Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2014, 11:04   #21
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Leuk : de neutrale expert van de Pravda zit nu in Syrië bij de vrijheidsstrijders om een neutraal verslag uit te brengen.

http://www.knack.be/nieuws/wereld/da...al-266003.html

Wat zeggen die sukkelaars allemaal?

Citaat:
De Belgische strijder in de wagen vertelt ondertussen het verhaal van zijn neefje. 'Mijn neef zat in de basisschool in Antwerpen. Het was Pasen en de juf had de aanwezige leerlingen in twee groepen verdeeld. Een groep moslims, en een andere groep niet-moslims. De niet-moslims kregen paaseieren, maar de moslims niets.'
Als ze wèl paaseieren krijgen, dan mogen ze die niet aanvaarden, want moslims vieren geen Pasen, laat staan dat ze meedoen aan het heidense gebruik van paaseieren eten.
Geef je ze geen dan is het ook niet goed.
Waarschijnlijk willen ze gewoon dat NIEMAND nog een paasei krijgt, dan voelen ze zich niet gediscrimineerd.

Citaat:
Een Antwerpse strijder komt erbij zitten. Ik stel hem een paar vragen. 'Hoe bevalt het hier?' vraag ik hem. 'We worden niet meer onderdrukt', antwoordt hij. 'Werden jullie dan onderdrukt in Belgie?' vraag ik. 'Ben je serieus? Het hoofddoekenverbod, het verbod op het dragen van een niqab op straat, discriminatie op de arbeidsmarkt, racisme bij de politie in Antwerpen. En ons geloof wordt er constant beledigd. Zelfs een hond zou weglopen uit Antwerpen', antwoordt de Antwerpenaar. Hoe reageerden je ouders op je vertrek?' vraag ik. 'Mijn moeder begrijpt mij, maar mijn vader niet. Mijn vader zit constant te zeggen dat ik moet terugkeren en dat de gewapende jihad niet verplicht is.' 'Had je banden met Sharia4Belgium?' vraag ik. 'Neen, ik heb nooit iets met hen te maken gehad. Ik zat altijd in moskee De Koepel (lacht).'
Lees vooral het hele artikel. De zieligheid zelve.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...30625_00636144

Citaat:
De bekeerlingenmoskee De Koepel, die vorige week haar erkenning door de Vlaamse overheid kwijtraakte, onderhoudt wel degelijk banden met radicale moslimorganisaties. Dat blijkt uit meerdere rapporten van de veiligheidsdiensten. Ook de Antwerpse Syrië-strijders Jejoen Bontinck en Brian De Mulder waren kind aan huis in De Koepel. ‘Brian is in die moskee geradicaliseerd’, aldus zus Bruna.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 juli 2014 om 11:07.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 03:02   #22
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orie Bekijk bericht
Het is een imam en geen priester.
Ik schreef daarom ook:
Sommige prijzen hun priesters of ze ook mogen noemen in hun geloof
ten allertijde op het hoogste plank , wat er ook gebeurt !!

Citaat:
En wat heeft de man in feite gedaan? Opgeroepen om mee te gaan vechten in Syrië of geld ingezameld, wat als terrorisme wordt beschouwd.
Je kan op basis daarvan niet zijn geloof of hele karakter veroordelen.
De titel luidt:
Imam van moskee in Evere aangehouden op verdenking van terrorisme

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2014, 08:24   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Delta Bekijk bericht
"'We worden niet meer onderdrukt', antwoordt hij. 'Werden jullie dan onderdrukt in Belgie?' vraag ik. 'Ben je serieus? Het hoofddoekenverbod, het verbod op het dragen van een niqab op straat, ..."

Grappig. Die man voelt zich onderdrukt omdat HIJ geen hoofddoek en niqab mag dragen.
Vroegen wij om die clowneske figuren in het straatbeeld, vroegen wij dat wij 'Belgen' maar alles moeten doen om hun eisen, gebruiken, rituele slachtingen, bouwen van moskeeën en andere idiotie maar toe te laten, ik dacht het niet.

'Werden jullie dan onderdrukt in Belgie?' dat was best een goeie vraag.

Als hij die kleding wil dragen of zich niet kan inleven in de wetten en de plichten die in ons van toepassing zijn, er staat hem niets in de weg om terug te keren naar land van herkomst.

Ridi pagliaccio, ridi ...

p.s. We gaan nog niet met stenen gooien want het was zoals men hier al wist te schrijven: op verdenking van ...
Oud 31 juli 2014, 13:50   #24
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In dat geval: probeer me maar te vervolgen.

En denk zelf ook eens na. Haatprentjes lokken haatprotest uit. Waarom zou een moslim op straat komen als er wordt gespot met zijn of haar profeet?

Uw hallucinaties zijn niet interessant.
Omdat in dit land sponnen met religie mag en iemand op zijn bakkes slaan omdat hij/zij spot met religie niet.
Begrijp je het nu ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be