Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2014, 12:10   #21
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Als hier toch oog om oog, tand om tand wordt toegepast mogen ook zeer veel politici, machtigen, rijken den bak in of vermoord worden voor hun zonden.

Maar ja de dommeriken laten zich natuurlijk makkelijker pakken dan de sluwe vossen van machtigen, rijken, politici en ander dergelijk crapuul die ze zeer moeilijk kunnen pakken.....

Niet iedereen is gelijk voor de wet dus....

Hier; een lijstje van de "most wanted" criminelen, wat mij opvalt t zijn allemaal politici.

http://plazilla.com/page/4295028545/...s-aller-tijden
dit.

en Gipsy, schaam u vent.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2014, 13:11   #22
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
dit.

en Gipsy, schaam u vent.
Absurd van hier oorlogscriminelen etc bij te betrekken. Dan hoeft men geen enkel thema meer te bespreken en kan men alles monddood maken met Hitler of Dutroux. Er zal altijd wel iets erger zijn.

Ik weet trouwens niet waarover ik me zou moeten schamen. Ik ben een gerespecteerd ondernemer, besteel geen mensen, richt geen vernielingen aan, geef mensen werk, betaal enorm veel belastingen en lonen en ransel geen mensen af.

Mijn enige misdaad voor de links-softe onnozelaars is dat ik me niet geneer om mijn gedacht te zeggen en niet gecontamineerd ben van hun wereldvreemde indoctrinatie.

Men ziet dagelijks de resultaten waar ons die links -softe dictatuur in de politiek, onderwijs, media en overheid naartoe gebracht hebben. Een onleefbare maatschappij met alomtegenwoordige straatcriminaliteit en overlast.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2014, 13:20   #23
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Nadat hij talloze keren inbraak heeft gepleegd, gestolen en vernielingen heeft aangericht ook op de auto's in de buurt heeft hij eindelijk zijn verdiende loon gekregen.

Helaas hebben ze hem niet meteen doodgemept want nu ligt hij nog in intensive van het hospitaal op kosten van de belastingbetalende burger
U bent een vorm van kanker die echt heel snel uit de maatschappij moet verwijderd worden. Ik zal de volgende keer op de juiste partij stemmen zodat "ondernemers" zoals u ver weg blijven uit België.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2014, 13:21   #24
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet trouwens niet waarover ik me zou moeten schamen. Ik ben een gerespecteerd ondernemer, besteel geen mensen, richt geen vernielingen aan, geef mensen werk, betaal enorm veel belastingen en lonen en ransel geen mensen af.
Citaat:
Die gasten hebben hem te goed behandeld. Hij kan nog altijd uit één oog zien.
Laat dat gerespecteerd maar zo. Iemand die zulke daden goedkeurt, verdient geen respect.
Oud 25 juni 2014, 15:27   #25
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Absurd van hier oorlogscriminelen etc bij te betrekken. Dan hoeft men geen enkel thema meer te bespreken en kan men alles monddood maken met Hitler of Dutroux. Er zal altijd wel iets erger zijn.

Jij bent echt zo'n type dat denkt dat alles met geld te kopen valt.... zelfs liefde en vriendschap.

Om de knagende leegte wat te vullen binnenin vul je je hart maar met geld......

Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 25 juni 2014 om 15:32.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2014, 15:42   #26
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Geeuw, onze linkse jongens hebben terug wat om handen. Een beetje de persoon aanvallen die geen adoratie heeft voor hun perfect mislukt fantasie wereldje.

Tout ce qui est excessif est insignifiant.
Oud 25 juni 2014, 15:46   #27
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nadat hij talloze keren inbraak heeft gepleegd, gestolen en vernielingen heeft aangericht ook op de auto's in de buurt heeft hij eindelijk zijn verdiende loon gekregen.

Helaas hebben ze hem niet meteen doodgemept want nu ligt hij nog in intensive van het hospitaal op kosten van de belastingbetalende burger
Mwau, het mag nog best wat scherper deze provocatie..

Maar toch 6/10, je doet je best.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2014, 15:47   #28
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Mijn enige misdaad voor de links-softe onnozelaars is dat ik me niet geneer om mijn gedacht te zeggen en niet gecontamineerd ben van hun wereldvreemde indoctrinatie.

