![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Leuke redenering. 95% van de Vlaamse bevolking heeft niet gestemd op Groen. 88% heeft niet gestemd op Di Rupo. Laten we alle bomen omkappen, al het onkruid vernietigen, ...
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 31 mei 2014 om 14:50. |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een coalitie CD&V - NVA op Vlaams niveau lijkt mij immers onmogelijk als één van beide partijen uitgesloten wordt uit de federale formatie. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Schepen
|
![]() Als daar een meerderheid voor zou gevonden worden zou die vergelijking steek houden.
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Iedere deelstaat heeft haar eigen democratie en haar eigen kiezers. Federaal is het van belang en wenselijk, om de overeenkomsten en ook de verschillen tussen Noord en Zuid te honoreren in een regering.. Ook N-VA heeft meer mogelijkheden voor een Vlaamse regering. Naast de combinatie met CD&V en O-VLD , is ook de combinatie met O-VLD en de Groenen ,een prima en misschien nog beter optie. Afhankelijkheid van CD&V is zeker geen goede onderhandelingspositie. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat u zegt kan wel kloppen dat politici bullshit in hun brievenbus krijgen, maar wat dan gezegd van de massa's bullshit die de kiezers wekenlang in de brievenbus gestopt kregen. U kunt dit misschien catalogeren als reclame maar wanneer ik (als gepensioneerde) brieven onder omslag onder persoonlijke naam krijg toegestuurd van diezelfde politici omdat ze hengelen naar de stem van gepensioneerden, dan meen ik het recht te hebben daar persoonlijk op te antwoorden. Ook al is met bullshit en hoort u als misschien CD&V-aanhanger of als anti N-VA deze bullshit niet graag. Jammer voor u maar ook dit is democratie. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() De politici zouden beter WEL dergelijke brieven lezen, dan zouden ze de mening van de mensen kennen en ook een bredere visie aankweken. Als ze enkel in hun onmiddelijke omgeving van medewerkers en partijgenoten vertoeven, zullen ze nooit een kritische klank horen en beseffen ze NOOIT wat er verkeerd loopt.
Een goede werkgever stelt af en toe aan een nieuwe werknemer de vraag wat ze verkeerd vinden aan de manier van werken; eigen werknemers immers zien de fouten niet meer. |
![]() |
![]() |
#28 | |||||||||||||||||||
|
![]() Citaat:
tja... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En 'de schaamte voorbij'. Wat is dit dan? ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Allez, proficiat...
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De argumenten zijn nog altijd niet tot bij onze Bruno geraakt.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, zo zal het belgië vergaan ja.
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
het is natuurlijk uw volste recht iedereen die toegang tot het internet heeft een onnozelaar te noemen. Gelukkig voor de maatschappij zijn er nog zulke intelligente types zoals jij want wat zou de wereld doen zonder mensen zoals jij. Ik heb zo eens rondgekeken in de verschillende items op het forum waar u bent in tussengekomen en het valt mij wel op dat u graag ingewikkeld en nogal geleerd wil voorkomen. Persoonlijk zou ik mij zeker niet durven vergelijken met uw intelligentie maar ik heb wel de indruk dat uw tussenkomsten toch niet uitblinken van intellectuele intelligentie en zeker geen meerwaarde bieden op dit forum, ondanks dat u het tegendeel wil doen voorkomen. Het valt mij op dat u nog al gemakkelijkheid het woord 'bullshit' gebruikt voor de mening van anderen. Buiten wat verwijten aan andere leden komt u niet veel verder om u te laten opvallen. De bedoeling van mijn brief aan de heren Peeters en Beke was niet zozeer bedoeld om een discussie op gang te brengen maar mensen ervan te overtuigen dat ze meer voor hun eigen mening moeten opkomen, op een beleefde en correcte manier. Blijkbaar was dit voor u te hoog gegrepen. Ik wil altijd wel op een eerlijke en correcte manier met u over politiek praten maar mensen die mij, zonder mij te kennen, onmiddellijk een onnozelaar noemen zijn niet mijn geliefkoosde gesprekspartners. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() na deze zin...
''hoe klein mijn macht ook is als simpele burger en Vlaming in dit land, ...'' ben ik gestopt met verder te lezen |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou daar toch allemaal niet zo licht overgaan hoor.
Straks start die man nog een Vlaemsche Lente op, naar het voorbeeld van Egypte, en Libië. Voor we het beseffen staat het Vlaemsche Heir weer pal, daer 't winnen of daer 't sterven zal, gewapend met piratebommen, hooivorken, rieken, schilden, vrienden, en goedendags. Voor 't zelfde geld hakken die schavuiten de kabel door tijdens een WK-match van onze Rode Duivels. Ik acht ze in staat om na een feesboek-oproep de Jupiler-fabrieken te bestormen, en de toren van de VRT aan de Reyerslaan om te hakken met de botte bijl.. Eerlijk gezegd ben ik er niet 100% gerust in. Waar is het vreemdelingenlegioen als je het nodig hebt? Zijn de Ardeensche Jaeghers die weerstand bieden en bijten in staat van paraatheid? Waar blijft de cavalerie van MUG-teams voorzien van witte jassen met lange mouwen?
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
De keuze van de kiezer is duidelijk: geen verandering. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is ook mijn conclusie: de kiezer wil voornamelijk geen verandering. En als we de partijen opdelen in rechts, centrum en links dan kan je zelfs spreken van een neiging naar links
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#40 |