![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ewa Moderatie, deze topic mag op slot..
Als dat kan tenminste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verboden vrucht smaakt het lekkerst ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was nog beleefd ivm pedofielen & hun fans !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 juli 2014 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Het laatste heksenproces in België, waarbij de kerkmeester betrokken was, vond plaats in 1950....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Daarom ook dat ik het tussen aanhalingstekens zette. Natuurlijk bedoelen we daar mee "de landen waar moslims de grootste geloofsgroep uitmaken". Alhoewel Saoedi-Arabië aardig in de buurt komt van een "echt" moslimland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Schepen
|
![]() Laat je toch ni zo doen door deze radicaal. Zo heeft hij je vraag ivm de leeftijd goed ontweken
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het toegestaan om je eigen topic kapot te trollen??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Da's waar! Met open ogen in dat stomme valletje gelopen! De vraag opnieuw dan, speciaal voor Vlaams Realist: En waarom is dan in de landen waar moslims de meerderheid uitmaken, de wettelijke huwelijksleeftijd een stuk hoger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De door een handvol dorpelingen van zwarte magie verdachte "heks" heeft zelfs een schadevergoeding gekregen wegens laster en eerroof. Citaat:
Kortom, geen enkele burgerlijke en/of kerkelijke autoriteit is naar de rechtbank getrokken om een vrouw voor hekserij te laten veroordelen. De vrouw heeft zelf klacht neergelegd wegens laster en eerroof. Er is/was dus geen sprake van een heksenproces.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 16 juli 2014 om 20:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ja, je hebt gelijk, maar iedereen noemde het wel een "heksenproces", hoor! En nog steeds heeft men in dit verband meestal over "het laatste heksenproces van België". Die vrouw is jarenlang gevreesd, gehaat en gepest geweest(ook door de plaatselijke geestelijkheid) omdat men er écht van overtuigd was dat ze een heks was! Ziektes, sterfgevallen, dode koeien en andere tegenslagen werden aan haar toegeschreven. Het is o.a. op aanraden van de vader van mijn schoonmoeder dat ze uiteindelijk klacht heeft neergelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Is vrucht synoniem voor vagina? Dat is inderdaad verboden en niet voorhanden, terwijl er wel seksuele behoeften zijn...
Als je meer getrouwde, heteroseksuele geestelijken zou hebben, verlaagt dit vanzelf het aantal pedoseksuelen in de statistieken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mijn stelling is dat voor Mohammed dergelijk excuus niet opgaat gezien de claim dat hij het woord van god bracht via Gabriel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de tijdsgeest speelt ook mee. Ik betwijfel of er anno 2014 een situatie zou ontstaan (mensen, vrije wil) waarbij God zou moeten openbaren over het trouwen van een 9-jarige met een profeet. Daarom blijft voor mij een kindhuwelijk in de 7e eeuw op het Arabisch schiereiland net hetzelfde als ene uit dezelfde periode in West-Europa. Dus de pot verwijt de ketel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zou het ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 19 juli 2014 om 03:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 2% is het topje van de ijsberg. |
|
![]() |
![]() |