Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2014, 10:21   #21
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Wat mij stoort zijn die WAG's. Moeten dat nu allemaal halve of hele fotomodellen zijn of hoe zit dat in feite?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2014, 10:24   #22
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wat mij stoort zijn die WAG's. Moeten dat nu allemaal halve of hele fotomodellen zijn of hoe zit dat in feite?
Dat zijn van die meisjes die steevast zullen beweren dat geld voor hun niet 'het' belangrijkste is ...
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2014, 10:24   #23
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Bij mij niet.....bij de voetballers zelf denk ik eerder van wel.Ze zijn zo fier op hun land dat er omzeggens geen een in zijn land wil blijven spelen.....
ok, ik veronderstel dat jij nooit aan een teamsport hebt gedaan, zoals zovelen, maar kan je je echt daar niets bij voorstellen?
Oud 4 juli 2014, 10:32   #24
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
correct.

ik ben wel geïnteresseerd in voetbal, in alle sporten in feite. Ik zal ook supporteren voor deze Rode Duivels, waarom niet? morgen ga ik zelf op groot scherm kijken. En mee feesten als ze winnen, uiteraard.

Maar een vlag uithangen of mij verkleden, neen, dat doe ik niet. Dat anderen dat doen, daar heb ik echt geen enkel probleem mee.

Maar dit gaat echt niets verhelpen aan de problemen die het instituut België meebrengen, dat staat er compleet los van.

Blijkbaar kunnen enkele diehard Belgicisten of diehard Vlaams-nationalisten dat niet los van elkaar bekijken. Dat is hun eigen probleem, het is gewoon dom.
Dat het de Vlaamse zaak niet helpt, dat verzuurd reageren, is weer iets anders.

Ook De Wever moet beseffen dat heel de sfeer die gecreëerd wordt nu, niets te maken heeft met Belgicisme, het heeft in feite zelfs niet te maken met het voetbal op zich. Ik durf te wedden dat de helft van diegenen die morgen op groot scherm de match bekijken, voor het WK nog niet de helft van de Belgische spelers kende.

Neen, het gaat over de sfeer, over het zich identificiëren met winnaars waar je ergens een overeenkomst hebt. Als je ziet hoe de allochtone gemeenschap nu soms de grootste supporters zijn van de Belgen, zegt dat al veel.
Dit overstijgt de sport, dit is het samenbrengen van mensen rond 1 evenement en als burgervader zou je daar toch op z'n minst interesse in moeten tonen. je moet je ook niet te hoog boven het volk wanen, je moet er tussen staan. En dat doe je nu tussen de massa, kijkend naar een sport die je niets interesseert.

En kom, er zijn toch ergere zaken dan tussen een vierende menigte te staan???
Voil�*, zo is dat!
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2014, 10:33   #25
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Of hoe de macht van de media en het 'grote geld' er in slaagt alles zo belangrijk of onbelangrijk te maken zoals ze zelf bepalen.
Alles is maar zo belangrijk dan de aandacht die de media er aan besteed.
Voetbal en wielrennen zijn en blijven nu eenmaal de twee populairste sporten in Vlaanderen (en België), die het meest losmaken bij de mensen. Dat al de rest in de schaduw daarvan staat is nu eenmaal zo, daar kun je niets aan veranderen.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2014, 10:33   #26
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij mij niet.....bij de voetballers zelf denk ik eerder van wel.Ze zijn zo fier op hun land dat er omzeggens geen een in zijn land wil blijven spelen.....
Het zijn wel allemaal Belgen, hoor, zelfs geen "nieuwe" Belgen!
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2014, 10:36   #27
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ok, ik veronderstel dat jij nooit aan een teamsport hebt gedaan, zoals zovelen, maar kan je je echt daar niets bij voorstellen?
Oh toch wel ik was jaren een geducht middenvelder .....en doe nu nog graag aan sport. Maar mij daar iets bij voorstellen neen ...niks totaal niks....Een sportman is in mijn ogen geen held ....en dan zeker geen teamsporter....
Oud 4 juli 2014, 10:45   #28
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh toch wel ik was jaren een geducht middenvelder .....en doe nu nog graag aan sport. Maar mij daar iets bij voorstellen neen ...niks totaal niks....Een sportman is in mijn ogen geen held ....en dan zeker geen teamsporter....
daar gaat het niet over. het gaat over het groepsgevoel dat je kan hebben bij een team.
Oud 4 juli 2014, 10:58   #29
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zijn van die meisjes die steevast zullen beweren dat geld voor hun niet 'het' belangrijkste is ...
Bestaan die nog