Men ziet dagelijks de resultaten waar ons die links -softe dictatuur in de politiek, onderwijs, media en overheid naartoe gebracht hebben. Een onleefbare maatschappij met alomtegenwoordige straatcriminaliteit en overlast.
Vrijwillig loonslaaf, zo weinig zelfrespect?

Want ga niet niet dapper doen met je money, want in België in Nederland verdien je als ondernemer niet veel.

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 25 juni 2014 om 15:47.
Oud 25 juni 2014, 15:48   #29
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

²
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2014, 16:05   #30
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Mwau, het mag nog best wat scherper deze provocatie..

Maar toch 6/10, je doet je best.
Ik zal eraan werken, begin te soft te worden. Volgende keer beter.
Oud 25 juni 2014, 16:07   #31
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor €5000 geef ik u een cursus.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2014, 16:08   #32
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mwau, niet perse "te soft", het is allemaal weinig creatief..

Maar ik vraag te veel: je bent namelijk ondernemer..
Oud 26 juni 2014, 07:13   #33
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geeuw, onze linkse jongens hebben terug wat om handen. Een beetje de persoon aanvallen die geen adoratie heeft voor hun perfect mislukt fantasie wereldje.

Tout ce qui est excessif est insignifiant.
ahja, ik ben dus links omdat ik zinloos geweld afkeur..

goed bezig..
Oud 26 juni 2014, 08:16   #34
Benny1
Partijlid

Benny1's schermafbeelding

Standaard Martelkarmarkt:

Citaat:
... Ik weet trouwens niet waarover ik me zou moeten schamen. Ik ben een gerespecteerd ondernemer, besteel geen mensen, richt geen vernielingen aan, geef mensen werk, betaal enorm veel belastingen en lonen en ransel geen mensen af.

Groot gelijk! Hoeveel aangenamer zou onze samenleving zijn met voor elke supermarkt een winkelkarretje waarin een halfdood geranselde tiener met martelplekjes* zodat we immer bulderlachend onze inkopen konden doen.

* Alleen Roma, moslim, linkse of softie tieners komen in aanmerking. En misschien de kindjes van sommige ondernemende zigeuners, maar dat is nog in onderzoek door de Commissie van Ongeneerde Ongecontamineerden.
Benny1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2014, 12:23   #35
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Als ie nou gewoon mooi in z'n eigen land/regio was gebleven dan was dat nooit gebeurd. Eigen schuld, dikke bult. Case closed.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2014, 16:09   #36
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Als ie nou gewoon mooi in z'n eigen land/regio was gebleven dan was dat nooit gebeurd. Eigen schuld, dikke bult. Case closed.
Op de koop toe komen ze naar hier met het doel te stelen en in te breken. Dat jong stukje crapuul was al in contact gekomen met de politie voor verscheidene diefstallen.

Deze keer had hij pech. Hij is gaan inbreken op de plaats waar ander dealer crapuul hun stuff en buit van hun diefstallen verbergen. Die konden er niet met lachen.

Pech dat er geen blanken in betrokken waren anders waren die al met groot vertoon opgepakt. Er zouden al een paar tienduizend onnozelaars een mars gehouden hebben om hun "afschuw" te betuigen.

Nu houdt de politie zich koest want anders riskeren ze dat die brave jongeren alles in vuur en vlam zetten.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 26 juni 2014 om 16:09.
Oud 26 juni 2014, 18:37   #37
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pech dat er geen blanken in betrokken waren anders waren die al met groot vertoon opgepakt. Er zouden al een paar tienduizend onnozelaars een mars gehouden hebben om hun "afschuw" te betuigen.
Ongetwijfeld hoor. Mochten autochtonen erachter hebben gezeten dan sprong heel de journalistiek weer op het racisme in Vlaanderen en hoe jongeren beïnvloed worden Dewinter zijn uitspraken over de verbruining. Nu gebeurt het geweld door een paar bruin mannen en de media komt er nog niet bij in de buurt.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2014, 19:03   #38
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Typische reaktie van U natuurlijk.
Waarom zou die typisch zijn ?
Wie wilt u dan viseren, de vreemdelingen ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2014, 21:43   #39
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Waarom zou die typisch zijn ?
Wie wilt u dan viseren, de vreemdelingen ?
De daders?

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2014, 00:54   #40
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Geeuw, het narcisme en de statuszucht druipen van de kleptocraten af die met veel bravoure en show de kleine kleptocraten te lijf gaan en hun streng veroordelen voor hun wangedrag.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be