|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  19 september 2004, 17:16 | #21 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 juni 2002 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Wat dat 'zichzelf opheffen van het cordon sanitaire' betreft. Dat doet me zo'n beetje denken aan Guy Mathot die beweerde dat de torenhoge staatsschuld wel uit zichzelf zou verdwijnen omdat ze ook vanzelf gekomen was.   Nogal wat leidinggevende Franstalige politici schijnen dat vandaag zelfs nog altijd te denken.  
				__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | 
|   |   | 
|  19 september 2004, 17:18 | #22 | |
| Eur. Commissievoorzitter Geregistreerd: 31 mei 2003 
				 |   Citaat: 

__________________ Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 19 september 2004 om 17:18. | |
|   |   | 
|  19 september 2004, 17:22 | #23 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 26 december 2002 Locatie: Waasland 
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  19 september 2004, 17:23 | #24 | |
				 |   Citaat: 

__________________ Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' | |
|   |   | 
|  19 september 2004, 17:32 | #25 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 31 maart 2004 Locatie: Nabij het Reigersnest 
				 |   Citaat: 

__________________ NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! | |
|   |   | 
|  19 september 2004, 17:39 | #26 | |
				 |   Citaat: 

__________________ Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' | |
|   |   | 
|  19 september 2004, 17:48 | #27 | |
| Burgemeester Geregistreerd: 11 mei 2004 Locatie: Antwerpen, Vlaanderen. 
				 |   Citaat: 
 Maar goed, het maakt niet uit, want dogma-man Hans I, le Chef heeft voor de -tigste keer verkondigd dat het Vlaams-nationalisme op instorten staat.  Laatst gewijzigd door N.J.S.V. Antwerpen : 19 september 2004 om 17:48. | |
|   |   | 
|  19 september 2004, 18:41 | #28 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 20 juli 2004 
				 |   Citaat: 
 het toepassen van de grondwet (zelfs na een arrest van het arbitragehof) het toepassen van de taalwetten de eis tot interpersoonlijke solidariteit ipv intergewestelijke toepassing van de eisen van Mie Vogels (op 18/09/04) ivm gezinshereniging toepassen van de eisen van M Keulen (op 19/09/04) ivm inburgeringscursus toepassing van islamwetten zoals beschreven in het eerste burgermanifest van Verafstoot toepassing van de evenredigheidsregel bij flistpalen toepassing van consensus ivm splitsing van NMBS ... ik vergeet er nog een paar tientallen hoor ... U ziet een totaal confliktueus eisenpaket | |
|   |   | 
|  19 september 2004, 18:56 | #29 | 
				 |    Fieseler! Is het d�*t maar? Je moet Yanneke vergeven dat hij al deze onzin op een paar maanden tijd vergeten is, hoor! 
				__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | 
|   |   | 
|  19 september 2004, 19:10 | #30 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 18 juni 2003 Locatie: Meuhië 
				 |   Citaat: 
 Conclusie: Er wordt niet met het Blok samengewerkt omdat men de macht niet wilt delen. De andere redenen (racisme, separatisme) zijn slechts nep-redenen, en elke poging om de schuld in de schoenen van het Blok te schuiven ("ze zetten zichzelf buiten spel") dient slechts om het falen van het machtsspelletje van de "democraten" niet te moeten toegeven. 
				__________________ * Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes | |
|   |   | 
|  19 september 2004, 19:40 | #31 | |
				 |   Citaat: 
 Mjaaoooooh! 
				__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | |
|   |   | 
|  19 september 2004, 19:45 | #32 | |
| Burgemeester Geregistreerd: 11 mei 2004 Locatie: Antwerpen, Vlaanderen. 
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  19 september 2004, 21:01 | #33 | |
				 |   Citaat: 
  | |
|   |   | 
|  19 september 2004, 22:03 | #34 | 
| Secretaris-Generaal VN |   Het Unitaire Vaderland zal dra een feit zijn. Een feit. | 
|   |   | 
|  19 september 2004, 23:25 | #35 | |
				 |   Citaat: 

__________________ * Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes | |
|   |   | 
|  19 september 2004, 23:26 | #36 | |
				 |   Citaat: 

|   |   | 
|  20 september 2004, 06:40 | #37 | |
				 |   Citaat: 
 Het Unitaire Vaderland zal dra een feit zijn. Een feit. Het Unitaire Vaderland zal dra een feit zijn. Een feit. Het Unitaire Vaderland zal dra een feit zijn. Een feit. Het Unitaire Vaderland zal dra een feit zijn. Een feit. 
				__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | |
|   |   | 
|  20 september 2004, 07:36 | #38 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 19 juni 2002 
				 |   Citaat: 
 Ik zal het even voor je aanvullen: 
 Ik tel meer stemmen voor het Unitaire Vaderland.8) 
				__________________ Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 20 september 2004 om 08:07. | |
|   |   | 
|  20 september 2004, 08:08 | #39 | |
				 |   Citaat: 
 België mag gesplitst worden. België kan gesplitst worden. België zal gesplitst worden. België is gesplitst. | |
|   |   | 
|  20 september 2004, 08:54 | #40 | |
				 |   Citaat: 

|   |   |