![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk : de neutrale expert van de Pravda zit nu in Syrië bij de vrijheidsstrijders om een neutraal verslag uit te brengen.
http://www.knack.be/nieuws/wereld/da...al-266003.html Wat zeggen die sukkelaars allemaal? Citaat:
Geef je ze geen dan is het ook niet goed. Waarschijnlijk willen ze gewoon dat NIEMAND nog een paasei krijgt, dan voelen ze zich niet gediscrimineerd. Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30625_00636144 Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juli 2014 om 11:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schreef daarom ook:
Sommige prijzen hun priesters of ze ook mogen noemen in hun geloof ten allertijde op het hoogste plank , wat er ook gebeurt !! Citaat:
Imam van moskee in Evere aangehouden op verdenking van terrorisme
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Werden jullie dan onderdrukt in Belgie?' dat was best een goeie vraag. ![]() Als hij die kleding wil dragen of zich niet kan inleven in de wetten en de plichten die in ons van toepassing zijn, er staat hem niets in de weg om terug te keren naar land van herkomst. Ridi pagliaccio, ridi ... p.s. We gaan nog niet met stenen gooien want het was zoals men hier al wist te schrijven: op verdenking van ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp je het nu ? ![]() |
|
![]() |
![]() |