![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() @ Den Duisteren Duikboot: Eer je het nu wil of niet, la Belgique zal mij nog veel centjes terugbetalen, heb goede kontakten en allerlei methodes leren kennen waarop ik volledig wettelijk serieus ga recupereren. Service Clubs zoals vb Rotary zijn er niet voor niks hee jongen. En het fonds van tante Fabiola heeft ook veel mensen de ogen doen opengaan, en daar gaan wij ons nu ook eens van bedien zie, en er is nog meer lekkers op komst. Leve de sossen, leve de PS.
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De zilvervloot uit het Noorden krijgt een warm onthaal. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Wordt het niet tijd voor een echte federatie? En de deelstaat regeringen loskoppelen van de Federale regering? Als ik kijk naar de Waalse en Vlaamse regering, dan begint het daar ook op te lijken, ook logisch qua verkiezingsuitslag.
Het enige niet zo logische voor een buitenlander is, waarom zijn er geen federale fracties zoals in het Europees parlement??? |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat het eerste betreft. De deelstaten hebben al hun eigen regeringen. Het probleem is de bevoegdheden. Vlaanderen vraagt om meer bevoegdheden voor de deelstaten. Het zou wel eens kunnen dat Wallonie daar nu na de verkiezingen in meegaat. Echter de Franstaligen doen dit alleen, als Vlaanderen de komende jaren nog veel blijft betalen. |
|
![]() |