![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet zozeer dat hij opeens gedraaid is, maar wél hoe. En als u geen tegenargumenten hebt, lult u maar verder rond de pot.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is de N-VA die gedraaid is, en het pijnlijke is dan nog dat jullie het zelf niet beseffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gewoon een vaststelling, Obersturmbahnführer.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zie trouwens niet waar Maddens de N-VA in zijn opiniestuk 'aanvalt'. Hij uit kritiek op het 11-juli-beleid van Peeters, Van Quickenborne en de Vlaamse regering en pleit voor een sterkere Vlaams-nationale toets in de festiviteiten. Is hij daarom meteen een crypto-VB'er? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Herr Oberst
Bart Maddens noemt zichzelf een flamingant. Ken jij nog prominente mensen zichzelf flamingant noemen zonder geassocieerd te zijn met het Vlaams Belang ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als BDW nu zulke taal zou bezigen, dan is morgen de federale tripartite gevormd, en dan is t nog maar de vraag of N-Va nog in de Vlaamse regering raakt. hoewel de schijn zeker in de richting wijst van uw conclusie; er is nog geen (federaal) regeerakkoord, dus laat ons N-Va nu nog maar tot dan t voordeel van de twijfel geven, en dan dat akkoord beoordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() ik ken er vele, vele waar het geloofwaardiger van klinkt dan van Wouter Beke, maar zelfs Wouterke noemde zich al flamingant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge geeft het woord aan uw opponent én ge weet nooit welk antwoord daarop komt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn volgens jou mijn opponenten en welk debat zou ik voeren volgens jou ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.tijd.be/opinie/analyse/De...37585-2336.art
Bart Maddens stelt dat N-VA haar bestaansreden negeert. WTF= Bart Maddens om te stellen dat de bestaansreden van N-VA het communautaire is ? De kiezer heeft N-VA sinds 2010 op alle niveau's ( provincie, steden, gemeenten, Vlaanderen, federaal, Europees en een beetje Brussel) een grote verkiezingsoverwinning bezorgt om België te redden.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maddens is de weg volledig kwijt. Dat Nick Mouton hem hierin bijtreedt, zegt al meer dan genoeg.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 28 augustus 2014 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Bart Maddens vertaalt perfect waarom de Vlaamse beweging nog nooit een steen verlegt heeft, namelijk denken dat de Vlaamse beweging de Vlaamse communautaire verzuchtingen zal binnenhalen.
N-VA beukt de Belgische stellingen aan via de zijflanken. Met name de PS uit de federale regering, en een afspiegelingscoalitie vanuit Vlaanderen. Dit alleen al brengt de Belgische constructie uit evenwicht. http://www.standaard.be/cnt/dmf20140826_01233815 |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er zullen keiharde garanties komen in het regeerakkoord dat de N-VA niet het communautaire zal bespelen in de volgende 5 jaar, dat staat nu al vast. In de nota van De Wever stond dit zelf letterlijk. PS en CDH gaan vooral de MR aanvallen en zullen wel zo slim genoeg zijn om er voor te zorgen dat de Nederlandstaligen niet teveel gebruskeerd worden. Wie denkt dat vooral de PS niet weet waarmee de N-VA bezig is, onderschat deze schromelijk. Als de Zweedse coalitie lukt, is dit het bewijs dat dit federaal België kan lukken, dat er geen al te grote tegenstellingen zijn tussen Nederlandstaligen en Franstaligen en dat het gewoon een kwestie is van welke partijen er aan de macht zijn. Maw, de volledige analyse van de N-VA, we leven in 2 democratieën, wordt compleet ontkracht, er is maw geen enkele reden nog om op deze partij te stemmen, toch niet op communautair vlak. Als deze coalitie niet lukt, gaan alle partijen, eventueel samen met een deel van de pers, zo veel mogelijk de schuld leggen bij de N-VA en niet door de verschillen. Zo gaat de N-VA ook op weg naar een electorale nederlaag. Mocht Schiltz dit voorgesteld hebben, hij zou op z'n best met pek en veren uit de zaal worden gezet. Realistischer zou hij zelf nauwelijks levend de zaal verlaten hebben. Maar De Wever kan hiermee weg komen, die is blijkbaar groter dan God. Sinardet schrijft dat als hij zou willen, hij de vlag van N-VA in de Belgische driekleur wil veranderen, hij dat zou kunnen. Ik ben er ondertussen van overtuigd dat hij dat effectief zou kunnen. Oja, pour la petite histoire, in 2007 lachte hij nog de suggestie van Reynders weg die zei dat een regering zonder PS een staatshervorming op zich al is. Het is dat wat me stoort, bijna elke flamingant, zelf veel niet-flaminganten, volgen alles wat hij zegt. Hij heeft niemand nog die durft in te gaan tegen hem, zelf bij de linkse pers is er nauwelijks een onvertogen woord te horen over De Wever. Vlamingen zijn dus echt wel pure volgers, geef ze een leider en ze doen er alles voor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totaal niet mee akkoord.
Ik vraag me af wat jij nog bij "ons" zit te doen. Ik heb ook kritiek, maar sinds enkele maanden kan de N-VA NIKS meer goed doen voor jou.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar NIKS is ook niet waar.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flink.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik kan me toch nog steeds in 80% van het partijprogramma vinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is gewoon niet correct wat Vlijmscherp zegt. Nog nooit in de geschiedenis zijn enige communautaire eisen via de voordeur binnengehaald door de Vlaamse beweging. |
|
![]() |
![]() |