Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juni 2014, 00:47   #21
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
?
In de krant staat: "De moeder van de twee kinderen was op haar werk op het moment van de feiten." Heeft ze inmiddels zelfmoord gepleegd misschien?
Jij bent moeder?

Jij begrijpt niet dat je als moeder (levend) dood bent als je je kind(eren) verliest, tenzij je nog andere kinderen hebt die je enige houvast geven, 'n reden om verder te gaan?

Heel veel sterkte voor de nabestaanden!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 00:55   #22
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Dus misschien kunnen we, uit respect, er zijn minstens twee onschuldige mensen gestorven vandaag, de speculatie en het partijpolitieke gekrakeel even achterwege laten?
Tenminste tot er meer gegevens bekend zijn gemaakt?
². Spijtig dat de pers hier precies een andere mening over heeft...

Citaat:
?
In de krant staat: "De moeder van de twee kinderen was op haar werk op het moment van de feiten." Heeft ze inmiddels zelfmoord gepleegd misschien?
Ik heb me gelukkig nog nooit in zo'n situatie bevonden maar ik kan me anders wel inbeelden dat de moeder wenste dat ze zelf dood was na het verlies van haar kinderen...Een ouder zou niet een kind moeten begraven...

Laatst gewijzigd door Gwyndion : 13 juni 2014 om 00:56.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 05:07   #23
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht

Voorzover het dezer dagen nog iets waard is:

innige deelneming aan familie, vrienden, kennissen en andere nabestaanden.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 06:32   #24
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
FYI: Groen is ook niet mijn politieke voorkeur. Desondanks vind ik het ongepast van HLN om de "partijkleur" in de titel te zetten. Alsof dat er iéts mee te maken heeft.
De vergelijking met dat NVA-raadslid gaat niet op, want daar stond in de titel bij HLN: "Razende vrouw geeft raadslid mep in gezicht". Enkel hier op het forum heeft iemand dat onder de kop "n-va raadslid hoegaarden krijgt rammel" gezet.
Mjn titel dus. Het blijft plezant, en een flink deel van de nationalistjes tuint er telkens in. Her recept is eenvoudig : neem een artikel uit de krant over een of andere stommiteit, liefst zo scabreus mogelijk, maar begaan door een n-va lid. Zet dat op het forum met een uitdagende titel en -superbelangrijk- het woordje 'n-va' erin. Bingo, alle ballen prijs. Lukt altijd.
Echt plezant is dat ze dan ter argumentatie hun eigen oude draadjes opdiepen waarin ze even hard kakten op iemand anders maar van een andere partij.
Uiterst grappige kerels, die nationalisten.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 06:54   #25
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Jij bent moeder?

Jij begrijpt niet dat je als moeder (levend) dood bent als je je kind(eren) verliest, tenzij je nog andere kinderen hebt die je enige houvast geven, 'n reden om verder te gaan?

Heel veel sterkte voor de nabestaanden!
Ja, nu pas zie ik dat je Skaldis' post ook zo kon opvatten. Ik had het letterlijk begrepen. En hij heeft daar natuurlijk 100 % gelijk mee. Ik zou ook niet weten hoe ik verder moet, zou waarschijnlijk ook niet meer verder willen.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 06:57   #26
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Mjn titel dus. Het blijft plezant, en een flink deel van de nationalistjes tuint er telkens in. Her recept is eenvoudig : neem een artikel uit de krant over een of andere stommiteit, liefst zo scabreus mogelijk, maar begaan door een n-va lid. Zet dat op het forum met een uitdagende titel en -superbelangrijk- het woordje 'n-va' erin. Bingo, alle ballen prijs. Lukt altijd.
Echt plezant is dat ze dan ter argumentatie hun eigen oude draadjes opdiepen waarin ze even hard kakten op iemand anders maar van een andere partij.
Daar kon je dat dan ook doen, het onderwerp was wel iets "luchtiger".
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 07:04   #27
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fijn dat U even in deze draad komt vertellen hoe grappig U bent
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 07:15   #28
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is een opluchting dat er hier ook nog normale mensen zijn, met het vermogen om het verschil te zien tussen een vreselijk familiedrama en een faits-divers.

Inhoudelijk : dit voorval grijpt naar de keel. Altijd vreselijk als mensen die uit het leven stappen beslissen om hun kinderen dat ook aan te doen. Het blijft onbegrijpelijk voor mij.
Wat die moeder nu moet doormaken is waarschijnlijk een hel.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 07:27   #29
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Triestig dat jij daar voldoening uit moet halen .
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 07:40   #30
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dit 'trollstatement' van Pandareus is voor mij dus een reden om de negeerlijst boven te halen...
Oud 13 juni 2014, 08:06   #31
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mjn titel dus. Het blijft plezant, en een flink deel van de nationalistjes tuint er telkens in. Het recept is eenvoudig: neem een artikel uit de krant over een of andere stommiteit, liefst zo scabreus mogelijk, maar begaan door een n-va lid. Zet dat op het forum met een uitdagende titel en - superbelangrijk - het woordje 'n-va' erin. Bingo, alle ballen prijs. Lukt altijd.
De arbeidersklasse in het algemeen en de proletariërs aller landen in het bijzonder danken u oprecht voor uw buitengewoon belangrijke en weergaloos waardevolle bijdrage in de internationale strijd tegen de meedogenloze uitbuiting door 'de kapitalisten'.

