![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En is het dan toegestaan aan u om anderen te beledigen al dan niet op een omfloerste achterbakse manier ? En mogen die mensen dan ook verontwaardigd zijn en op het driehoekje drukken ? |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben het zo ongeveer 100% eens met dat bericht.
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom dat misschien anderen je wel tot andere inzichten kunnen brengen. Uiteraard is het driehoekje een recht voor alle gebruikers. Ik denk niet dat ik dit ooit heb ontkend. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik kan wel tegen een stootje. Ik heb er geen, al wens ik dat zo te houden. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe jij mijn reacties interpreteert doet hier eigenlijk niet ter zake. Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 juni 2014 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet wel eentje die het niet nodig vindt om gehandicapten en werklozen te pesten. Zo'n beetje allemaal zaken die ik niet doe, jij wel. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Wie kan de inhoud van het bericht tegenspreken; toch niemand en zelfs de franstalige hoge pieten niet want onder elkaar kloppen ze zich op de borst dat ze zo goed bezig zijn met de Vlamingen overal waar ze kunnen weg te pesten; enfin zij zeggen dan 'mondiaal' (in hun Eigen ogen beschouwen ze zichzelf toch als mondiaal) dat ze de francofonie verdedigen.
|
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Net als alle andere forumleden heb je het recht mijn berichten te rapporteren als je zaken leest die niet door de beugel kunnen.
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom dat misschien ik je wel tot andere inzichten kan brengen. En ik zal je daarom blijven op de huid zitten. Druk jij maar op het driehoekje. Een belediging was er toch niet, en ook nu niet. Zou het niet kunnen dat je de aandacht weer probeert af te leiden van de feitelijk inhoud van dit bericht ? Zijnde spuugzat. Vrij toepasselijk op iemand die zijn geduld verliest. Vind je ook niet ? Laatst gewijzigd door stuyckp : 23 juni 2014 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Dat klopt en die zal u ongelijk geven.
Er is namelijk een groot verschil tussen zeggen dat iemand een zeveraar is, of zeggen dat wat iemand vertelt een hoop gezever is. Laatst gewijzigd door stuyckp : 23 juni 2014 om 19:58. |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() On topic:
Dagelijks krijg ik kettingmails van bedenkelijk allooi van auteurs van zo mogelijk nog bedenkelijker allooi. Als er al een auteur is... Allemaal zijn ze het "spuugzat" Ondertussen al jaren... ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 juni 2014 om 20:08. |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Hoor hoor, anderen beledigen doe je het liefst van al maar trapt men eens op je lange tenen dan is het kot te klein, van kleingeestigheid gesproken!!
|
![]() |