Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 september 2004, 13:48   #21
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Ik heb geen enkel probleem met moslims, alleen met hun agressieve expansiedrang.
Dat is een contradictie Vlaamse Belg. Een Moslim MOET gewoon de Jihad voeren met alle middelen die hij ter beschikking heeft, anders is hij geen Moslim. Al dat gedoe van gematigde Moslims kunnen geen kwaad , ze willen maar al te graag dat wij daar in trappen.
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2004, 13:58   #22
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michroscoop
Dat is een contradictie Vlaamse Belg. Een Moslim MOET gewoon de Jihad voeren met alle middelen die hij ter beschikking heeft, anders is hij geen Moslim. Al dat gedoe van gematigde Moslims kunnen geen kwaad , ze willen maar al te graag dat wij daar in trappen.
Gij hebt in iets anders getrapt.
Ik ruik het tot hier.
Het bruine gedachtengoed.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2004, 14:08   #23
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Gij hebt in iets anders getrapt.
Ik ruik het tot hier.
Het bruine gedachtengoed.
Ja laat gij u maar wat voorliegen door de goedmenende en gematigde Moslims die hier nu al zo rijkelijk aanwezig zijn. Maar nogmaals, een Moslim die de Jihad afzweert MAG zich zelfs geen Moslim noemen!
Ik wed dat je nog nooit een letter uit de Koran gelezen hebt.
Oud 20 september 2004, 14:15   #24
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Ja laat gij u maar wat voorliegen door de goedmenende en gematigde Moslims die hier nu al zo rijkelijk aanwezig zijn. Maar nogmaals, een Moslim die de Jihad afzweert MAG zich zelfs geen Moslim noemen!
Ooit al van de Ijihad gehoord?
Dan zou je dit niet zomaar beweren.
Oud 20 september 2004, 14:48   #25
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, ik heb nog nooit een letter uit de Koran gelezen.
Ben je dan ook enkel een een echte christen als
je op Kruistocht gaat of de brave negerkes gaat missioneren?

Heb jij ooit al met een moslim gepraat over islam e.d.?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2004, 17:00   #26
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Nee, ik heb nog nooit een letter uit de Koran gelezen.

Heb jij ooit al met een moslim gepraat over islam e.d.?
1. dat dacht ik al.

2. Neen, dat is verloren moeite. Een Moslim heeft de plicht om the huichelen en de Ongelovige naar de mond te praten als hij de overhand (nog) niet kan halen(de Tacqeya heet dat). Trouwens, de religieuze fantasieen van een ongeletterde uit de 7de eeuw zijn niet relevant.
Oud 20 september 2004, 17:39   #27
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik wed dat je nog nooit een letter uit de Koran gelezen hebt
Jij wel blijkbaar??

Er staat weliswaar in de Koran dat iedereen aan Jihad moet doen. Sinds jihad vele betekenissen heeft in het arabisch. In het allegemeen betekent het bidden, vasten, almoezen geven, pelgrimstocht maken, en oorlog gaan voeren in tijden van oorlog/bezetting. Eigenlijk heb je gelijk een moslim kan zich niet moslim noemen als hij niet aan jihad doet.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2004, 17:47   #28
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
En tegen dan is de bevolking daar nog met ettelijke miljoenen toegenomen en kan heel dat demografisch surplus probleemloos naar hier vloeien om het woord van Allah te verspreiden.
Neen bedankt. Wij hebben de Turken voor niks nodig.
Waarom zouden de Turken naar Europa komen. Ik zie echt geen Turk hierheen komen omdat hij/zij dat graag wil, als de economische toestand verbetert gaan turken juist terug naar hun land. En ik denk niet dat de bevolking ettelijke miljoenen groeit (geboortecijfer=3). Trouwens er word voorspeld dat de economie nog sneller gaat groeien (2004=10%). En het woord van Allah word in Nl/belgie toch al verspreid.

Laatst gewijzigd door sinan123 : 20 september 2004 om 21:05.
Oud 21 september 2004, 07:23   #29
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Waarom zouden de Turken naar Europa komen. Ik zie echt geen Turk hierheen komen omdat hij/zij dat graag wil
Voor het geld en een beter leven tiens nu nog staan er veel klaar om te vertreken hoor (en vrtrekken er nog veel)

Citaat:
als de economische toestand verbetert gaan turken juist terug naar hun land. En ik denk niet dat de bevolking ettelijke miljoenen groeit (geboortecijfer=3). Trouwens er word voorspeld dat de economie nog sneller gaat groeien (2004=10%).
Enkel dankzij massale steun en ene groot overheidstekort trek die ervanaf en je houd maar de helft groei over . Niet slecht maar zelfs met die groei duurt het nog decenia voordat het de west europese(en de armste dan nog) landen zelfs nog maar genaderd heeft.

Citaat:
En het woord van Allah word in Nl/belgie toch al verspreid.
?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2004, 15:45   #30
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor het geld en een beter leven tiens nu nog staan er veel klaar om te vertreken hoor (en vrtrekken er nog veel)
En hoe kom je daar bij?

