![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Kleine actiegroepen??
Nu zie ik net de vliegroutes die de vliegtuigen aanhouden tijdens het opstijgen. Zaventem ligt haast IN Brussel en toch presteren ze om 35% via de noordrand te sturen met een scherpe bocht en 30% via de oostrand, ook een scherpe bocht. Op die beelden is duidelijk te zien hoe Brussel gemeden wordt. Verhofstadt legt het nu in de handen van de gewesten, we leven in een federale Staat, dus kan een gewest een federale beslissing blokkeren. Ik heb verdomme genoeg van die vuile Walen. Geen vliegtuigen over jullie grond, geen werk voor ons werkvolk dus geen bijdrage voor jullie sociale werkzekerheid! Iedere sos die hier op dit forum rondhangt, hoort zich óf te distantiëren van de Walen, óf zich grondig te schamen dat hij een rode kleur heeft. Mocht het toegelaten worden dat er meer nachtvluchten komen over Brussel, zullen we hoogstwaarschijnlijk in het zand moeten bijten op andere 'zware dossiers' (als daar zijn B-H-V, ..) Leterme heeft gelijk dat hij voet bij stuk houdt, hij is een Vlaming met ballen en weet best dat óf HIJ er iets aan moet doen, óf de mensen massaal op het VB stemmen. Voor mij mag België barsten. Laatst gewijzigd door Horus : 21 september 2004 om 22:14. |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kijk eens naar Nederland, die hebben geen 'lintbebouwing'. België is lelijk gemaakt, moet gewoon het roer omgooien wat betreft bouwen en bouwgronden. En dat de overheid zoiets best oplegt, daar ben ik dan mee akkoord. Anders krijg je zo een idioot die langs (!) een landingsbaan gaat wonen om na een paar jaar te gaan klagen (begrijpe wie kan). Dat de regering maar begint met grootscheepse onteigeningen en een landingsbaan legt in een richting waar geen huizen staan. NU werken aan een haalbare toekomst, want op deze manier lacht de directie van DHL zich een breuk. Wat Renault-Vilvoorde was voor Dehaene wordt DHL voor Verhofstadt. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heel schandaal geweest, maar achteraf blijkt dat het risico voor de volksgezondheid minimaal was, het kwam er op neer dat men nooit heeft kunnen aantonen dat er tengevolge van de verontreiniging meer kankers of zo waren. Anderzijds wist de een of andere expert in die reportage te vertellen dat er jaarlijks honderden doden te wijten zijn aan één of ander gas dat in bouwmaterialen zit die in zowat elk huis verwerkt worden (ik geef toe dat mijn relaas enige concreetheid mist ![]() De onvolprezen Komrij schreef in de tijd van het Lekkerkerkschandaal een column waarin hij duchtig de spot dreef met het winstbejag en slachtoffergedrag van vermeende gedupeerden: 'Je eigen gifplek'. De slotzinnen: "Jouw allereigenste gifplek, waar je recht op hebt. Houd u voor die nieuwe plattelandsromantiek. Ontevredenheid, bloed-en-bodem-zucht en de jacht op een voordeeltje komen er in samen. Drink Coca-Cola."
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 21 september 2004 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=jep]
Citaat:
Maar als de overheid de mensen niet tegen zichzelf beschermt, wie gaat het dan doen ? |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zij spreken steeds in naam van de andere bewoners. ZONDER dat deze geraadpleegt worden. Ik woon 22 jaar in een straat. Wanneer ik over 4 jaar gemeenteraadslid ben geworden, weet ik dat er een actiegroep is, welke de gemeente steeds lastig valt met het "verkeersprobleem" welke in mijn straat heerst! Deze mensen hebben steeds in MIJN naam gesproken. Nu als gemeenteraadslid, en als bewoner van de straat, heb ik gevraagd om telkens op hun vergaderingen te mogen aanwezig zijn! Mijn hoela!!!!!!!!!!! Nog NOOIT in die 4 opvolgende jaren heb ik als bewoner een uitnodeging bekomen. De secretaresse van de actiegroep............ woont recht over mij! En waarom bekom ik geen uitnodeging???????????????? Wel omdat ik niet akkoord ben met dat gezever. Ze rijden te snel in onze straat. De meeste mensen die geflitst worden....... zijn mensen uit onze straat! |
|
![]() |
![]() |
#27 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
onze huidige premier is inderdaad een man met visie maar zoals het aloude spreekwoord zegt: hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
|||
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus waarom zou dezelfde overheid geen verplichting opleggen om geen bouwtoelatingen te geven in gebieden met teveel lawaaihinder. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel voor hanengekraai en blaffende honden moet ge maar bij uwe gebuur gaan zagen. En voor klokgelui bij uwe pastoor. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt dat ik trouwens wil maken is dat ik alleszins den indruk heb dat de oveheid de gezondheidsrisico's hier minimaliseert, waar dat zij deze op andere punten dan weer maximaliseert (heb trouwens zelf het voorbeeld van het bodemsaneringsdecreet aangehaald als maximalisatie). |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat gaat vroeg of laat, Belgie nog zuur opbreken. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En iedereen al gaan slapen ? Wonen blijkbaar niet onder de startbanen. Nu, ik ook niet.
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om het roer om te gooien is het wel rijkelijk laat. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar hebben ze er weinig last van want de kinderen bouwen steeds dichter bij de landingsbaan. |
|
![]() |
![]() |
#35 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ja, in 2000 waren de groenen nog nodig. Had de Paarse Prutser toen getoond het land te kunnen leiden, ipv gebakken lucht en anti-CVP-retoriek te verkopen, dan was de politieke warboel van de voorbije dagen ons m.i. bespaard gebleven.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()