Zij beseffen terdege dat zij van geluk mogen spreken dat de jongens en meisjes uit de 'voorhoede van de revolutie' niet zo'n uiterst grappige kerels zijn.

Hasta la victoria siempre!

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 10:15   #32
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Vreemd toch dat we het Oosten en Henri hier het moraliserende vingertje niet zien boven halen. Blijkbaar is een iemand die het ene lief voor het andere inruilt wat belangrijker om moraliserend over te doen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 10:16   #33
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
En dit 'trollstatement' van Pandareus is voor mij dus een reden om de negeerlijst boven te halen...
Als de mods enig zelfrespect hebben is dat niet nodig.
Pandareus profileert zich hier als TROL in hoofdletters en slaat zich daarvoor nog op de borst ook.

Trollen = definitief van forum wippen dacht ik?
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 10:25   #34
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Inderdaad, echt raar hoe compleet gestoord een mens kan worden. Zou dat bij iedereen kunnen gebeuren? Of moet je daarvoor aanleg hebben?
Moet ge dat al niet zijn om aan groen geloof te hechten?
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 10:27   #35
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Was dat nu iemand van het VB of van het N-VA geweest, oeioeioeioei wat zou er op gerepliceerd zijn.
Oud 13 juni 2014, 10:32   #36
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Toch raar dat hij naar z'n huisdokter belt om te zeggen dat hij iets doms gaat doen, nam de man medicatie of zo?
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 10:34   #37
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Toch raar dat hij naar z'n huisdokter belt om te zeggen dat hij iets doms gaat doen, nam de man medicatie of zo?
Kon waarschijnlijk niet tegen de Brusselse vervuilde lucht. Heeft daardoor een slag van, de molen gekregen, van de politieke molen dan.

Moest ik van groen zijn, ik zou ook mijn kinderen de strot toe nijpen. Ge wilt dan toch niet dat die bleukes die stank moeten blijven inademen zeker.

In ieder geval moet ge toe geven dat het een van de enige Groene is die daadwerkelijk een wereld verbeteraar is, want alleen al de mens op zich is een groot vervuiler. Hij heeft hier het goede voorbeeld gegeven voor alle overige Groenen. Wil je iets veranderen aan de CO² uitstoot moet ge er in de eerste instantie voor zorgen dat er veel minder mensen op de aarde rondlopen.

Nu gaan er hier zeker een heel deel zijn die door mijn uitspraak de kast op gejaagd zijn. Ik zal dan maar al meteen in verdediging gaan.

Ja het is een spijtige zaak maar wat ik ook zeg of niet zeg, de kinderen komen er niet door terug .

Laatst gewijzigd door Garry : 13 juni 2014 om 10:45.
Oud 13 juni 2014, 10:45   #38
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Kon waarschijnlijk niet tegen de Brusselse vervuilde lucht. Heeft daardoor een slag van, de molen gekregen, van de politieke molen dan.

Moest ik van groen zijn, ik zou ook mijn kinderen de strot toe nijpen. Ge wilt dan toch niet dat die bleukes die stank moeten blijven inademen zeker.

In ieder geval moet ge toe geven dat het een van de enige Groene is die daadwerkelijk een wereld verbeteraar is, want alleen al de mens op zich is een groot vervuiler. Hij heeft hier het goede voorbeeld gegeven voor alle overige Groenen. Wil je iets veranderen aan de CO² uitstoot moet ge er in de eerste instantie voor zorgen dat er veel minder mensen op de aarde rondlopen.
Er zijn bewijzen genoeg dat het teveel aan mensen een probleem is voor de toekomst van de planeet en de mensheid zelf.
Maar ik dacht niet dat Groen zich zo ver zou wagen om over een bevolkingsinkrimping te praten. Openlijk toch niet...

Los daarvan is dit toch het zoveelste familiedrama in een lange rij, het is de hoogste tijd dat mensen gaan inzien dat er teveel druk staat op de bevolking...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.

Laatst gewijzigd door manta : 13 juni 2014 om 10:46.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 10:48   #39
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoezo? Ik vind het altijd onzinnig om te vermelden tot welke partij deze of gene persoon behoort of behoorde als het om een misdaad van gemeen recht gaat. Of dat nu een Open VLD'er is of een N-VA'er is, maakt mij niets uit.

U verkneukelt zich dus in niets, tenzij in uw eigen waanvoorstellingen. Maar goed, ieder zijn pleziertje, nietwaar?!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2014, 11:52   #40
Tavek
Banneling

Standaard

Degoutante reacties hier.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be