![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij stoort zijn die WAG's. Moeten dat nu allemaal halve of hele fotomodellen zijn of hoe zit dat in feite?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok, ik veronderstel dat jij nooit aan een teamsport hebt gedaan, zoals zovelen, maar kan je je echt daar niets bij voorstellen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voetbal en wielrennen zijn en blijven nu eenmaal de twee populairste sporten in Vlaanderen (en België), die het meest losmaken bij de mensen. Dat al de rest in de schaduw daarvan staat is nu eenmaal zo, daar kun je niets aan veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh toch wel ik was jaren een geducht middenvelder .....en doe nu nog graag aan sport. Maar mij daar iets bij voorstellen neen ...niks totaal niks....Een sportman is in mijn ogen geen held ....en dan zeker geen teamsporter....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar gaat het niet over. het gaat over het groepsgevoel dat je kan hebben bij een team.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geen geld, geen bruine kleur geen groot instrumentarium dan kom je er niet meer bij dat soort 'dames' heren. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 juli 2014 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moet je muzikant zijn om van muziek te genieten? Moet je kunstenaar zijn om een mening over kunst te hebben? ... En voor jou, moet je geld hebben om er over mee te praten?
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga jij ook de stad al toeterend rondrijden dan na het zien van een goede film ? Of na het zien van een goed schilderij ? Moet 'de natie' treuren na een slecht concert ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of een nieuw product van Apple? Herinner je je de dood van Lennon? Van Morrison? ... Of het geweld als de metallo's het weer eens in hun patatten krijgen?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 4 juli 2014 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar....daarin geef ik je gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat viel me ook op ....Een bende pubers die anders geen fluit interesse hebben in de sport zelf. De echte voetballiefhebber staat daar meestal niet tussen ....( Dat viel zelfs onze Raymond Goethals destijds als op )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goh, moet je echt weten dat ze de ene keer met de punt naar voor spelen op het middelveld en de andere keer met de punt naar achter, om er van te kunnen genieten?
![]() |
![]() |