Citaat:
Niet slecht maar zelfs met die groei duurt het nog decenia voordat het de west europese(en de armste dan nog) landen zelfs nog maar genaderd heeft.
En de OOST Europese landen die al lid zijn....?

Citaat:
?
Ik bedoel er zijn hier al genoeg islamitische organisaties die het woord van Allah verspreiden.
Oud 21 september 2004, 15:57   #31
k9

Standaard

Citaat:
En hoe kom je daar bij?
1 week geleden een reportage over gelezen, ging over turkije en marokko.

Citaat:
En de OOST Europese landen die al lid zijn....?
Het armste oost europese land dat lid geworden is (polen) heeft een PPP/inwoner van een 11 000$, turkije heeft nog geen 7000$ . En polen is heel slecht beoordeelt en heeft vooral zijn toetreding te danken aan het feit dat het groot en redelijk centraal gelegen is.

In BNP/inwoner is het verschil nog groter en daar komt nog bij dat de rijkdom in turkije verschrikkelijk slecht "verdeelt" is. In turkije heeft de armste 20% juist een 2% van het BNP, de rijkste 20 % een 33%. In polen is dat resp. 3.5% en 25%.

In turkije heb je dus een grote massa van arme mensen in polen is die massa een heleboel kleiner.

Citaat:
Ik bedoel er zijn hier al genoeg islamitische organisaties die het woord van Allah verspreiden.
Ja? Dan moeten ze toch wat luider spreken want ik hoor er geen enkele.

Kan je eens een voorbeeld geven?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 21 september 2004, 17:54   #32
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja? Dan moeten ze toch wat luider spreken want ik hoor er geen enkele.

Kan je eens een voorbeeld geven?
Vogens mij moet je beter luisteren....
http://www.diyanet.nl/nl/index.htm Diyanet (dit is een Turkse organisatie van de Turkse overheid die de meeste Turkse moskees in nl/belgie heeft)

In Nederland heb je de NMO Nederlanse Moslim oproep.

Plus alle organisaties van de arabische moskees.(srry ken geen namen)

Laatst gewijzigd door sinan123 : 21 september 2004 om 18:02.
Oud 21 september 2004, 17:56   #33
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
1 week geleden een reportage over gelezen, ging over turkije en marokko.
En ik ben in de vakantie daar geweest. (ja, ook in het binnenland).
Oud 21 september 2004, 18:02   #34
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Jij wel blijkbaar??

Eigenlijk heb je gelijk een moslim kan zich niet moslim noemen als hij niet aan jihad doet.
1. JA!

2. Dat alle Moslimvrienden dat hier maar eens goed in hun oren knopen: er bestaat niet zoiets als een "light" versie van de Koran!
Oud 21 september 2004, 18:12   #35
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
2. Dat alle Moslimvrienden dat hier maar eens goed in hun oren knopen: er bestaat niet zoiets als een "light" versie van de Koran!
Meen je dat . Jij zit gewoon foute vertalingen te lezen. En je praat allen over stukken die je uitkomen. Nee, er is geen light versie van de Koran, maar wel een overdreven versie die door fundamentelisten wordt gebruikt om hun daden goed te keuren. Er staat nergens in de Koran dat je kinderen moet doden/gijzelen in een oorlog (Beslan). Maar die mensen worden gebrainwasht door de extremisten die macht willen, en door het Russiche leger die hun kinderen vermoordt.
Oud 22 september 2004, 07:06   #36
k9

Standaard

Citaat:
Vogens mij moet je beter luisteren....
http://www.diyanet.nl/nl/index.htm Diyanet (dit is een Turkse organisatie van de Turkse overheid die de meeste Turkse moskees in nl/belgie heeft)

In Nederland heb je de NMO Nederlanse Moslim oproep.

Plus alle organisaties van de arabische moskees.(srry ken geen namen)
Waar ik dus niks van gehoord, je hoort er alleen eens van als ze daar een huiszoeking of zoiets doen.

Buiten wat moslims zelf dus hoort er daar niemand iets over dus.

Oud 22 september 2004, 07:07   #37
k9

Standaard

Citaat:
En ik ben in de vakantie daar geweest. (ja, ook in het binnenland).
ja en?

Wie denk je dat er betrouwbaar is, een reportage door enkele journalisten of iemand die daar op vakantie gaat

Oud 22 september 2004, 08:17   #38
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bent een moslim wanneer je aan de vijf zuilen voldoet. Daar hoort de Jihad niet bij.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2004, 19:55   #39
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Waar ik dus niks van gehoord, je hoort er alleen eens van als ze daar een huiszoeking of zoiets doen.

Buiten wat moslims zelf dus hoort er daar niemand iets over dus.
HEb je echt nooit van de nmo gehoord ????? Woon je in belgie of nl want de gemidelde nler heeft daar echt wel van gehoord
Oud 22 september 2004, 19:57   #40
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
ja en?

Wie denk je dat er betrouwbaar is, een reportage door enkele journalisten of iemand die daar op vakantie gaat
Iemand die daar op vakantie gaat, en daar familie heeft naar winkels gaat met mensen praat. En niet naar iemand die de meest verveelde armste pers ziet vraagt of hij naar nl?be
wil.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be