Geen geld, geen bruine kleur geen groot instrumentarium dan kom je er niet meer bij dat soort 'dames' heren.
Oud 4 juli 2014, 11:14   #30
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

1

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 juli 2014 om 11:16.
Oud 4 juli 2014, 11:15   #31
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
daar gaat het niet over. het gaat over het groepsgevoel dat je kan hebben bij een team.
Als je zelf deel uitmaakt van dat team begrijp ik dat maar al te goed
Oud 4 juli 2014, 11:23   #32
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je zelf deel uitmaakt van dat team begrijp ik dat maar al te goed
Moet je acteur zijn om van een goede film te genieten?
Moet je muzikant zijn om van muziek te genieten?
Moet je kunstenaar zijn om een mening over kunst te hebben?
...

En voor jou, moet je geld hebben om er over mee te praten?
Oud 4 juli 2014, 11:30   #33
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Moet je acteur zijn om van een goede film te genieten?
Moet je muzikant zijn om van muziek te genieten?
Moet je kunstenaar zijn om een mening over kunst te hebben?
...

En voor jou, moet je geld hebben om er over mee te praten?
Ga jij ook de stad al toeterend rondrijden dan na het zien van een goede film ? Of na het zien van een goed schilderij ? Moet 'de natie' treuren na een slecht concert ?
Oud 4 juli 2014, 11:39   #34
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga jij ook de stad al toeterend rondrijden dan na het zien van een goede film ? Of na het zien van een goed schilderij ? Moet 'de natie' treuren na een slecht concert ?
Al eens gezien wat een première van een film kan veroorzaken?
Of een nieuw product van Apple?
Herinner je je de dood van Lennon? Van Morrison?
...

Of het geweld als de metallo's het weer eens in hun patatten krijgen?

Laatst gewijzigd door hamac : 4 juli 2014 om 11:39.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2014, 11:55   #35
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Al eens gezien wat een première van een film kan veroorzaken?
Of een nieuw product van Apple?
Herinner je je de dood van Lennon? Van Morrison?
...

Of het geweld als de metallo's het weer eens in hun patatten krijgen?
Dat is waar....daarin geef ik je gelijk.
Oud 4 juli 2014, 12:15   #36
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja maar waarom durven mensen dat alleen als het betreft het collectieve "gezellige" groepsgebeuren. Als ik ga supporteren draag ik geen sjaal, niets dat mij kan linken met die "rode duivels". Hebben mensen zoveel schrik om uit te toon te vallen ofzoooow.....
Oud 4 juli 2014, 13:19   #37
Avsjo Roger
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ja maar waarom durven mensen dat alleen als het betreft het collectieve "gezellige" groepsgebeuren. Als ik ga supporteren draag ik geen sjaal, niets dat mij kan linken met die "rode duivels". Hebben mensen zoveel schrik om uit te toon te vallen ofzoooow.....
Zonder TV val je wel écht uit de toon..

(V. Hugo)
Avsjo Roger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2014, 13:54   #38
Cheminot
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Weet je wat het 'leuke' van de zaak is ... mij ook niet.
En wat nog leuker is, 75% van de mensen die nu meesurfen op het succes ook niet. Ga op al die pleinen eens vragen om buitenspel uit te leggen, dat wordt lachen.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2014, 14:01   #39
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
En wat nog leuker is, 75% van de mensen die nu meesurfen op het succes ook niet. Ga op al die pleinen eens vragen om buitenspel uit te leggen, dat wordt lachen.
Dat viel me ook op ....Een bende pubers die anders geen fluit interesse hebben in de sport zelf. De echte voetballiefhebber staat daar meestal niet tussen ....( Dat viel zelfs onze Raymond Goethals destijds als op )
Oud 4 juli 2014, 14:08   #40
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
goh, moet je echt weten dat ze de ene keer met de punt naar voor spelen op het middelveld en de andere keer met de punt naar achter, om er van te kunnen genieten?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be