![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft het Blok eigenlijk al haar felicaties gestuurd naar haar broeders in Duitsland of zou dit de toegang tot de vetpotten in Vlaandere hypothikeren? Mooie vrienden zijn dat.
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het hilarisch om te zien hoe veel extreem-rechtse partijen in Europa hun uiterste best doen om te doen alsof ze niets te maken hebben met extreem-rechtse partijen in andere landen om toch maar in eigen land te kunnen bewijzen dat ze niet zo rechts zijn als hun tegenstanders beweren. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel, zeg nu eens in welk opzicht het Vlaams Blok in 2004 lijkt op de NPD van 2004. Het zijn de partijen zelf die bepalen met wie ze contact hebben. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (Al dan niet 'extreem') rechts heeft er anders zelf ook niet veel moeite mee om al wat niet rechts is op één hoop te gooien.
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat die NVU-idioten betreft, inderdaad, eigenaardig trouwens dat zo'n partij kan blijven bestaan in Nederland. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met de NPD zijn er al zeker 10 jaar geen contacten meer, omdat die partij het destijds nodig vond om ganse groepen skinheads als militanten te recruteren. De DVU is eigenlijk een dekmantel voor het bedrijf van Gerhard Frey. De NPD van nu is niet meer te vergelijken met de NPD ten tijde van von Thadden en ook niet meer met de NPD van 10 jaar geleden. Net zoals de NVU in Nederland vroeger ook anders was dan sinds haar heroprichting door de halvegare neonazi's Kusters en Homan. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De economische en sociale omstandigheden zijn anders in Duitsland dan in Vlaanderen en uiteraard past het Vlaams Blok zich daar aan. Voor de rest zie ik niet zoveel verschillen al is de NPD iets duidelijker en openlijker over haar programma dan het Vlaams Blok. Het succes van de NPD toont wel aan dat je niet noodzakelijk morellekes en verstreepkens op de lijsten moet zetten om te scoren, mits het sociaal-economisch klimaat gunstig is voor een partij als het Vlaams Blok. Dat is in Vlaanderen minder het geval als in Oost-Duitsland al verklaart dit ten dele ook het succes van het Blok. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of vertel ons liever eens over uw nare ervaringen in het Vlaams Blok, zodat de lezers uw frustraties beter leren begrijpen. Bijvoorbeeld hoe u 's nachts door een militante uit uw regio uit haar auto werd gezet tijdens een (plak)actie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet wel dat Vanhecke enkele jaren geleden op vriendenbezoek ging bij de notoire nazi Gerhard Frey, die door u zopas is aangehaald. Het stond zelfs openlijk in een informatiebrochure omtrent een rondtrek door Europa om andere nationalistische organisaties een hart onder de riem te steken.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 21 september 2004 om 16:24. |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft het Blok geen contact met de Partei Rechtstaatliche Offensive (PRO) van Richter Gnadenlos?
|
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Zie kijk: er zijn twee soorten mensen:
- degene die geloven dat het Blok 'het' zal oplossen - degene die weten wat het Blok echt is Langs beide kanten zal het zo goed als onmogelijk zijn om mensen naar de 'goeie' (perceptie hé...) kant over te halen. Stop dus met deze eindeloze en belachelijke discussies. En met degene die onder mijn tweede streepje horen en die dus echt weten wat ik bedoel met 'weten', wil ik zoveel als mogelijk degelijk discussiëren! Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 21 september 2004 om 16:41. |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet blijbaar meer over de NPD dan ik eerst had gedacht. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De enige echte vrouwelijke militanten (zoals de zusjes Denolf) zijn het lang geleden afgetrapt. De rest van het vrouwelijk gezelschap (2) waren lellebellen die militeerden op hun rug... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Tis u vergeven. Toch al ene die mij een beke begrijpt.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 21 september 2004 om 17:11. |
![]() |