![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Welke barsten zie jij? Heeft Broers ontslag genomen? De enige barsten die ik waarneem zijn deze in je eigen redeneringsvermogen.
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geirriteerd? Dat zal wel. Voor mij is deze situatie als manna uit de hemel. Ik hoop dat er nog veel van dat soort 'situaties' aankomen bij de NVA.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() De enige rotzooi is de senaat zelf. Deze overbodige instelling kan zonder probleem afgeschaft worden. Wie is verantwoordelijk dat dit niet gebeurd is? De federale regering natuurlijk, waar de N-VA niet inzit. Maar ik heb niet de indruk dat dit je bezorgdheid is. De N-VA is je probleem. Met recht en reden trouwens.
|
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral daar senatoren niet eens meer kunnen beweren een mandaat van de bevolking te bezitten. Citaat:
Je herinnert je toch nog dat laatste plannetje van De Wever? Zoniet zoek ik het graag even voor je op hoor.
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() En terwijl het VB maar demoniseren nu de roover in gva die fdw vergelijkt met syriestrijders... de grijze tsjevenalliantie zoekt weer likjes van de linkse media die op haar beurt massaal geld krijgt van de graaiers van de n-va.
En wie pakken ze aan als woordvoerster....1 die op een anti-VL lijst stond. Vlamingen laatst bij de n-va. ik walg van dat elitaire door de media opgeblazen ceo clubje waar naambekendheid belangrijker is dan eender welke verdienste en waar principes slechts een hindernis zijn naar de macht. de n-va noch rechts noch vlaamsnationaal. Ze collaboreren al 10 jaar op alle niveaus met de snelbelgwetmaniakken en de eurofielen. |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kandidaten 'vragen' om hun kandidatuur terug te trekken is dat wat jullie verstaan onder 'verandering' ? Jullis gaan toch o zo prat op het feit dat er veel beslissingen vallen door stemming. Wel, dit is een stemming manipuleren best partijraadslid. En gisteren zat je nog gelijk een echte tsjeef te kronkelen dat het 'jammer' was voor broers, dat hij zelf terug trad en dat iedereen zich kon kandidaat stellen mits vijftien handtekeningen. Jaja... le nouveau cvp est arrivé... |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Een beperkte keuze uit het groot aanbod aan gekwalificeerd personeel maakt de zaak er niet gemakkelijk op. Ook Matthias Storm zal geduld moeten oefenen. Weinig keukens die daartegen kunnen opboksen, maar er zal zeker aan hen gedacht worden.
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nu dat ik er aan denk: misschien is dit eigenlijk wel zo. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA zal dit zeker niet vergeten in de toekomst. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mens toch! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juni 2014 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nieuwe woordvoerster N-VA stond in 2012 nog op anti-N-VA-lijst Wemmel Journalisten, anti-nva'ers en zo. Wat krijgen de nva'ers die zich al jaar en dag met hart en ziel zich voor hun partij inspanden? Ah ja, de juiste man op de juiste post...
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Broers is geen N-VAer van het eerste uur, dat weten de grote lichten hier blijkbaar niet. Al had ik liever hem gezien in plaats van vettig Polleke.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou u niet beter stellen: Huub broers is een NVA-er van het laatste uur. Verleid door een bord NVA-linzensoep. De postjes. En dan maar prompt van partij-jas veranderde. Huub Broers is met andere woorden een man van niks. Punt uit.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juni 2014 om 13:24. |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Et alors ?? Mag daar dan geen commentaar op gegeven worden ???
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan niet in de trant van dat elke n-vaer het er niet mee eens is, of het laten blijken alsof Broers een militant van het eerste uur is. Nogmaals, liever hem dan geil Polleke. Dat de SP.A bleiter Bert recupereert vind ik veel erger, maar dat kan u geen zak schelen zeker?
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 16 juni 2014 om 13:51. |
||
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Die niveanen verdedigen echt alles wat hun pandaleider hen voor de voeten schuift....
Als Dewever straks La Esterella reanimeert en coöpteert en verkiest boven Broers dan verdedigen ze dat nog. Storme is trouwens nog 1 van de weinige n-va ers die ik kan smaken maar hij is eigenlijk een VB er die er niet voor kan en durft uitkomen. Begrijp niet wat die bij de n-va doet gezien zijn kritiek op de n-va die Belgie en VL wou doen verdampen naar de EU snoeihard was. Zoals Storme terecht zei zijn alle bevoegdheden die Belgie verliest aan de EUSSR ook verloren voor VL. Storme is trouwens ethisch conservatief en pro onafhankelijkheid. Allez nu nog wachten op crusty de clown op een n-va lijst. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ocharme toch voor grienende Huub, maar dat is nu eenmaal het loon van een Judas en kazakdraaier. Het zal hem leren! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juni 2014 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Broers is een goede burgemeester en heeft getoond hoe je het rascistische en imperialistische discours van de Franstaligen aan moet pakken.
|
![]() |