![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei , ik bedoelde een TNT matras
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 juli 2014 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Kaboem. Zou ne goeie wekker zijn.
![]() LOL 'Wat doen we de zondagmorgend? Matrassen oppompen tot ze ontploffen natuurlijk. We filmen het, zetten het in slow mo en op youtube.' |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wanneer een sekte zodanig veel volgelingen heeft dat het onmogelijk wordt om met politieke maatregelen in te grijpen en het te verbieden, wordt die sekte "erkend" en wordt het een godsdienst. Het is daarom dat al die asociale losers van de PS de Islam zo verdedigen. Het is hun eigen stemvee en ze doen het puur voor hun eigen belang. Het verbieden van een sekte van dat formaat zou leiden tot veel bloedvergieten en oorlogvoering. Dus buigen we maar allen massaal voor het schrikbewind van Mohammed Men zegt wel eens dat sektes per definitie mensen brainwashen en levens verwoesten. Dat dat het verschil is met een godsdienst. Kijk dan eens naar de Islam.. Vrouwen die hun hele leven keihard worden onderdrukt, hun lichaam moeten verstoppen onder een gordijn. Alle verzet wordt met geweld bestraft. Besnijdenissen, stenigingen en haat tegen andersgelovigen en homoseksuelen. Islam is de grootste sekte op deze planeet, en krijgt steeds meer mensen in haar macht Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 10 juli 2014 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |