![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, we kunnen eens denken aan een nieuwe zondvloed.
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs als ze net uit de pampers komen presteren hun haatdragende ouders het al om baby,s vol te hangen met bomgordels en zo door de straten van Gaza te laten paraderen. ![]() .......wat een opvoeding.....grote sukkels zijn het. Ik heb er geen andere woorden voor.... Laatst gewijzigd door Calvinist : 15 juli 2014 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Bron? Buiten een in scène gezette foto natuurlijk, die op alle pro-Israël sites te vinden is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo in scene gezet, dat had ik echt nie door.
Heeft die kleine niet zelf die bomgordel aangedaan om zo de glorie van Allah sneller te mogen bewonderen? Maar een bron die je niet op't net gaat vinden, maar een gesproken verslag van een legionair. Tijdens de Algerijnse onafhankelijkheidsstrijd was het niet ongewoon een met springstoffen behangen kleuter huilend op de weg te zien. Wat doe je dan als legionair? (zelfmoord plegen als vijftiger blijkbaar)
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals de islamisten nu bezig zijn, verslechtert het dag na dag, bijna overal in de wereld. In enkele landen hebben de politici het al begrepen Hopelijk begrijpt de nieuwe EU "regering" het ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nog meer in scene gezet
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in de andere hun strot te rammen , het is 1 vOOr 12 !!!! Wie of wat ze zijn boeit me op zich niet , maar ik hou er niet van !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Aan de eerste twee is nog wat te doen, bij het derde wordt het moeilijk. De vrijheid die we hun geven is niet wederzijds en dan is nog maar te vraag of we onze vrijheid wel mogen verdedigen. Antwoord : zeker wel desnoods tegen de vrijheid van hun in. Want als zij de vrijheid van anderen bedreigen houdt hun recht op vrijheid op.
BTW "willen ze niet" dan zijn ze ook zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van hun daden.
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie ik daar kindermisbruik ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen dat zijn miauw's vrijheidstrijders...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Israel liegt nog veel efficiënter , en heeft een dik gefinancierde propaganda campagne.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk! dat is even een directe en compacte analyse van de werkelijkheid zoals die is. Daar ligt de kern van het probleem.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nietszeggende foto's legers /landen laten hun gevaarlijkste materiaal zien in parades. En dat doen Palestijnen dus ook , kinderen met bommen Geef ze tanks en je bent daar direct vanaf . De kat in het nauw maakt rare sprongen.
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Als ze onderdrukt worden kunnen ze heel snel opdonderen naar elders. Neem maar die superrijke golfstaten als Qatar of de UAE, kunnen ze leven in een huisje geschonken door hun broodheren....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#40 |
Banneling
|