![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en Gipsy, schaam u vent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absurd van hier oorlogscriminelen etc bij te betrekken. Dan hoeft men geen enkel thema meer te bespreken en kan men alles monddood maken met Hitler of Dutroux. Er zal altijd wel iets erger zijn.
Ik weet trouwens niet waarover ik me zou moeten schamen. Ik ben een gerespecteerd ondernemer, besteel geen mensen, richt geen vernielingen aan, geef mensen werk, betaal enorm veel belastingen en lonen en ransel geen mensen af. Mijn enige misdaad voor de links-softe onnozelaars is dat ik me niet geneer om mijn gedacht te zeggen en niet gecontamineerd ben van hun wereldvreemde indoctrinatie. Men ziet dagelijks de resultaten waar ons die links -softe dictatuur in de politiek, onderwijs, media en overheid naartoe gebracht hebben. Een onleefbare maatschappij met alomtegenwoordige straatcriminaliteit en overlast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de knagende leegte wat te vullen binnenin vul je je hart maar met geld......
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 25 juni 2014 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geeuw, onze linkse jongens hebben terug wat om handen. Een beetje de persoon aanvallen die geen adoratie heeft voor hun perfect mislukt fantasie wereldje.
Tout ce qui est excessif est insignifiant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch 6/10, je doet je best. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ga niet niet dapper doen met je money, want in België in Nederland verdien je als ondernemer niet veel. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 25 juni 2014 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor €5000 geef ik u een cursus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() goed bezig..
![]() |
![]() |
#34 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
* Alleen Roma, moslim, linkse of softie tieners komen in aanmerking. En misschien de kindjes van sommige ondernemende zigeuners, maar dat is nog in onderzoek door de Commissie van Ongeneerde Ongecontamineerden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ie nou gewoon mooi in z'n eigen land/regio was gebleven dan was dat nooit gebeurd. Eigen schuld, dikke bult. Case closed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze keer had hij pech. Hij is gaan inbreken op de plaats waar ander dealer crapuul hun stuff en buit van hun diefstallen verbergen. Die konden er niet met lachen. Pech dat er geen blanken in betrokken waren anders waren die al met groot vertoon opgepakt. Er zouden al een paar tienduizend onnozelaars een mars gehouden hebben om hun "afschuw" te betuigen. Nu houdt de politie zich koest want anders riskeren ze dat die brave jongeren alles in vuur en vlam zetten. Laatst gewijzigd door Gipsy : 26 juni 2014 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld hoor. Mochten autochtonen erachter hebben gezeten dan sprong heel de journalistiek weer op het racisme in Vlaanderen en hoe jongeren beïnvloed worden Dewinter zijn uitspraken over de verbruining. Nu gebeurt het geweld door een paar bruin mannen en de media komt er nog niet bij in de buurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() De daders?
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geeuw, het narcisme en de statuszucht druipen van de kleptocraten af die met veel bravoure en show de kleine kleptocraten te lijf gaan en hun streng veroordelen voor hun wangedrag.