![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij begrijpt niet dat je als moeder (levend) dood bent als je je kind(eren) verliest, tenzij je nog andere kinderen hebt die je enige houvast geven, 'n reden om verder te gaan? Heel veel sterkte voor de nabestaanden!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb me gelukkig nog nooit in zo'n situatie bevonden maar ik kan me anders wel inbeelden dat de moeder wenste dat ze zelf dood was na het verlies van haar kinderen...Een ouder zou niet een kind moeten begraven... Laatst gewijzigd door Gwyndion : 13 juni 2014 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voorzover het dezer dagen nog iets waard is: innige deelneming aan familie, vrienden, kennissen en andere nabestaanden. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt plezant is dat ze dan ter argumentatie hun eigen oude draadjes opdiepen waarin ze even hard kakten op iemand anders maar van een andere partij. Uiterst grappige kerels, die nationalisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, nu pas zie ik dat je Skaldis' post ook zo kon opvatten. Ik had het letterlijk begrepen. En hij heeft daar natuurlijk 100 % gelijk mee. Ik zou ook niet weten hoe ik verder moet, zou waarschijnlijk ook niet meer verder willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Inhoudelijk : dit voorval grijpt naar de keel. Altijd vreselijk als mensen die uit het leven stappen beslissen om hun kinderen dat ook aan te doen. Het blijft onbegrijpelijk voor mij. Wat die moeder nu moet doormaken is waarschijnlijk een hel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij beseffen terdege dat zij van geluk mogen spreken dat de jongens en meisjes uit de 'voorhoede van de revolutie' niet zo'n uiterst grappige kerels zijn. Hasta la victoria siempre! ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd toch dat we het Oosten en Henri hier het moraliserende vingertje niet zien boven halen. Blijkbaar is een iemand die het ene lief voor het andere inruilt wat belangrijker om moraliserend over te doen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pandareus profileert zich hier als TROL in hoofdletters en slaat zich daarvoor nog op de borst ook. Trollen = definitief van forum wippen dacht ik?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dat nu iemand van het VB of van het N-VA geweest, oeioeioeioei wat zou er op gerepliceerd zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch raar dat hij naar z'n huisdokter belt om te zeggen dat hij iets doms gaat doen, nam de man medicatie of zo?
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest ik van groen zijn, ik zou ook mijn kinderen de strot toe nijpen. Ge wilt dan toch niet dat die bleukes die stank moeten blijven inademen zeker. In ieder geval moet ge toe geven dat het een van de enige Groene is die daadwerkelijk een wereld verbeteraar is, want alleen al de mens op zich is een groot vervuiler. Hij heeft hier het goede voorbeeld gegeven voor alle overige Groenen. Wil je iets veranderen aan de CO² uitstoot moet ge er in de eerste instantie voor zorgen dat er veel minder mensen op de aarde rondlopen. Nu gaan er hier zeker een heel deel zijn die door mijn uitspraak de kast op gejaagd zijn. Ik zal dan maar al meteen in verdediging gaan. Ja het is een spijtige zaak maar wat ik ook zeg of niet zeg, de kinderen komen er niet door terug . Laatst gewijzigd door Garry : 13 juni 2014 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik dacht niet dat Groen zich zo ver zou wagen om over een bevolkingsinkrimping te praten. Openlijk toch niet... Los daarvan is dit toch het zoveelste familiedrama in een lange rij, het is de hoogste tijd dat mensen gaan inzien dat er teveel druk staat op de bevolking...
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 13 juni 2014 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U verkneukelt zich dus in niets, tenzij in uw eigen waanvoorstellingen. Maar goed, ieder zijn pleziertje, nietwaar?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Degoutante reacties hier.
|
![]() |
![]() |