![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Wat is het nu? "multi-cultuur" : daarmee bedoelt men niet MULTI, maar wel ISLAM. De islamitische ideologie die onze hoogontwikkelde welvarende westerse cultuur koloniseert.
Over alle andere culturele elementen van alle andere migranten wordt nooit met een woord gerept: deze mensen leren de taal, passen zich aan en vermengen zich met de bevolking van het land dat ze vrijwillig gekozen hebben. Zie je het verschil niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat jij hier weeral maar eens doet is conclusies trekken die je helemaal niet te trekken hebt. Je ziet die twee namen staan en begint dan maar spontaan een verhaaltje / samenzwering te verzinnen dat je dan meteen ook maar voor waarheid neemt, om vervolgens zoals ontelbare keren voordien te schuimbekken over de moslims. Neem dat citaat nu eens gewoon voor wat het echt betekent, nl. dat uitgeverijen namen in boeken aanpassen om de multiculturele samenleving te weerspiegelen. Niet meer, niet minder. Daar staat NIET dat ze alleen moslimnamen gebruiken. Dat is wat JIJ jezelf hebt wijsgemaakt. Die twee namen zullen gewoon de eersten zijn geweest die bij hen opkwamen. Dat wil niet zeggen dat enkel die namen gebruikt worden. Neem dat nu gewoon eens aan van iemand die dagelijks met die boeken in aanraking komt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees enkel dat er staat: (Hebben we een nieuw alfabet zodat "Rashid" als eerste vermeld staat? U verwijt me verder : Citaat:
Ik lees ook: Kan U me trouwens mèt aandrang even quoten w�*�*r ik over welke moslims heb beginnen schuimbekken? Ik ben op dat vlak nogal snel met het RD geworden, want ik begin van uw policor schuimbekkerij wel misselijk te worden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 juni 2014 om 15:57. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister-President
|
![]() LOL! Jij denkt dus daadwerkelijk dat ze enkel islamitische namen gebruiken omwille van dat zinnetje? Want da's echt wel zeer veelzeggend...
Maar goed: eerste boek dat ik op goed geluk opensla, eerste 'vreemde' naam die ik tegen kom: Juan Mendez. Touchdown 2, Uitgeverij Pelckmans, pagina 57, oefening 7. ISBN 978-90-289-5647-6. Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je zal die Aziatische namen wel verkeerd gelezen hebben ![]() Laatst gewijzigd door Scorpio : 13 juni 2014 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees enkel dat er staat: Citaat: ‘Uitgeverijen van schoolboeken hebben soms typische namen zoals Jan, Leen en Piet vervangen door namen zoals Rashid en Ahmet' blijkbaar ben je zo van haat doordrongen dat jij geeneens leest wat in het ARTIKEL staat! je beweringen kan je zo uit de lucht plukken, maar je brengt geen bewijzen aan. Ik lees het zinnetje zoals het er staat ja. Jij blijkbaar niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk een Welsche naam. Vreemd dat u die naam niet kent, zo zeldzaam is de naam niet in Vlaanderen. Denken we maar aan Gwendoline Rutten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Honden zijn haram en er zitten boze geesten in, vooral in zwarte honden. En zoals kerstversiering, kruisbeelden enz. uit het beeld moesten verdwijnen om onze moslimvrienden tevreden te stellen zou het best wel eens kunnen dat men binnenkort nog een stapje verder gaat en jij je hondje zijn gevoeg laat doen op je appartementje in de kattenbak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"We gaan naar een multiculturele samenleving" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je refereert naar die kerstboom-historie in Charleroi: dat was het idee van een overijverige, politiek-correcte ambtenaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tijd om er ons tegen te verzetten dan.
Alles voor Vlaanderen & Vlaanderen voor Kristus. Alles voor Marokko, Turkije en Syrie & zij voor Mohammed. Maar niet in Europa he! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je het allemaal wat te ver zoekt, het zijn gewoon personages uit kinderboeken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In dat geval lijkt me beter: "If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude." En wat die "attitude" betreft: misschien toch eens eerst even aan zelfonderzoek doen en je afvragen waarom het je zo stoort? Waarom JIJ er wel "last" van hebt en anderen dan weer niet? |
|
![]() |
![]() |