![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peanuts? Ben ik nog zo zeker niet van.
Je moet de inkomenbronnen van de staat niet meteen nagaan, maar de uitgavenbron van een eigen inkomen analyseren. Volgens mij kom je zeker aan twee verschillende getallen dan. Peanuts? Het zou wel eens een wereld van verschil kunnen worden als we die oefening onder de knie krijgen. Heren analysten aan de slag zou ik bijna vragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Is het 70%, 80%, 90%? Who care's? Het is teveel!
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal wel zijn, hebben we geen recht om dat te weten soms?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Als ik dit zo allemaal lees, dan vraag ik me af hoe het komt dat Vivant nog steeds zo weinig stemmen heeft gehaald. Hebben alle liberalen hier, op de VLD gestemd dan? Een VLD die, m.i., allang niet meer blauw is maar ook paars zonder de rooien.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus een arbeider die een netto belastbaar inkomen ontvangt van circa 1250€ kost het bedrijf alles samen circa ergens tussen de 3000 en 4000€, alle lasten inbegrepen.
Kunnen we nu eindelijk beginnen zeggen dat een loon niet 35 tot 50% wordt belast, maar eerder in de richting van 350% begint te lopen? circa tot 300% dus rechtstreeks aan het loon gekoppeld nog voor het netto loon op zichzelf belast wordt. Een sigaret staan rollen kan inderdaad een hartaanval veroorzaken op die manier! Zou het niet daarom zijn dat ze de werklozen zo een soort van nepstatuut willen geven om aan de slag te gaan in één van hun eigen diensten? Of dat ze zelf de voorwaarde stellen van x aantal tijd werkloos te MOETEN zijn voor men kans maakt op aanwerving. Ze kunnen zichzelf dus niet meer betalen, hoe moeten wij het dan doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mijn berekende gok is: 75% belasting. En dat is teveel. Jij zal niet tot een ander besluit komen met juistere cijfers. Ja toch?
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |