![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het nie weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Natuurlijk moet dat kunnen, maar als vrouw het je toch wat zelfrespect en zoek je een discreet plekje op.
Het valt mij op dat telkens zoiets in de gazet komt, dat het meestal van die trutten zijn die denken een statement te moeten maken en op de meest onmogelijke plaatsen hun borsten eruit zwieren
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef puur natuur de ruimte.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walgelijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wel integendeel, als het algemeen aanvaard is zullen die tutten dat niet meer doen, geloof me vrij. Moeilijk willen doen, noemt zoiets.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt toch gekeken, en U moet toegeven, achter de schoenpoets is het roze.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is wer zwart e.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me trouwens nog in de tijd dat ikzelf borstvoeding gaf, dat ik het kraambezoek dat bij me thuis kwam de gelegenheid gaf om zich ergens anders te gaan zetten als ze vonden dat het stoorde.... uiteraard bleef iedereen gewoon zitten. Maar voordien moest de borstvoedende mama zich met spruit en al gaan verstoppen in een of andere slaapkamer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 juni 2014 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Hypocriete Amerikanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bio lol
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de VS is het een schande als er een tepel te zien valt, maar roepen ze moord en brand als je aan hun zware oorlogswapens in hun tuin durft te raken. Maar ook in Vlaanderen doen ze belachelijk. Men vind het heel normaal als vrouwen op een strand rondlopen met enkele een klein stukje stof voor hun kruis, maar noemen het een schande en storend als een baby op natuurlijke wijze word gevoed. Op de vraag of borstvoeding in het openbaar moet kunnen gegeven worden, antwoord ik dan ook volmondig ja. Op de vraag of daar foto's van mogen genomen worden en op het internet mogen geplaatst worden, is het antwoord ja, maar wel met toestemming van de moeder en zonder namen te vernoemen. Het kind heeft namelijk ook recht op bescherming van zijn leefomgeving. Laatst gewijzigd door Jantje : 9 juni 2014 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah , interessant om te weten welke ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze in een bangelijke attractie in een pretpark zit?
![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 9 juni 2014 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 8-baan ??
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |