![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Raketten die vanuit die huizen afgevuurd worden op Israel of die daar opgeslagen liggen rechtvaardigen wel een aanval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wurggreep , blokkade / bezetting door Israel rechtvaardigt ook een aanval.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#24 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik beweer helemaal niét "dat het VN rapport zegt dat Israël opzettelijke burgers aanvalt". Kan je me aub even een quote geven van die zogezegde uitspraak van mij? Zodat ik niet moet denken dat je me doelbewust woorden in de mond legt die ik niet geschreven heb! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miauw! : 14 juli 2014 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal het maar weer even herhalen: Ryan zegt dit: Een rapport van de Verenigde Naties heeft bevestigd, dat Israël zijn uiterste best doet om bijkomende schade in de Gazastrook te voorkomen bij het bestrijden van een vijand die de burgerbevolking gebruikt als menselijk schild. Miauw zegt dit: Citaat:
Volgens jou zegt het VN rapport dan dus dat Israel opzettelijk burgers aanvalt. Kan je even aangeven waar dat staat in het VN rapport? Want ik heb weer de indruk dat je jodenhatende leugens aan het verspreiden bent. En dat is natuurlijk toch weer wat anders dan "heel kritisch zijn op Israel". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net als in het echte leven, dus niet net als in een voetbalwedstrijd, zijn intenties BIJZONDER belangrijk. Stel je rijdt met je auto een kind dood. Het resultaat: Een dood kind. Nou, als je intentie was om van A naar B te gaan, en geheel per ongeluk rij je een kind dood, dan kom je zonder straf weg. Maar als je intentie was om een kind dood te rijden, dan kan je levenslang de bak in draaien. Dus in een voetbalwedstrijd zijn intenties misschien niet belangrijk, maar in het echte leven wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En als het resultaat wat "gelijkmatiger" was geweest, was dat meer naar uw zin geweest? Waarom beseft er niemand dat 0-0 het enige gewenste resultaat zou moeten zijn? Het is niet de indruk die ik krijg...
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We hebben het hier over mensen die gehandicapten en kinderen tussen 12 en 14 klaarstomen tot zelfmoordterrorist. Mensen die meisjes ontvoeren en tot seksslavinnen maken en indien zij niet gewillig genoeg zijn hen verkrachten en ijskoud afmaken. Mensen die gijzelaars bij bosjes afmaken. En, om het helemaal af te maken, moeders, jawel moeders, die heel fier uitschreeuwen dat hun kinderen martelaars in de zaak van Allah zijn geworden. Afgezien daarvan, hoeveel keus hebben sommige van die martelaars op de daken van die huizen echt? Of je doet op zijn minst of je martelaar wil worden en mogelijk overleef je dat (niet alle huizen worden platgelegd, het is daar niet zoals in Dresden weet je...) of je weigert en wordt onmiddellijk publiekelijk afgemaakt als stichtend voorbeeld voor de andere martelaars... En dat soort uitschot kom jij hier even, heel verongelijkt verdedigen? ![]() ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het is nu eenmaal een feit dat momenteel de moslimhaat van het VB nog feller is dan hun jodenhaat. En dus hebben ze (voorlopig?) het geweer van schouder gewisseld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk het niet. Het is eerder logisch deze mensen, daar zij zelf die keuze ook maken, als één groep te beschouwen. Of moet ik daarmee wachten tot ze zich allemaal zelf ook officieel tot Isisiaten verklaren? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat ik tegen onze orthodoxe religioot van leer trek, dat ik een jodenhater ben! Eliyahu is niet eens een "echte" jood! Ik heb redelijk wat joodse vrienden, maar orthodoxen zitten daar inderdaad niét tussen! Niet omdat ik hen haat, maar gewoon omdat hun leefwereld en ideeën té ver afstaan van de mijne. En ik hoop dat je niet meedoet aan de mantra "kritiek op Israël = Jodenhaat"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En zoals ik vandaag nog las: "Aanvankelijk speelde het verschil in godsdienst niet zo'n grote rol. De allereerste zionisten - Joden die begonnen te ijveren voor hun eigen staat - werden uitsluitend gedreven door de wil om hun volk aan de vervolging te laten ontsnappen en gebruikten het religieuze motief dat Palestina hen door God is toebedeeld alleen maar om meer steun te winnen. Aan Palestijnse kant beriep het verzet zich decennialang op het Arabische nationalisme en kwam de radicale islam pas in de jaren tachtig opzetten, met het ontstaan van Hamas." http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel...zal-zijn.dhtml |
|
![]() |
![]() |