![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een buur wou mij plagen en hing bij mij ook een Jupilervlag.
Ik heb ze laten hangen. Wel eerst het rode gedeelte er af geknipt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een held bent u toch !!!
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 juni 2014 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan anders best nuttig zijn.
Achteraan mijn boot hangt er, zoals gebruikelijk, ook zo een lappetje. Ik hecht er geen waarde aan daarom berg ik het ook nooit op en laat het winter en zomer daar maar hangen wat maakt dat het aan het uiteinde al flink uitgerafeld is. Het is wel handig wanneer je wat hebt zitten klussen aan je motor, zo heb je altijd al een vod bij de hand om je handen aan af te kuisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Vreemd.
Eerst wordt er beweerd dat N-VA de partij is van de rijken, het patronaat en de zelfstandigen en nu blijkbaar van de armoezaaiers. Kom, probeert U voor één keer eens iets beredeneerd en gefundeerd op dit forum neer te pennen. Misschien verbaast U zichzelf wel en het zou het uw gevoel van eigenwaarde ook wel wat kunnen opkrikken.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |