![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze zijn er alleszins wel in geslaagd om onze maatschappij grondig overhoop te halen, en te destabiliseren. Ik hoor altijd beweringen als "integratie moet van twee kanten komen". Wel, leg ons dan eens schonekes uit in welke zin, en op welke manier de moslims ons zijn tegemoet gekomen.
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=22
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terug on topic aub.
Dit waren mijn vragen aan CDV : Geachte,Volgende stap voor het CDV feestje: laten we samen wat schapen gaan slachten? Het antwoord slaat dan ook nergens op : Citaat:
Als er een Tibetaan lid wordt gaan ze op bezoek bij de Dalai Lama zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 juli 2014 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor iemand die hier pas 3 dagen geregistreerd is, heb je wel veel praat, hé? En je kraamt wel verdacht veel dezelfde haatpraat uit als iemand die hier kortgeleden verbannen is.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Ga je zelf rap je zakgeld al vragen? Geeft niet, je bent nu een typisch voorbeeld van veel geblaat en weinig wol. Weinig tot niets in het echte leven maar een ware held op het internet... -)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En verder vind ik niet dat "integratie van twee kanten moet komen": ik vind niet dat ik me als autochtoon moet "integreren" in de moslimgemeenschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, leg ons eens uit in hoeverre de moslims zich hier geïntegreerd zouden hebben, en dat na 50jaar (+/- vier generaties) islamitische migratie.
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() moslims zijn mensen ;
jouw vijand is "de mens"
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Anderzijds vind ik bv. niet dat een hoofddoek een teken is van niet-integratie. Wegblijven van school of een job weigeren omdat een hoofddoek verboden is, vind ik dan weer wél getuigen van onwil om te integreren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De C staat trouwens voor Christendemocratisch, niet voor Christelijk. De CD&V is ook bijlange niet meer christelijk, het is centrumpartij en een machtspartij. Vreemd, ik heb je nooit eerder horen klagen over het feit dat CD&V de christelijke waarden heeft laten varen, door bv. het homohuwelijk goed te keuren, de strijd tegen abortus op te geven, enz.. Vermits moslims, door het gevoerde migratiebeleid, een steeds grotere groep worden in onze samenleving, probeert de CD&V die groep ook te werven, zoals het een machtspartij betaamt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
& bovendien zijn er perfect geklede "autochtonen" die ook werk weigeren om diverse redenen. De kleding "an sich" is ook geen criterium om te bepalen hoe ver de "integratie" gevorderd is. Je kan ook stellen dat een oppervlakkig goed geïntegreerde "vreemdeling" deep down nog altijd slecht geïntegreerd kan zijn - wat de vraag doet rijzen naar wat we onder integratie precies verstaan... Ik verduidelijk : onze maatschappij gaat prat op democratische verworvenheden en verregaand respect voor mensenrechten, vrijheid van mening, vrijheid van godsdienst enz... Moeten we onze anti-islam autochtone medemensen dan beschouwen als "slecht geïntegreerd" ? Of is de discrepantie tussen de "democratische principes" en de praktijk te beschouwen als de échte vlaamse/belgische/westeuropese waarden en zijn de principiële anti-racisten eigenlijk samen met moslims, crypto-moslims in de zak van niet-igeïntegreerden te steken ? Overigens : de grondstroom van elke maartschappij is aan veranderingen onderhevig : onze maatschappij zal in de toekomst sterk veranderen: laat ons hopen dat het in de richting van meer verdraagzaamheid zal gaan & daar zullen de moslims onder andere zelf aan moeten meehelpen !
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
soit,
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe groot is dat deel van de moslims die jij hierboven zo goed beschrijft als zijnde geïntegreerd. En wat is het tegenovergestelde van geïntegreerd zijn?
![]() |