![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Zonder zijn waardevolle bijdrage had ik hier zelfs (nog) niets over geweten. Laatst gewijzigd door Miauw! : 7 juli 2014 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() 1 deftige gestructureerde tegenstander en het vreemdelingenlegioen lag eruit....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het lelijke gezicht van nationalisme is terug
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was een tiental jaren geleden nog op de Heizel voor een kwalificatiewedstrijd van de Rode Duivels. Er waren toen misschien honderd mensen aanwezig....waarvan de helft waarschijnlijk opdat je nog een gratis kaartje kreeg bij aankoop van een zakje chips. Het ging toen helemaal niet goed met de RD.....waar waren al die Belgicisten toen ?? Waar waren al die tricolore vlaggen toen ?? Als het later weer wat minder gaat zal je versteld zijn hoe het enthousiasme van de 'gekke' massa zal smelten als sneeuw voor de zon . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar, en als Antwerp-geïnteresseerd weet ik waarover ik spreek, als het gebrachte spel niet bijzonder goed is, dit ook mag gezegd worden. Het is toch niet omdat het over de Rode Duivels gaat, dat men steeds van bewondering achterover moet vallen. Alleen als men dat niet doet of als je niet staat te juichen bij de terugkeer krijgt men het verwijt verzuurd te zijn. Het zijn trouwens de Rode Duivels zelf, die niet erg tevreden bleken en met eerder tegenzin al dit gedoe moesten ondergaan. Te vrezen valt dat de commerciële belangen te groot waren, zowel bij de media als bij een bepaalde bierbrouwer. Het zal voor mij alleszins geen beletsel zijn om de volgende keer opnieuw te supporteren en als het dan wel goed was, dit ook te zeggen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flauw feestje tov dat van Colombia.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gaat het nu om een onbegrijpelijke hype, die duizenden mensen in euforie brengt of is het een heropleving van het belgiëgevoel als reactie op het onafhankelijkheidsstreven van vele Vlamingen? Is dus dit gedoe echt een politiek feit zoals belgicisten beweren of gaat dit wel afkoelen zonder blazen? Daarover hoort men geen uitspraken.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De USA is dan ook een enorm groot land met ongeveer 350 mlj mensen.Nu stel je maar niet te veel voor over voetbal in de USA
Ik was verleden week nog in Denver en ik kan je verzekeren dat omzeggens niemand keek naar het WK.Veel mensen die ik sprak wisten zelfs niet eens dat er een WK aan de gang was.De meeste Amerikanen weten totaal niets van voetbal.....Vergelijk het een beetje met wat wij van interesse tonen of weten over Rugby.Amerikanen zijn gek op snelle basket en hun Football. Eigenlijk vinden ze 'soccer' eerder een sport voor vrouwen (wegens geen gebruik van armen).....gewoon plezant maar helemaal niet spannend.....De meesten Amerikanen die ik ken begrijpen ook niet dat we twee uren kunnen kijken naar een spel waarin dan nog niemand aan het winnen of aan het verliezen is......Soms kan ik ze geen ongelijk geven .... je zou er van versteld staan hoeveel mensen in slaap vallen tijdens een voetbalwedstrijd ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 juli 2014 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Belgie, het land waar voetbal koning is. Dat moet wel zijn, zoveel vlagjes zie je niet wapperen op onze nationale feestdag. Misschien kunnen we van Wilmots de nieuwe koning maken, Kompany eerste minister, en de rest voor de overige ministerposten.
Ofwel moeten de koning en de verkozen ministers leren voetballen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zijn er 11 man die verloren hebben tegen Argentinië. Zou de paus daar voor iets tussen zitten ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Gaan ze de nachtelijke penetraties van Axel Witsel ook uitzenden ? Would be nice ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Haha, terwijl we hier op dit forum om de oren worden geslagen over het feit dat al die tricolore vlaggen betekenen dat iedereen, niet alleen achter de nationale voetbalploeg, maar ook als een blok achter dit land staat !
En hoe werd dit niet als argument naar voren geschoven tegen het Vlaams Nationalisme. Sorry, maar de politisering van de sport was hierdoor al lang een feit.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Netto-ontvanger, beste 4-miljoen-in-wetenschappelijke-notatie?
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Wallonie beseffen de meesten wel dat zij NIET in een v.d. beste regio's v.d. ganse wereld wonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |