![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Vertel ons liever wat jij concreet doet tegen mensenhandel in Azië.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 juni 2014 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, sextoerist, zeker ??
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op die manier claimen nitwits hier al jarenlang het bestaan van ruimtewezens, reptilians, chemtrails, complotten van vrijmetselaars, engelen, microwezens,... Als jij je flutverhalen wil hardmaken, zal jij uit je pijp moeten komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik draag daar mijn steentje in bij omdat een vriendin van mij daar vrijwilliger is, en ik weet dat het geld goed besteed wordt. That said, Ik vind Gipsy en uzelf vreselijke mensen en ik hoop dat God u zal straffen voor uw onwetendheid en onverschilligheid. Wat ik ook zeg, en of ik nu mijn visa stamps voor Zuid Oost Azië laat zien of niet, voor u ben ik een leugenaar no matter what Ik verdien die beschuldiging niet en ik discussieer liever met eerlijke mensen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omgekeerde bewijslast ??
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Wat een goede kennis u vertelde' volstaat niet.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik overweeg om mijn facebook account hier te delen zodat mensen mijn activiteit met eigen ogen kunnen zien. Mijn account is openbaar maar verwacht niet dat ik ooit uw vriendschapsverzoek zal accepteren Verder lig ik 's nachts niet wakker van het feit dat jij mij niet gelooft |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig mogen insinuaties wel nog, zelfs als ze behoorlijk 'op het randje' zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Al mijn visa stamps van de voorbije 2 jaar? Mijn facebook account waarin je alles wat ik de voorbije jaren heb gedaan, kunt volgen? Ondertussen gaan we mijlen off topic omdat 3 vreselijk onbeleefde mensen mijn zonder enig fundament van leugens beschuldigen. Doe mij een plezier en bekijk de 2 videos van de eerste post in dit topic. Het verslag over de Zandvoort files en de rol van Vervloesem daarin. Zonder dat je die zaak kent, heb je geen enkel recht van spreken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goede raad: doe dat dan enkel via een privé-bericht aan die forum-genoten die u als voldoende betrouwbaar hebt leren kennen.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarna 3 maanden NZ, en 6 maanden Azië. Ik irriteer me mateloos aan het ongeloof hier, maar als het niet anders kan post ik hier alle stamps met data erbij Wat een botte mensen hier |
|
![]() |
![]() |