om 18:16.
Pontifex is offline  
Oud 30 mei 2014, 18:23   #39
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste,

U hebt er geen idee van hoe tenenkrullend het is om na maatregelen voor apert gescheld, en overduidelijke aanval op persoon i.p.v. op opinie een pseudo-stomverbaasde PB te ontvangen waarin de vermoorde onschuld wordt opgevoerd, en om extra werk wordt gevraagd, onder de vorm van:
  • -de naam van de klager
  • -een verantwoording waarom ik een o zo brave forumgebruiker nog maar durf te verdenken van een onregelmatigheid.

Ik wens voor evidente gevallen inderdaad niet langer 'bereikbaar' te zijn of verantwoording af te leggen voor een post waarin iemand overduidelijk de man i.p.v. de bal speelt.

Pontifex.
Een link naar de overtreding in kwestie geven is nog geen overlast. Een verantwoording geven wel.

Je kan dat achterwege laten en dat is op zich ook begrijpelijk bij de huidige overbelasting.
eno2 is offline  
Oud 30 mei 2014, 18:23   #40
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste,

• -de naam van de klager

Pontifex.
Ik kan aannemen dat jij veel werk hebt.
Uit hoeveel man bestaat die moderatie in feite nog ?
De enigen die ik hier af en toe nog iets zie posten zijt gij en Akira en dat is al minstens één jaar zo.
Pericles is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be